Bona nit a tothom
Fantàtica jornada de meteo a Catalunya on, tal i com ha dit el Dani Ramírez, hem pogut tenir de tot en només un dia. Felicitats a tots els que heu pogut gaudir de la neu, les calamarsades i les pluges a dojo. Aquí a Cerdanyola ens hem quedat una mica al mage i només han caigut 9,2mm, però segur que aviat tindrem el nostre moment 
Ara mateix tenim:
T: 6,2 ºC (la mínima del dia)
HR: 97%
DP: 6ºC
PA: 1006 hpa
La màxima del dia, 14,4ºC, la vam assolir ahir a primera hora de la nit (1:04h), i hem estat tot el dia amb temperatures entre els 10 i els 8ºC.
Bé, veurem que dóna de sí la resta del mes, l'Europeu ja mostra de cara a finals de la setmana vinent la presència d'un A a Escandinàvia, l'açorià tornant-se a medionalitzar i un passadís de fred baixant cap a les nostres latituds :whistle: Podrem estar entretinguts!!!
Salut i molt bon seguiment!!!