Posts de canportabella
-
-
Bon matí a tothom, ara mateix a Rubí 6.2ºC i 81% H.
Cel espectacular a Rubí ara mateix! !!!!!.....corró de núvols alts, tambe hi han de mitgencs i boires arrossegant-se per Collserola:o:o:D:D:woohoo::woohoo:.
Us deixo imatge del estat del cel.
uploadfromtaptalk1387878203608.jpgSent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
3.5º a Rubí ara mateix i amb una sortida del sol ESPATARRANT.
IMATGE MIRANT CAP A BCN.
uploadfromtaptalk1387868860587.jpg.
Imatge mirant a ponent.
uploadfromtaptalk1387868895128.jpg.
Bon seguiment! !!!!!Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Hola bon dia a tots, xqi a Rubí, cel cobert i 4ºC.esperant a veure que dóna de si aquesta ciclogenesis explosiva! !!!!!.........
Bon Nadal a tothom i q el tió us deixi un bon toll de neu! !!!!!!!!!:p:p:p:D:D:DSent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Sortida del sol des de Rubí, mirant cap a llevant.
uploadfromtaptalk1387782534885.jpg
I aquesta altre cap a ponent.
uploadfromtaptalk1387782573547.jpg.
Fins i tot els dies en calma poden ser espectaculars! !!!Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Bon dia des de Rubí, ara mateix 1.6ºC i l'herba i els cotxes ben gebrats! !!!!!!!.
Bon seguiment.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Bona nit des de Sant Andreu (bcn), ara mateix 10.2ºC i cel completament ras.............gran dia el d'avui, tot el dia acompanyat dels companys del fòrum, i per fi he pogut conèixer en tramuntana! !!!!:p:p:p....gran home en Francisco, molt jovial i amb una empenta i energia envidiables!!!!!.
I per posar la cirereta, la visita del Alfred! !!!!!!:p:p:D...personalment jo no el conexia, i si abans ja l'admiració era enorme, després de conèixer em sembla una persona entranyable! !!!!!!......en tot moment a estat per nosaltres, pel Francisco, a estat molt proper i molt atent, ha parlat amb tots, i a estat a la altura de lo q es UN PROFESIONAL COM UNA CASA DE PAGÈS DE GRAN! !!!!!! I el més important, una persona que de veritat m'ha semblat entranyable, avui man aniré a dormir més feliç q un gínjol! !!!!!!!.
Aquí us deixo unes imatges de la trobada i del marc incomparable del poble de Calella de Palafrugell. uploadfromtaptalk1387745684924.jpguploadfromtaptalk1387745723588.jpguploadfromtaptalk1387745743506.jpguploadfromtaptalk1387745773452.jpguploadfromtaptalk1387745882764.jpgSent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
-
-
Bon dia des de Sant Andreu (bcn), ara mateix 8.1ºC i cel mig tapat, ahir finalment van caure 7 litres (tots de matinada), en tot l'episodi 13.1!!!!!!!!!.
Us deixo imatge del estat del celuploadfromtaptalk1387615304819.jpg.
Bon seguiment! !!!!!!.........ja queda poquet TRAMUNTANA per coneixens i gaudir d'una bona estona en companyia de molts de nosaltres! !!!:):):)Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Bon dia des de Rubí, ara mateix 10.3ºC.
Abans de tot felicitar als companys q avui fan anys (ELPITO, METEOVENT, I ALEX TV3 ) FELICITATS!!!!!.......FELICITAR també a l'Alfred per el excel·lent programa!!!!!!.
No puc seguir tot el q voldria els temes del fòrum, ja q la feina m'ho impedeix (venen nadals i sempre nem de cul!!!!!).
Us deixo una imatge del cel ara mateix, només dir q encara està força ennuvolat i q aquesta matinada han caigut xqi 4 litres, q fan un total de 9 litrets en tot el episodi.
uploadfromtaptalk1387541235118.jpg.
Bon seguiment:p:p:p:):):)Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
-
Bon migdia a tots!!!!, xqi a Rubí 10.2ºC i plou mooolt feblement, apenes mullem el terra! !!!!!.
Esperem aquesta tarda, q ens visitarà la part més activa.
Del que fa al futur, doncs ja veurem. ....crec q pels voltants d'any nou o vivirem o tindrem a les portes canvis més importants, encara crec amb l'enfortiment del anticicló groelandes i possible Unió amb l'açoria.......però ja veurem, fins a llavors a suportar com sigui el malait vent....ho sento però no puc amb el vent ni q sigui ponent, mestral, gregal, tramuntana. .......en fi cadascú amb lo seu.
Bon seguiment.PD: Benvingut bikers!!!!!!!!!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
-
TEMPS ACTUAL A GRANADA: 11ºC...ennubolat.....aquest matí xirimiri una bona estona.
TIEMPO ACTUA EN GRANAA: 11 graos.....to con nube.....esta mañiana una lluvia cojonera pequeñaja...ala
Ostres mammatus!!!!!!!.......quant de temps, has canviat Sant Cugat por Granada! !!!!!!.....ni tio ni na:D:D:D:):p.
Espero q et vagi tot molt bé (aquesta matí he llegit que estaves allà per feina) SORT!!!!!!!......i ja avisaràs quant et nevi.....mohito en el generalife!!!!!!!!Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
-
-
Bona nit des de Rubí, en aquest moment 9.9ºC i 80% H.
A veure si aquest front de demà pasat ens pot deixar algun litret, ni que sigui per arribar als 500 litres/any, a Sant Andreu (bcn), portem 487......la mitjana es d'uns 640 litres, aquest any les tempestes del Vallès no se'n escolat pel Besòs, i això és nota en aquest barri.
Pel que fa al llarg termini, no veig impossible el q a comentat en edu (notinctemps), sembla q a partir de Sant Esteve hi ha alguna esperança q el A Groenlàndia pogués fer barrera amb l'açoria!!!!!!! I pugues entrar nord-oest i posteriorment polar, la veritat es q està molt lluny, però és l'únic que veig, q a llarg termini ens pugui donar esperances. .....tot plegat pinten bastos! !!!!!!!.
A esperar els dies q venen, de moment hi ha un front trucant a la porta, disfrutem-ho.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
-
Bon dia a tots, ara mateix a Rubí 10.4ºC força alta degut als núvols baixos q cobreixen el Vallès Occidental.
Bon seguiment.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk