D moment el ruixat ja a deixat 1.2 litres a sant Andreu! !!!!! :woohoo:
Posts de canportabella
-
-
Bona nit, ara mateix ja des de Sant Andreu 21.4ºC
Quina alegria! !!!!! A sigut arribar ja al nus de la trinitat i començar a ploure.
Ara mateix plou de manera entre feble i a estones moderada.
Estant parat a un semàfor a la altura dels cuarteles de Sant Andreu +-, quan he arribat no plovia de sobte. .....se a puesto a llover a lo bobo i menudo zarpazo de agua me a caido, abans de q es posses en ved al semàfor a parat. O sigui q cauen galledes d'aigua quasi sense voler.
(En aquest moment plou bastant maco f3 a estones diguem.....f3.5). -
D moment aquí a Rubí. ....res
....però està l'ambient molt pesat i xafogós, més q aquesta tarda. ......Això és bona senyal! !!!!!!! :woohoo: .
Segur que quan comenci a espetegar em vaig ja cap a casa (Sant Andreu bcn). :side:
:whistle: :silly:PD:David!!!!!!!! hauries de estar content
.......segur q aquesta matinada peques alguna cosa. ....tempesta, cap de fibló. .....un llobarro, un pop ja, ja, ja ....lo important es pescar el q sigui :lol:
va no t'enfadis home! !!!!!!!!!!
i possa bona cara al mal temps. ....ja, ja mai millor dit
. -
Per dir que avui miresim el cel..he rebut.. :blush:
Val..
Adeu.[color=#880088]Tingues paciència David, si tens tota la raó del món! !!!!!, portes dient des del matí, q a casa teva ni gota i les encertat, això no vol dir q ja entrada la nit matinada puguis arreplegar alguna cosa! !!!!!!!!.Les dues versions són bones i acertades, tant la teva com la q et diuen que encara es aviat x saber si petarà a la teva zona! !!!!.
Ànims David i no deixis de fer seguiment, ...... :lol:
[/color] -
Aquí a Rubí, encara res de res, però ja és veu com es va carregant cap a Montserrat i això, te pinta de vindre cap aquí.
Quina enveja dels del maresme i Vallès Oriental! !!!!!!!!!!!!. -
Així tenim els cels a Rubí! !!!!!!!!
20130910_182602.jpg -
A Rubí de moment ni gota. .......núvols bastant negres sembla q si apropen cap aquí.
Ho anirem seguint.
Bon seguiment. -
Benvingut company, com creix la família! !!!!!!!! Igual q els cúmuls! !!!!!!! :woohoo:
[color=#880088]Aquest missatge anava x en Marc Hostalric! !!!!!![/color]
-
Benvingut company, com creix la família! !!!!!!!! Igual q els cúmuls! !!!!!!! :woohoo:
-
Creixement espectacular dels núvols! !!!!!!!!!!! Vaya monstre si esta gestant cap al maresme o en front del maresme (des de Rubí no s' aprecia molt bé on es exactament)
-
FELICITATS D TOT COR A TOTS ELS INTEGRANTS I COLABORADORS DE LA REVISTA "EL RACÓ DE LA METEO".
Gràcies, ja q amb la vostra aportació, un pot sapiguer més d'aquest món q tant ens apassiona! !!!!....només queda dir FELICITATS I GRÀCIES.
-
Bon migdia des de Rubí, ara mateix 25.7ºC i 43% H
Comencen a créixer nuvolades cap al Vallès Oriental-sud d'Osona, es veuen cumulots importants ja, x aquella zona! !!!!!!!!!! -
Hola,
molt bon dia des de Sant Andreu, ara mateix 19.8ºC i 84% H cel radiant cap a l'interior i més tèrbol i ennuvolat cap a marina, fins i tot es veu un mega-cúmul, just en front del Baix Llobregat-Garraf.
Bon seguiment i ja impacient de q arribin les tempestes!!!!!!!! :woohoo: :silly: .........Segons el q a dit l'Ivan, sembla q la diada no correrà perill, excepte a primera hora a la costa daurada. ......en fi a lo millor en Molina no anava tant mal desencaminat :ohmy: :unsure: ...........Ara si això de sol i més sol durant tot el dia xqi no! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :ohmy:
.
Lo dit. .........Bon seguiment. -
Sembla, al final q el dia de la diada podria ploure aquí i allà durant pràcticament tot el dia. ...veurem q passa, i si al final en Molina s ho tindrà q empassar tot lo q a dit.
geos-2-45_2013-09-10.pnggeos-2-48_2013-09-10.png
geos-2-54.png
Bon seguiment. -
Bona nit. Ara mateix 20'9ºC 83% 1021'2hPa vent del SSEa 5km/h
Mínima de 17'6ºC i màxima de 23'8ºC[color=#880088]Benvingut company, si mai tens un problema o duda, no ho dubtis en preguntar tant a mi, com a qualsevol company del fòrum! !!!!!!!!!!!!q estic segur q us respondran sense cap problema.
Apa Bon seguiment. [/color] -
Jo mi apunto a la caminada i després menú especial, i tranquil arnau. .....el formatge q no et mengis tu ja me'l menjo jo!!!!!!!!! Ja, ja, ja......:woohoo: :woohoo: :lol:
-
Mostrar más
[size=18]Presentació de la revista "El Racó de la Méteo"[/size]
Estem a menys d'1 dia per a la publicació de la revista meteorològica de MeteoSearch.
Com ja sabreu el projecte de MeteoSearch va sorgir l'1 de gener de 2013 ara ja fa 9 mesos i el nostre objectiu era fer tant la previsió de fenòmens meteorològic, el seguiment i el resum. Costa, ha costat i costarà fer-ho però ho estem fent en la nostra messura... Avui el que presentem és la revista que vam pensar fer i que farém realitat demà!
Han estat prop de 2 mesos fent aquest primer exemplar de la revista, té una presentació en portada un xic diferent a la que utilitzarem en propers números de la revista ja que hem volgut presentar correctament aquest primer número... El que trobareu res més entrar demà a llegir la revista és una portada amb un escrit en que es diu una miqueta el que s'ha volgut fer a la revista, explicant per sobre el contingut de la revista per fer "dentetes" del que trobareu! També podreu veure una espectacular imatge realitzada per un dels components d'aquest magnífic fòrum!
Aquesta revista està dividida per colors. Blau intens, blau clar, taronja, verd, vermell i negre. Colors molt característics de meteorologia en que cadascun dels colors correspon a una secció diferent de la revista, per un costat tenim l'apartat de MeteoSearch en que anirem explicant el que hem aconseguit, per altre costat tenim la "méteo a Catalunya" en que s'expliquen fets característics de la meteo a Catalunya, ja sigui previsions, fets històrics, resums etc...
També trobem la secció de divulgació on trobem articles de meteorologia general (basada en Catalunya), hi ha bastants articles i tots molt interesants!
El color verd com no podia ser d'un altre manera correspon al del medi ambient, la natura! Aquest apartat està escrit integrament per participants del fòrum, dos dels craks que podem trobar per aquest espectacular forum! En Joan Piera i en David Fluixà que cadascun ha escrit un article mooolt interesant que no us podreu perdre!
Després trobem l'apartat d'opinió on podreu veure com actua un meteofotògraf també membre del forum.
i per últim l'Entrevista als membres de la Meteo Del Baix Llobregat!!!A més de tot això trobareu continguts "extra" amb passatemps imatges calendari etc...
El que anem escasos es d'imatges així que si voleu que les vostres imatges apareixin a la revista podeu enviar-les a barcelonameteo@hotmail.com amb nom de l'autor, data i localització.
Això és tot!
Demà a les 11 del migdia estarà disponible aquest primer número de la revista! Ja us diré el link exacte!
Passeu una bona nit i que somieu amb la revista jejejej
Bon seguiment!
[color=#880088]Tant de bo demà sigui el primer exemplar, de una llarga tirada de exemplars! !!!!!!!!!!!.
Si necessites alguna de les fotos que penjo del fòrum, les pots utilitzar quan vulguis. ...faltaria més! !!!!!!!!!!
[/color] -
Bona nit des de Sant Andreu, ara mateix 21.7ºC i 79% H.
Respecte a lo del Molina, si realment esta ocultant la veritat. .............doncs vaja merda de informatius i de servei meteorològic q tenim (parlo del Molina) es vergonyós q una persona així, sigui el cap de qualsevol departament, q doni notícies, o les deixi de donar només per conveniències i interessos polítics o mediàtics.......q passa si plou el dia de la diada!!!!!!!!!!!!!!!...........q no anirà la gent a la via? ??????????? Doncs si no van xq plou, llavors es q a lo millor no ens mereixem res..................
en fi menys mal que si q hi ha una cosa q no ens enganyara mai, i q no coneix de conveniències polítiques ni osties, no és un altre q la meteo i el cel, el cel no enganya mai i mai ens enganyara a ningú.
Visca la meteo companys -
Sembla ser q demà a pari de migdia comencem una nova tongada de pluges, q fins i tot, poden donar registres importants.
Les precipitacions aniran de nord a sud i incrementant la seva intensitat.
geos-2-45.png
Deixo mapa previst per la tarda-nit.
Bon seguiment. ....ja estic nerviós. ...i més escoltant el q ha dit el mestre! !!!!!! :woohoo: :silly: :woohoo: -
1378750083825.jpg
A Rubí ara mateix 22.3º i núvols decoratius q donen una esplèndida posta de sol.
Bon seguiment