la que cau ara mateix sobre bcn... Ronda Sant Antoni
Enviado desde mi Mi-4c mediante Tapatalk
la que cau ara mateix sobre bcn... Ronda Sant Antoni
Enviado desde mi Mi-4c mediante Tapatalk
Abandono el fòrum de manera indefinida e inmediata. Adeu!!
Edito: Com que no trobo forma d'eliminar el meu compte, demano a qui pertanyi que procedeixi a l'eliminació del meu perfil. Gràcies.
Caray!!!! Que ha passat? :woohoo: :woohoo:
Les teves fotografies son sempre un alicient per gaudir encara més del forum!!!
Mostrar másBona nit des de Gràcia!
Un dia més d'anticicló i inversions tèrmiques,per Llagostera hem fet la 3a glaçada de la temporada... Aquesta nit passada amb -0,4ºC!
Ara mateix al forn:
10,8ºC (Mín: 9,3ºC Màx: 15,3ºC).
82%
1023,1 hPa.
0,0 mm.
Vent en calma.
Bé, aprofitant que fins a finals del cap de setmana no tindrem una mica de moviment... Vull aprofitar per dir 4 coses de comentaris que vaig veient al fòrum i no em fan cap mena de gràcia.
Sense jutjar ni molt menys el que escriu o deixa d'escriure cadascú, agrairiem tots plegats que la informació que es dona, ja no només que no sigui subjectiva sinó que a més, penso que hauria de ser més rigorosa, ja que no estem a un bar i això no consisteix a mirar a veure qui la diu més grossa, perquè al final ens acabarem fent mal tots plegats.
M'explico, portem dos (per no dir algun més) hiverns "de merda", perdó per l'expressió però parlant clar i català vindria a ser aquesta la realitat més objectiva possible. Llavors, a partir d'aquí es pot entendre que tots estiguem ansiosos per tenir un hivern ja no espectacular dels 80 o 2000, sinó més o menys normal. Fins aqui s'entén també i crec que tots estarem d'acord. Ara bé, el kit de la qüestió... No per més ganes que tinguem de que faci fred, que tinguem entrades fredes o que nevi ho farà més o menys. La natura fa el seu camí i aqui nosaltres ni entrem ni sortim. Amb això vull dir que totes aquestes paranoies que vaig llegint al fòrum que es veu una segona quinzena apoteòsica, d'entrades fredes, d'escalfaments estratòsferics i que si explotarà un volcà a partir del dia 15 i es congelarà Europa sencera... Tot això està molt bé, però penso que és "conversa de bar", és a dir, sense cap argument científic i és més sensacionalisme i subjectivisme que cap altre cosa. Estem a dia 1 i parlant a 15-20 dies vista com si els mapes ens mostressin una entrada freda a 100h... En fi, cadascú que pensi el que vulgui, però recordeu, que si per casualitat la segona quinzena tinguéssim episodi fred potent, siusplau, no feu ressò dels comentaris fets a finals de Novembre o ara, perquè haurà estat de pura xiripa.
Senyors, no vull donar cap lliçó a ningú ni molt menys, però penseu que com més il·lusions us feu, pitjor serà "la caiguda" i desembre de per si, ja és un mes anticiclònic... La realitat és una altre, i us la resumeixo amb DUES IMATGES, que valen més que 1.000 paraules i que resumeixen la realitat actual.
BURRO-TRAS-LA-ZANAHORIA.jpg
MT8_Barcelona_ens_2016-12-02.png
Per tant.... ARA MATEIX, ni onada de fred ni entrada freda a curt, mig ni llarg termini
Recordeu que és una crítica constructiva per si de cas tinguéssim anticicló fins Nadal, d'altre banda no seria res extrany, té més números això que no pas que es repeteixi un 2001, sincerament. A partir d'aquí anirem seguint els mapes fins que ens mostrin sorpreses a plaços raonables. La resta, és fer volar coloms!
Bon seguiment!!!
totalment d'acord Marc..
Les previssions amb mapes a la ma no amb el cor o les ganes de que el hivern sugui com volem...
Enviado desde mi Mi-4c mediante Tapatalk
Bon dia!!! Algu fa alguna previssió general per la setmana que ve plena de festius????? Gràciees...
Enviado desde mi Mi-4c mediante Tapatalk
Estarem d'acord en que aquest dia serà recordat durant molt de temps per tots nosaltres...
Quin dia de pura meteo....
:lol: :lol: :lol: :lol:
Un aplaudiment!!!!!!
Vaja!!!
Aquesta part si que no m'agrada de la meteo... ![]()
EN EL ALT PENEDÈS
Bomberos buscan a un desaparecido por la lluvias en Sant Llorenç d'Hortons
Su vehículo fue arrastrado por una riera aunque el otro ocupante pudo ser rescatado
Es realment curiós veure com les tempestes surgeixen "de sobte", al aproximar-se a terra o aquelles que parteixen de Mallorca, just al entrar a la mar... ![]()
Es que ME ENCANTA LA METEOOOO!!!!! :lol: :silly: :lol:
Quantes tempestes al Novembre!!!
I per cert, aquella taca de "sa illes" sembla que apunti cap a BCN....
Captura_2016-11-27.JPG
Quantitats de precipitació, realment molt importants. Per cert "pacokas" envia la suggerència als propietaris dels ordinadors més poderosos del món: GFS, ECMWF...
Els Hostalets de Pierola 60 litres, Aldover 50, Rellinars 106!!!, Solsona 26, Sant Hilari Sacalm 39, Vallirana 58, Ulldecona de 54 a 103, Vacarisses 94, Castellbell i el Vilar 58, Olesa de Montserrat 52, Collbató 54, Manresa 43, Martorell 49, Terrassa de 29 a 54. En algunes zones les precipitacions tallades amb ganivet, grans diferències en curtes distàncies.
Demano disculpes si he molestat amb el meu comentari.
La meva intenció era només senyalar que quan fem previssions en situacions il.lusionants potser pequem de optimisme i les pintem molt més interessants per ferles encara mes atractives... Per exemple, ni han bastants llocs on ha plogut ahir bastant mes que dies enrrera en que se suposava que cauria el cel..
Simplement era per demanar mantindre la prudencia meteo en casos aixi.
Sorry...
Sense ànims de polemitzar massa...
Ni era tant el que havia de ploure dies enrera ni era tan poc el que plouria avui.
Que serveixi per millorar el encert en propers temporals...
Primeres dades..
image_2016-11-23.jpeg
Quin poder hipnótic que té la imatge, oi? ![]()
Invoquem al deu de les pluges... Per que aixi sigui tota la setmana...
[Imagen bloqueada: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7f/83/ae/7f83aed841c8308c9962043078bbc563.gif]
<img src="https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7f/8…43078bbc563.gif" width="456" height="303" style="margin-top: 96px;" alt="" />
quina negror a Castefa!!![Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161119/1803d531cdbf99993fe25afbca112250.jpg]
Enviado desde mi Mi-4c mediante Tapatalk
duplicada.. Perdó.
Tant esperar per fer la foto a la superrrlluna i quan arribo a casa i agafo la superrrcàmera... super ennovulat..
Brrrr :angry: :angry: :angry:
Només tinc aquesta birria de foto del gran succés...
IMG_20161114_192633_HHT.jpg
Si us plau, algu pot parlar de la superlluna de demà??
A quina hora la podrem observar? la meteo ho impedirà?.
Gràcies.
Per demà a BCN estarem al limit de les pluges...
Lo important.. Agafo el paraigües o no? Em fà una rabia endur-lo per després no fer-ho servir... :angry:
![]()
Captura_2016-11-13.JPG
- De l'Alba al migdia a la mar
- Joc d'onades
- Diàleg del vent i de la mar
Per el record...... Gràcies, Alfred....!!!!
![]()