Posts de canportabella

    [color=#880088]Ostres tu!!!!! fins el 15º heu baixat a Piera :woohoo: ......Deunidó ..... dormireu com a marmotes amb aquestes temperatures!!!!!!!!! :P .
    Disfruteu vosaltres q pogueu.....xq aquí a bcn..... :sick: 22.8º i 60%H i ja a les 7:00h del matí!!!!!!!!! :( [/color]

    Bon dia des de Sant Andreu (bcn), en aquests moments 24.9ºC i 61%H.
    Encetem Agost igual q hem deixat juliol.....amb CALOR!!!!!!! :S, ja q juliol (treient dilluns q va refrescar)vam acabar, q els últims 10-12 díes la calor va ser ben present (almenys a la ciutat) dels últims 10 díes no vam baixar cap ni un de 29º i 7 d'aquests 10 varem passar dels 30º.

    Aquí us deixo la taula de temperatures del mes d juliol a BCN (Sant Andreu)


    Espero haver fet bé la taula... :blush: ja q es la primera q faig
    :ohmy: ......Avui comença la pressa de dades a nivell particular al barri d Sant Andreu ;) Espero q sigui la primera de molts anys (fins q la vida i la natura em deixin :P ).
    Bon seguiment.

    [color=#880088]EDITO: no em deixa penjar la taula......(alomillor com es un EXCEL.......) :(
    Doncs us dona les dades mes significatives d'aquets juliol a Sant Andreu.

    Tmax+alta:34.2º---dia 28
    Tmax+baixa:25.2---dia 4
    Tmin+alta:24.6----dia 28
    Tmin+baixa:18.9---dia 1

    T mitjana de les màximes:29.35º
    T mitjana de les mínimes:22.4º
    total litres caiguts:6.2
    Total litres/any:337.4.

    A partir d'aquest mes començaré a pendre dades, també de Rubí.[/color]

    Bona tarda companys, ara mateix a Rubí 29.6ºC i 37% H, aquesta nit aprofitarem x dormir bé. .........xq a partir de demà :dry: ......a suar la esquena! !!!!!!!!!! Meyns mal q divendres marxo d vacances! !!!!!!!!!! :woohoo: passarem 15 dies x les castellas (Salamanca i el bierzo), abans estaré 3 dies x Logronyo i la Rioja alavesa......... :silly: :side: :woohoo: (si algú no a estat, ho recomano de totes totes......sobretot a la tardor. ...es preciós).
    Bon seguiment

    Ànims en David i en tramontana, espero q acabi tot be i lo més aviat possible. ........q es sofreix molt veure a un ser estimat quan està malalt.
    D tot cor ÀNIMS! !!!!!!!!! :)

    Bon dia des de Barcelona (Sant Andreu), seguim amb les nits tropicals. .........Això sí moooooolt suportable, en aquest moments 22.2ºC i 59% H.......l'únic emprenyador és el soroll de les obres d la nova estació de la sagrera :ohmy: .......te collons que han començat amb les màquines hidràuliques a les 5:00 d la matinada! !!!!!!!!!!!!!! :angry: NO TENEN VERGONYA! !!!!!!!!!!! (Ho sento x el off-tòpic. .......però avui me llevat d mala ostia) :evil:
    Bon seguiment.

    Bon dia a tothom, quina tempesta q ens a caigut, fins i tot em sembla (pel soroll q feia) q a caigut algun granet de calamarsa! !!!!!!!!!! :woohoo:
    La tempesta a deixat a Sant Andreu 2.8 litres :lol: hem portem ja 6.6 en tot el mes :unsure: .......mediocre, a veure si a l'agost plou amb força i nivellem la mitjana :P .
    En aquest moments a Rubí (feina) 19.2ºC i han caigut 2 litrets.
    Bon seguiment

    OH! Si saben de qui es tracta..pot tenir una MULTA FORTA O PRESÓ!..


    [color=#880088]Home, jo ho he sentit tant a TV3, com a Catalunya Informació q el possible detonant era una barbacoa......no era segur però q seguien aquesta hipòtesis. ......i si a sigut un piròman, jo no només li tallava les mans no!!!!!. :woohoo: ...com els bueys els deixava jo!!!!!
    ..fills de p........ :ohmy: ho sento el vocabulari, d veritat, però és fastigós! !!!!!!!!!:side: [/color]

    Bona nit des de Sant Andreu (bcn), encara a hores d'ara 29.2ºC i 51% H !!!!!!!!....realment horripilant :sick: .
    A veure com evoluciona el incendi de Vallirana. .......sembla q a sigut una barbacoa :huh: ......encara no em se avenir q hi passin aquestes coses, a aquestes alçades. ......q tots els anys tenim la mateixa cantinela, :blink: .....q tots els anys es el mateix :oops: .....no se com hi ha gent tant burra....... :ohmy: perquè no hi ha un altre paraula q defineixi a aquest tipus de gent!!!!!!!!!es increïble com podem ser de irresponsables, ignorants, i egoistes.
    En fi tot això m'emprenya molt :angry: .
    Bon seguiment


    [color=#880088]tant de bo tinguis raó i es compleixin aquests mapes, es més el mestre també comenta, q tot pot anar en aquest sentit i q podem veure tempestes, també a la costa. ..........jo de moment. .....cautela......es q tradicionalment, tot lo q ve de sud a nord i de oest a est........ :unsure: ....no me'n refio massa, ......però si ho diuen els dos mestres! !!!!!!!!!! Alguna cosa de Bona segur q tindrem aquesta nit!!!!!!!! :woohoo: [/color]

    Bon dia des de Barcelona (barri de Sant Andreu) fa uns minutets q em fet la mínima 24.8ºC i 83% H!!!!!!!! :ohmy: :unsure: :S HORRORÓS! !!!!!!!.
    Segons sembla aquest vespre-nit podem tindre alguna tempesta a zones no pirinenques. ........la veritat és q estic amb en Marc, i crec q les tempestes, amb prou feines arribin a passar del Baix Llobregat cap a l'est, es més crec q no passaran d la costa daurada, q una vegada allà desfilaran cap a l'interior direcció sud-oest-nord-est, arribant com a mooooolt fins el Vallès Occidental (sent moooolt optimista).
    Bon seguiment i tant de bo estigui equivocat, i les tempestes arribin a totes les comarques catalanes! !!!!!!!! :lol: .

    PD: ahir al vespre, per pura casualitat (amics en comú) vaig conèixer a la Raquel Prat. ........estupenda persona, molt agradable i simpatiquisima! !!!!!!!.....va ser tot un plaer :) ...
    Records.