Doncs aixi, no cal fer seguiment de models, amb mirar per la finestra i saber minimament interpretar la situacio n'hi ha prou, total, si els model mai la encertan quan es poden donar situacions interesants.
Mireu, si es gira la truita s'ha girat, i si la encertan, o es queden curts que tampoc seria la primera vegada, doncs millor.
Crec que el fil es SEGUIMENT DE MODELS, i aixó fem, seguir-los, i comentar el que marquen ara mateix o com has dit a termes rahonables.
Mireu, jo soc astronom, i de vegades anuncien un cometa ESPECTACULAR i passa com el PanStars que s'el menja el Sol, i de vegades doncs ho gaudim, per la teva regla de tres, per que mirar o esperar-lo a mes de perdre hores de son??, si total, segur que al final es desintegra o no brilla el que diuen, el mateix amb les plujes d'estels,, " segur que no es veuran les que diuen, no cal mirar-ho".
Seguim els models i disfrutem-ho, comentem-ho, i si finalment s'acompleix, GAUDIM-HO COI!!!!
Salut i bon cap de setmana!!!
Des de TapaTalk