Posts de francolino

    Bona tarda a tothom

    De moment per aquí només petits plugim que ni tant sols han mullat el terra, the best is yet to come!!! :woohoo:

    La màxima s'ha quedat però molt més curta sense la presència de l'astre rei, tant sols [color=#ff0000]17,9[/color]ºC a les 14:43h. La mínima ha estat de [color=#0088ff]13,6[/color]ºc a les 6:27h

    Ara tenim:
    T: 17,0ºC
    HR: 73%
    DP: 12ºC
    PA: 1018 hpa

    Atenció a les properes hores que començarà el primer temporal de llevant d'aquesta tardor!!. Esperem que no causi cap desgràcia!! :S

    Salut i bon seguiment

    Bona tarda a tothom

    Finalment una jornada de tardor!! :woohoo:

    Avui la màxima s'ha enfilat només fins els [color=#ff0000]21,7[/color]ºC a les 16:49h, la mínima també ha estat la més baixa del què portem de mes, [color=#0088ff]13,3[/color]ºC a les 8:24h.

    Ara tenim:
    T: 19,8ºC
    HR: 42%
    DP: 7ºC
    PA: 1016 hpa

    Com bé senyala el company Evas, de cara a inicis de la setmana vinent tots els models coincideixen en la possibilitat que mr Açorià vulgui pujar de latitud donant peu a un canvi de patró que ens podria portar una situació maca de baixada de temperatures i pluja. Ho anirem seguint!!!

    Salut i bon seguiment

    Bona nit a tothom

    Malgrat tenir el cel enterbolit tot el cap de setmana, no ha caigut una gota i hem pogut gaudir dels concerts a l'aire lliure del XIX Festival Internacional de Blues de Cerdanyola. Avui al mig dia tothom buscava l'obaga perquè el sol escalfava amb força.

    La màxima del dia ha estat de [color=#ff0000]25,5[/color]ºC a les 13:39h i la mínima (força alta pels núvols) de [color=#0088ff]18,2[/color]ºC a les 8:29h

    Ara tenim:
    T: 21,8ºC
    HR: 81%
    DP: 18ºC
    PA: 1017 hpa

    Tot apunta que a partir de demà a la tarda podíem regar una mica que bona falta en fa, i encetaríem unes jornades amb temperatures més de tardor :cheer:

    Salut i bon seguiment

    Bon vespre a tothom

    Quina jornada de meteo més xula!!! :woohoo:

    Aquesta matinada per aquí el Vallès Occidental ben poca cosa, 3 trons i 4 gotes, però la segona tongada ha estat la bona i portem de moment ja 10,2 mm de pluja de la bona, de la d'anar fent!!!

    Temperatures de finals d'octubre o de novembre amb màxima que hem fet a l'1:47h de [color=#ff0000]22,1[/color]ºC i mínima provisional de [color=#0088ff]15,1[/color]ºC a les 18:01h

    Ara tenim:
    T: 15,4ºC
    HR: 87%
    DP: 14ºC
    PA: 1011 hpa

    Salut i bon seguiment

    Bona tarda a tothom

    Avui dia fresc com toca ja al setembre :evil: amb màxima només de [color=#ff0000]25,4[/color]ºC a les 16:03h i mínima de [color=#0088ff]15,1[/color]ºC a les 6:18h

    Ara tenim:
    T: 22,9ºC
    HR: 53%
    DP: 13ºC
    PA: 1018 hpa

    Ahir finalment van caure uns fantàstics 33mm!!! :woohoo:

    Tot apunta que aquest any per la diada farà fresca però que després les temperatures han de tornar a remuntar:

    gfs-cerdanyola-del-valls-2-3-4-5.jpeg

    Salut i bon seguiment

    Bona nit a tothom

    Brutal la de pluja que ens ha caigut pel Vallès Occidental!!! :woohoo: A Cerdanyola 27,2mm en poc més de mig hora amb una intensitat màxima de gairebé 186 litres / hora al voltant de les 20h


    pluja.jpg

    La temperatura ha baixat espectacularment i ara estem fent la mínima del dia amb [color=#0088ff]19,5[/color]ºC, la màxima ha estat de [color=#ff0000]28,3[/color]ºC a les 14:56h

    Ara tenim:
    T: 19,5ºC
    HR: 96%
    DP: 19ºC
    PA: 1018 hpa

    Salut i bon seguiment

    Bona nit a tothom

    Després d'una temporadeta de vacances al Pirineu d'Osca ja tornem a ser a Cerdanyola al peu del canó!!. Ahir va ser el dia menys calorós del mes amb una màxima tant sols de 26,4ºC. Van caure 37 mm en forma de tempesta al voltant de les 15h.

    Avui dia més càlid, però sense excessos, amb màxima de [color=#ff0000]29,7[/color]ºC i mínima de [color=#0088ff]19,3[/color]ºC

    Però el millor és el meteograma dels ensembles del GFS de cara a dimarts de la setmana vinent :woohoo: Serà el principi de la fi de l'estiu??? :evil:

    gfs-cerdanyola-del-valls-2-3-4.jpeg

    Apa, salut i bon seguiment!!!

    Bona nit a tothom

    Quina xafogor, Déu del cel, és insoportable!!

    La màxima del dia una altra vegada molt alta, [color=#ff0000]33,4[/color]ºC a les 16:06. La mínima no ha baixat dels [color=#0088ff]20,2[/color]ºC a les 6:52h

    Ara tenim:
    T: 26,0ºC
    HR: 61%
    DP: 18ºC
    PA: 1013 hpa

    Aquesta nit serà d'infern!!! :evil:

    Salut i bon seguiment

    Bona nit a tothom

    Doncs sí, aquí a Cerdanyola finalment hem pillat de ple :woohoo: Ja era hora!!, després d'una temporada avorridíssima avui han caigut 23,6 mm en una tempesta meravellosa!!! Més pluja en unes hores que en tot un mes i mig :whistle:

    A més durant la tempesta hem fet la mínima, 18,7ºC, no només del dia, també d'aquest mes de juliol!!

    Salut i bon seguiment!!!

    Bona i tòrrida tarda a tothom

    Sé que no ens agrada a la immensa majoria dels què estem en aquest fòrum però el que tenim avui és també meteo i per recordar. Com ha comentat la companya Let it snow avui hem fet una màxima històrica a Cerdanyola, els [color=#ff0000]40,8[/color]ºC que ha registrat el company de MeteoCerdanyola és sens dubte el registre més alt amb diferència del que tenim constància. Així des del 2006, l'anterior màxima absoluta eren uns pírrics 37,6ºC registrats el 4 d'agost de l'any passat (algun dubte encara del canvi climàtic??).

    A la meva estació deñ barri de Guiera hem assolit uns gens menyspreables [color=#ff0000]40,2[/color]ºC a les 17:28h :whistle: . La mínima ha estat de [color=#0088ff]19,6[/color]ºC, encara una mica per sota dels 20ºC

    Ara encara tenim uns terribles:
    T: 39,0ºC
    HR: 17%
    DP: 10ºC
    PA: 1013 hpa

    Passejar pel carrer és una autèntica tortura, com diu la companya de Manresa, aquí no estem acostumats a aquestes temperatures :evil:

    Poc més que comentar, que s'acabi aquest malson tèrmic ja, si us plau!!! :lol: :lol:

    Salut, bon seguiment i en una estoneta cerveseta fresca :P ;)

    Bona tarda a tothom

    Per Cerdanyola avui ha baixat un parell de graus la màxima respecte a ahir, [color=#ff0000]30,1[/color]ºC a les 13:02h. en canvi aquest matí hem tingut la mínima més alta fins el moment amb [color=#0088ff]19,1[/color]ºC a les 6:26h.

    Fins ara, doncs, ens hem escapat de patir nits tropicals, demà possiblement també però la matinada de dijous i especialment la de divendres de ben segur que no baixem dels 20ºC :dry:

    Veurem també fins on arribem les màximes.

    Salut, bon seguiment i força hidratació!!!

    Bon vespre a tothom

    Felicitats als Joans i Joanes

    Avui tant màxima com mínima han baixat unes dècimes respecte a ahir. La temperatura màxima ha estat de [color=#ff0000]32,1[/color]ºC a les 16:06h i la mínima de [color=#0088ff]17,5[/color]ºC a les 6:17h

    Com bé dieu, el pic d'aquest episodi de calor que se'ns ve a sobre es produirà entre dimecres 26 i dissabte 29 on per aquí a Cerdanyola podríem superar clarament els 35ºC, després les temperatures s'anirien normalitzant poc a poc.


    gfs-cerdanyola-del-valls-2-3.jpeg

    Salut, bon seguiment i molta aigua per refrescar-se

    Bona tarda a tothom

    quina enveja de temperatures Alfred :woohoo: Per aquí tot el contrari, avui màxima de [color=#ff0000]32,5[/color]ºC a les 18:05h, i és només el principi :S La mínima ha estat encara baixeta, [color=#0088ff]17,7[/color]ºC a les 7:25h

    Poc més, que passeu una molt bona revetlla!!!!

    Salut i bon seguiment

    Bona tarda a tothom

    Avui hem tornat a passar dels 30, i a més hem fet la màxima de l'any amb [color=#ff0000]30,5[/color]ºC a les 15:47h, una màxima que de ben segur serà superada per molt la setmana vinent :unsure: La mínima ha estat de [color=#0088ff]17,6[/color]ºC a les 6:22h, al menys fins ara encara podem dormir a gust per aquí!!!

    Salut, bon seguiment i a gaudir de l'estiu!!!

    Bona tarda

    Per aquí també una màxima força agradable de [color=#ff0000]27,1[/color]ºC a les 16:01h. La dada més destacable és que hem fet la mínima més alta del què portem de 2019 amb [color=#0088ff]17,5[/color]ºC a les 6:32h, molt per sota encara de la nit tropical que heu tingut ja a Barna. Gaudirem d'aquestes temperatures perquè la setmana que ve comença l'infern :evil: :lol:

    Salut i bon seguiment

    Bona nit a tothom

    Ja he retornat de les terres britàniques, on he tornat a tastar la tardor i fins i tot l'hivern de Barcelona amb màximes de 16ºC i mínimes sobre els 8ºC. No m'estranya que vinguin aquí, quin horror de clima, l'amic que viu allà em comentava que de tant en tant hi ha una setmana que no plou, és exactament the opposite d'aquí :lol: :lol: Fins i tot uns quants anglesos joves que venien amb mi a l'avió de tornada ja anaven amb el banyador posat, jajaja.

    Bé, ahir vam assolir els primers 30 de màxima d'aquest 2019, exactament 30,2ºC. Avui no hem arribat per ben poc [color=#ff0000]29,8[/color]ºC a les 15:58hi la mínima ha estat de [color=#0088ff]15,7[/color]ºC a les 4:18h

    Us he anat llegint, encara no he tingut gaire temps per mirar mapes, i sembla ser que la setmana que ve podem superar amb escreix aquests valors i tenir / patir la primera onada de calor :S Ho anirem seguint.

    Salut i bon seguiment