Posts de runningbeach

    Bona tarda des de Sant Pere de Ribes, a un quart de set de la tarda tenim aquestes dades:

    Temp. 13,2º
    Hum. 38%
    Press. 1004.3 hPa.
    Pluja: 0 Vent: força 2 direcció W

    Com sia que pel Garraf no podem presumir de blanc de neu, us adjunto aquestes fotos de blanc de flor d'ametller.

    Gaudim-ne tots.

    Quines fotos, de momento aquesta semana fara fresqueta i poc mes malauradament lo que diez passats es veía la formacio d'una baixa mediterránea i que aportes humitat conjuntament amb l'aire fred de dalt a sobre nostre i precipitacions mes generalitzades, s'esvaeix poc a poc :angry: ,no tenim sort i el que no falla es lo vent, sembla que despres del cap de semana tindriem uns diez mes aviat primaverals afavorint les floracions, fins potser mitjans de febrer despres ja veurem, pero poca ondulacio del jet es veu despres del cap de semana,salut companys, B)

    Bon dia, cel tapat i algun plugim amb 5ºC minima de 4,3ºC, Ahir maxima de 9,8ºC i minima de 1ºC, pluja recollida 20mm, com diu el mestre els models a llarg termini es tornant boixos,pot passar de tot desde irrupcio molt freda a ficar-nos com la darrera sortida del gfs un tomaquet, de moment a gaudir del moment que aixo estadisticament no es presenta tots els gener precisament, i agrair al company Congestus les explicacions i els mapes que mostren, no tens que demanar disculpes faltaria mes, ets un crack, salut, B)

    Bona nit, temperatura actual 6,1ºC, sent la minima avui, la maxima ha sigut de 10,9ºC, ha caigut 4mm, l´europeu s´ha sembla al gfs,com un ou a una castanya, veurem qui guanya la partida a mi m´agradaria personalment que en aquest cas guanyes l´europeu, pero fa setmanes marcava una cosa força dies i finalment s´en va aplegar al gfs,veurem que passa,salut, B)

    Los expertos como veis la última actualización del gfs?, porque yo me lio :P :P

    Hola, a mi m´agrada aquesta sortida, ens possa les baixes ben aprop i prec`pitacions generosses amb cotes de neu mitjanes i posteriorment cap al segon panell amb força mes fred pero sec, si que es veritat que treuen un xic de fred, pero la tendencia es mooooolt bona,aixo si sota el meu punt de vista molt humild de mero aficcionat a veure mapes,salut company, B)

    Bona tarda, temperatura actual 14ºC, avui s´ha enfilat un xic mes la maxima amb 16,7ºC, la minima ha baixat fins els 2,8ºC, no es queixaran a la meitat oest de la peninsula en quan a pluges, li estan tocant la grossa amb els abregos o llovedores , i nosaltres sol i caloreta i un fastic de temps :angry: :angry: , salut, B)

    Bona tarda, temperatura actual 9,7ºC, maxima avui molt alta per ser gener 16,6ºC, i minima tambe massa alta 5,6ºC, I aixo nomes es el començament, sembla que de moment la meteo no compensara en les properes dates, la calor que varem patir a deshores fins gairebe mitjans de novembre, de moment clarament descompensats, amb lo mateix passa amb les precipitacions l´any passat va ser espectacularment irregulars, vam passar de una setmana plovent a mesos i mesos sense ploure,salut, B)

    Bona nit, temperatura actual 7,3ºC, ventet de mestral i maxima avui de 10,9ºC, com diu el mestre canvi de patro apartir de dimarts, zonal cest fini, de moment, mes endevant s´intueixen coses, pero al menys per el cap de setmana vinent podrien tenir una normalitzacio termica, per cert he vist a la tele la cavalcada de la 1, i el termometre de portal del Angel marcava 14ºC, aixo encara que sigui illa de calor molt marcada aquella zona la trobo massa alta per l´epoca en que ens trobem, i la gent força abrigada la veia per la temperatura que gaudien,salut, B)

    Bon dia.

    Avui tenim el cel seré amb algunes bandes de núvols poc importants, el vent anat encalmant després de bufar amb ratxes molt fortes durant la nit, la temperatura més baixa que aquests darrers dies, 5°C ara mateix (4°C de mínima) i la pressió amb clara tendència a pujar, 1014 hPa.

    Sembla que aquesta propera setmana tindrem temperatures molt superiors a les normals, després aniríem cap a una normalització, només una normalització, res de fred important, i a veure aquest possible canvi dels centres d'acció cap a on es decanta, que canviïn de configuració no vol dir necessariament que ho facin de manera favorable cap als nostres interessos (tots sabem quins són) o podria ser que si, ho anirem seguint.Completament d´acord, la pujada apartir de dema ens recordara que s´apropa la primavera quan encara i som a principis de gener, aichhh aquell gener del 85, malauradament en l´aspecte meteo i sobre tot d´altres coses no hi som a la alçada de U.S.A, a ells la primavera es primavera, l´estiu estiu, la tardor tardor, i l´hivern no cal dirl.lo, aqui ara mateix bufa una mica de mestral amb 5ºC, i la minima de 3,2ºC, pluja ahir 7mm, cel sere,salut, B)

    Bon seguiment.

    Bon dia, minima avui 7,2ºC, ara mateix 7,8ºC,i com diuen alguns companys es veu clarament el tall del front, aqui ha fet un ruixadet 2mm, resum precipitacions 2013, 584mm per sobre mitjana, aunque aixo si molt irregulars jo diria que massa, per lo que acostuma a fer, respecte als models disparitat l´america continua sense tallar encara que sigui un xic els borrascons Terranova, mentres que l´europeu veu un canvi de patro cap al 11, i el canadenc tambe insinua un A sobre Escandinavia,salut, B)

    Bona nit,temperatura actual 10,5ºC, maxima avui 16,1ºC, no cal dir aixo es primaveral, que malgrat el parentesi de dema, diumenge i dilluns, encetarem la resta de la setmana amb un ambient calid, i de moment els mapes no son gaire esperançadors, amb l´excepcio de l´europeu que torna altre cop a donar guerra, no ho se jo personalment no soc gaire optimiste, amb aquesta zonal no veig la fi i ja ha passat altres hiverns,pero be jo nomes soc un simple aficionat,salut, B)

    Bona nit, temperatura ara suau li costa baixar degut als nuvols 7,4ºC, gracies al mestre per l´aclariment geografic, pero segueixo pensant que la costa del Pacific son mes afavorides per els fenomens meteorologics que nosaltres, hem refereixo de San Francisco cap a dalt es clar, bueno no he pogut veure encara el programa, perque apart de la meteo estava en l´altra meva passio que son les pesses, al gimnas, la veritat que les zonals es una situacio que costa molt de trencar, amb Terranova fabricant borrascons a tutti pleni, i sense parar,salut, B)

    Bon dia, cel tapat amb nuvols alts que ha fet que la minima no baixes tant 3ºC, ahir maxima de 12ºC, l´unica expectativa de moment es que fara finalment la baixa de dissabte, si donara força joc o nomes quatre gotes i vent, a la majoria de comarques,espectacular reculada de l´europeu, cada cop perden mes credibilitat, i aixo pagat amb els nostres impostos, en fi es lo que hi ha,salut companys, B)

    Hola,primer dia 2014 i primera glaçadeta avui no ha baixat tant, minima de -0,1ºC, ahir va baixar fins -2,5ºC i la maxima va ser de 9,6ºC, interesant lo de proper cap de setmana,que sembla plouria mes o menys a tot arreu, despres com no!! mestralada al canto, pero aquesta vegada no duraria massa hores, lo suficient per emprenyar-nos, bueno companys os dessitjos desde la meva humiltat que tingueu un BON ANY 2014, AMB SALUT SOBRETOT I PROSPERITAT!!,salut companys, B)

    Bon dia, cada cop es va confirmant la regada del 24/25, crec que entre 10-25mm de pluja benvinguda, la part menys afavorida podria ser comarques del nordest,pero ja veurem, aqui ara mateix tenim cel clar i -0,4ºC, la minima ha baixat fins els -1,1ºC,molt semblant a la minima d´ahir que va ser de -1,0ºC, la maxima d´ahir va ser de 11,6ºC,salut i que disfruteu molt de la trobada, B)