Posts de davidmeteocunit

    Bon dia amb 25.1ºC i una min. de 23.8ºC continuo insistint en que queda molt però la possibilitat de que una vaguada freda ens enxampi després de la calorada va agafant cara tot i que no té cap valor encara ara mateix, si d´aqui 2 dies encara la mantenen o intensifiquen s´haura de seguir atentament ja que les tempestes serien generals i a sobre amb un canvi de masses d´aire efectiu :cheer: .Més que res us ho dic per refrescar-vos perque ara toca suar. Bon seguiment.Felicitats a tots pels seguiments que cada tarda feu, tot i no escriure us llegeixo continuament i m´agrada molt :) Passeu bon dia.

    Bona tarda, la dispersió modelística es gran encara i es que les baixes en aquestes èpoques son molt lentes a l´hora de bellugar-se així que encara no sabem l´abast de l´onada càlida, l´última actualització del Gfs ens fica un segon solc fred algo més aprop fent durar menys la calor i entrant vent de nord-oest i desplaçant l´anticicló açorià cap a Terra Nova per altre banda l´actualització de l´europeu d´aquest matí ens fot unes isotermes de por ho seguirem a fons. :dry:

    Nit espectacular una máquina congestus i marcrusi clavada previsio.Quines tempestes imaginaries mes maques aquelles que son invisibles son les que mes magraden en fi faig referencies a comentarios impacients jejé e aquella queques entrada i no tenen el que volen jaja es broma ho tenía que dir em rebautizado 17 l molt bé temp de 21C min de 19.7c su debido una foto era negra nit qualsevol ho diría. Bon seguiment.
    image_2013-07-18.jpg

    Bon dia 24,5ºC una min de 23,8ºC m´han caigut unes gotes groses fa una estona es veu algun cumul congestus enfront meu no l´esperava pas al matí,veurem aquesta tarda, els propers dies doncs sembla que es cumplirà el que vinc dient ja fa dies i es que la DANA de l´oest de la península ens ficarà a sobre una temp d´escàndol jeje a suar-la toca i després no està gens clar que farà la DANA o solc fred de moment ens passa de resquitllo això encara queda per definir-ho donarà voltes encara ;) Bon seguiment.

    Hawnu ja es veurà poden haver modificacions en el pronòstic pero tampoc desesperis es totalment normal que no caigui ni un sol litre
    a la costa al juliol o ja no ens recordem de la extrema sequera de no veure ploure en 6 mesos i bufant vent dia si dia també jeje allò si que es per estirar-se dels cabells veuras que a la segona quinzena d´agost que agao vacances no ens fallarà jeje salutacions i anem seguint el pronòstic cuida´t.

    Bon dia amb 21.9ºC i una min. de 20.7ºC jo encara he dormit confortable per la finestra corria bona briseta fins i tot m´he tapat, avui les tempestes igual que ahir, aire fred en alçada hi ha poc o sigui tempestes circumscrites al Pirineu alguna als Ports i tampoc molt esxtenses irregulars i alguna amb una mica d´entitat. Els models continuen amb aquesta possibilitat de formar una DANA a l´oest de la peninsula (europeu) i el Gfs també ho veu passant la DANA en forma de solc una mica massa al nord peró que també ens afectaria, abans d´això la pujada de temp. seria marcada provocan aquest xoc de massesque ja vaig dir ahir a veure per on van els tirs actualització darrere actualització.Bon seguiment. B)

    Bon dia amb 22ºC i una min. de 20.6ºC finalment ahir van caure unes décimes per embrutar el cotxe que acabava de netejar com sempre em passa en fi no dec ser l´únic :angry: ahir al final va espetagar bé on jo més pensava els mateixos puestos on ultimament sembla que va sent habitual quina litrada van acumulant i sembla que els queda el Gfs va mostran una petita DANA a l´oest de la penísula provocant que a nosaltres ens puges la temp de valent i semblaria que amb mapes d´avui posteriorment ens pasaria escombrant amb el xoc de masses que suposaria uff peró bueno aixó es parlar per parlar pero prefereixo aixó que no mirar els mapes i veure un anticicló etern. :sick: Passeu bon dia.Bon seguiment.
    David.

    Bon dia amb 24ºC em tingut una min. de 22.3ºC al cel es poden observar algun cumul castellanus i alguns estratocumuls que li acompanyen (cabretes) denoten inestabilitat i es que lambient està força carregat calitxós i xafogós i aquest mica d´aire fred a sobre es una bomba per les comarques d´interior. Aviam avui on es desenvolupen més les nuvolades en un principi sembla que també cap al nor-dest,però confio en la zona "calenta"la Noguera, el Solsonès etc va "enratxada".La propera setmana cada cop es configura millor la situació sembla que ens vol mantenir l´aire fred a sobre amb petites variacions i fins i tot incrementar-ho amb les isobares venint cada cop més del nord-est ho mirarem amb lupa. Veure´m avui bon seguiment. ;)prepareu rain alarm i els seus cors liles :P .

    Xavier guissona quin arcus més maco.La calor acumulada al pla de lleida una mica daire fresc i les primeres estribacions prepirinenques aprop estant fent feina en aquells indrets no gaire humits pero que en aquests dies de forma més o menys general reguen aquella zona, malauradament la pagessia dalla no està de sort i sembla que la loteria de les pedregades demà es tornarà a celebrar.Bon seguiment. ;)

    Bon migdia fa xafogor de la bona tenim aire fresc a sobre a 5ooHpa demà potser sovintegin tempestes i no solament en zones de muntanya això està genial, veurem el que fa l´anticicló juganer, que depèn com ens portarà tempestes o per altra banda una bona onada de calor espero que es coloqui bé pels nostres interessos. Bon seguiment.