Posts de miguel_badalona
-
-
[quote='meteoboig','SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2013 (2a. PART)']Hola bona nit.
A Badalona tenim una tempratura de 7ºC.Bona nit company exactament la mateixa temperatura, sembla que tindrem una minima molt maca aquesta nit si no es tapa.
-
Buenas tardes:
Actualmente cielo despejado con ambiente fresco. Iba a poner la minima marcada la noche anterior pero he roto la estación y he tenido que desmontarla.(eso me pasa por tocar). Lo he solucionado pero solo me pone la actual que es 11.5Cº. Ahora que ya cae el sol haber hasta donde bajan esta noche.
Bon seguimentPd: Cuidat mestre.
-
-
[quote='meteoboig','SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2013 (2a. PART)']Hola bona nit.
Algu pot entrar a veure els videos de OH MY GOD i PICO TV,a mi no s'ha m'obra,GRACIES.
Company jo no tinc cap problema, s'obre perfectament al meu ordinador.
-
Ara a Badalona 13.7 ambient suau, dema ja veurem quina temperatura hi ha.
I els mapes no tenen mala pinta per divendres posa mes precipitacio al llarg de tota la costa.
Rtavn724.pngRtavn722.png
Rtavn721.png
Queden 3 dies per sortir de dubtes, i tambe començen a ser mes fiables els mapes. Despres la natura dira la seva. -
-
-
Molt bona tarda:
A Badalona 15.1 Cº amb cel tapant-se, no se si encara ploura una mica mes aquesta tarda, amb la taca que ve de Manresa, cuatre gotes. Be en tot l'episodi he recollit 103mm deu n'hi do ja esta be, amb pluja caiguda pausadament, menys en moments de tempesta del diumenge nit.
Ara toca mirar a veure si veiem l'or blanc. Ja seria l'hostia despres d'un bon temporal veure neu. Continuarem a veure que diuen els mapes.
Bon seguiment. -
-
-
-
Bona tarda:
El radar fa goig. Ara la precipitació entra per la costa central i va fins mes alla de lleida, quina regada mes bona per a tota Catalunya, a mes sense fer mal.
A Badalona portem desde les dues plovent i amb certa intensitat, avui portem 25.9,mm i aixo no te pinta de parar, a mes a mes s'apropa unaltre taca de precipitació gegant, que tocara Barcelona i Girona.
Despres de tanta sequera, tenim un temporal maco, i lo mijor es que no s'acaba, despres fred.
Continua plovent alegrement. Bon seguiment. -
-
Molt bon dia desde Badalona, Ara maateix no plou ho fa a estones i de manera devil, amb una temperatura de13.1Cº. Aquesta nit han caigut 5mm mes, ahir van caure 49 mm, va ser el dia de l'episodi que mes aigua va caure i sobretot al vespre amb tempesta forta i molt de vent. Disabte van caure 17 mm..
A veure que ens depara el dia d'avui i com es presenten les actualitzacions del gfs pels proxims dies.
Bons seguiment. -
-
-
Bona tarda:
Continua tot igual, a deixat de ploure fa estona i es impresionant com sembla que a l'area metropolitana no volgues ploure amb ganes. A l'ultima actualització es veu con la precipitació esquiva Barcelona, quan mes ganes tens de que plogui menys plou, la llei de murphi.
composicio_ultima_thumb.png
Bon seguiment -
Molt bona tarda:
Ara mateix 13.3 Cº, 9.9mm de pluja molt ben caiguda, sense fer mal, no baixa la riera, el terra estaba ben sec i a xuclat tot l'aigua.
El mes destacat el vent, ara molt mes fluix que aquest mati, que ha deixat tot ple de fulles i branques trencades sobre voreres, cotxes i a la carretera. Si fes una tempesta una mica forta es segur que hauria inundacions, perque totes les clavegueres hi estan taponades per fulles.
Us deixo una foto que he fet de la mar, bastant mogudeta i amb una reducció notable de sorra.
16112013585.jpg
Bon seguiment

-
Moooooooolt Boooooooooooooon dia.
Temp 12.3Cº, 1.3 mm, encara que ara no plou, i cel força negre miran cap a Barcelona i la platja. He fet una foto pero no es diferencia molt be. Ha destacar el vent, no tinc anemometre i no se si es perque aqui no hi estem acostumats o que pero hi ha ratxes fortes, i sobretot l'estat de la mar que es veu l'escuma de les onades, que ja es ben picada. (despres m'apropare).
Avui es un bon dia per ser-hi ha casa fent el seguiment ven calentet.(si els nervis et deixen estar quiet)
Als que heu vist la neu a cotes baixes felicitats, tenim un temporal de primera al davant que aixo no passa cada dia aqui.
Booon Seguiment.