Bon dia, com diuen els companys avui toca enrenou Pirineus i Nordest, i a la resta vent i mosques, be encetem ja la primavera i dessitjem que ens portin aviat pluges, de moment a gaudir apartir de mitjans de la setmana vinent d´anticiclo, amb forts contrastos termics nit-dia cap al interior, aquest hivern excepte desembre que varen tindre per aquí una mitjana de 4,8ºC, un grau mes baixa de la mitjana, gener i febrer han sigut molt suaus i pluges mes aviat modestes, 60mm en lo que portem de l´any,salut, B)
Posts de runningbeach
-
-
Mostrar más
Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)
Temperatura actual de +15.2 graus
Temperatura mínima de +7.6 graus
Humitat del 48%
Cel amb núvols prims
Vent fluix de mestralTemperatura mínima un dia mes molt alta, ja he perdut el compte aquest hivern de dies amb temperatures anormalment altes, les màximes avui es quedaran mes curtes a la meva zona per causa del núvols prims.
M'ha agradat molt la reflexió que ha fet l'Alfred, per la meva part, tot el que sigui entrades molt fredes a partir d'ara mateix ja no hem faran gens ni mica de gracia, m'encanta el fred i la neu però visc de terra que es el que em dona el pa, a hores d'ara una entrada freda potent ja faria molt mal a albercoquers, algunes nectarines i sobretot als ametllers que estant en floració, a mi en particular no m'afectaria perquè no tinc aquestes varietats, però el que no vull per mi no ho vull per ningú.
Els arbres fruiters van uns 15 dies avançats respecte a d'altres anys, en 10 dies mes o menys estaran gran part dels fruiters florits, cada cosa al seu temps i els freds fora d'època fan molt de mal.
Lo positiu d'aquest hivern anormal com be diu l'Alfred es que serà difícil que el proper hivern sigui tant dolent en quant a fred i nevades a cotes baixes.Bon dia, absolutament d´acord amb tu, el fred es millor que ho fagi quan toca, freds rigurossos apartir d´ara en algunes zones agricoles farien mes mal que be, i hi han families que viuen d´aixo, de momento lo fred ni es veu ni s´espera, i per desgracia menys les pluges amb lo be que aniria ara, nomes a les tipiques zones de rebuf, que curiosament son les zones mes habitades del país, i per aixo te mes repercusio, jo no espero gaire a la resta nomes vent i secada, esperem que la primavera porti les ansiades pluges generals a tot arreu no mes a una part del territori, salut companys, B)
-
Hola, com veix es desinfla tot a mesura que ens apropem a les dades, pintava maco per el cap de semana si mes no, amb regada amb cara i ulls, a tot arreu, i no mes a les zones afavorides amb com dic jo i sense molestar a ningu "rebluff", que a la resta del país no mes porten vent i secada, i ha quedat en un no res com portem tot aquest hivern, bueno a veure si la primavera ens pota pluges per afrontar l´estiu, i com diu el mestre, han hagut hiverns pitjors com el del 89-90, que es van batren records de temperaturas elevades especialmente finals febrer i març, amb un tomaquet quasi sempre a sobre i sustent molt calid en alçada, i si no mireu en dins meteociel Archive, i ja veureu,salut, B)
-
Jo es que no entenia la gent que encara donava per venut l'hivern, quan tenim l'exemple més recent de nevada maca el 8 de MARÇ del 2010... Suposo per la reiterada zonal durant tot l'hivern però tot pot passar...
Esperem que poguem disfrutar almenys una mica... Tant de bo!! Encara falta molt i aqui lo segur es que no hi ha res segur!
Dades a l'Hospitalet:
Tª: 16.6ºC
Hum: 27%
Pres: 1014,9 hPa
Vent: 7.2 km/h EBon seguiment
Bona tarda, continua plovent ara mateix on soc hores d´ara a la zona Pineda-Calella, amb certa intensitat en alguns moments, una cosa es finiquitar l´hivern i que encara i pot haver sorpresses puntualment i altre molt diferent es dir lo que ha passat que lo periode que es hivern meteorologic decembre-gener-febrer excepte el primer els dos restants han sigut molt suaus amb temperaturas mes altes de les habituals, al menos a la Catalunya Central on tinc dates, ara quan estic acabant d´escriure esta caient un bon petac d´aigua, salut companys, B)
-
Mostrar más
Molt bon dia companys! :cheer:
Quin dijous més radiant, les mínimes han baixat entre els 7 i els 9º aquí a Premià de Mar segons el sector del municipi.
Tela quina quantitat de pols sahariana les darreres hores, avui novament han aparegut els balcons i els objectes amb una fina capa de sorra vermellosa.
Algunes de les temperatures mínimes d'aquesta nit zona Maresme i Serra Litoral:
-1.8º Vallgorguina - vivers
1.3º Vilanova del Vallès SMC
1.4º Sant Celoni - el Temple
1.9º Tordera
3.6º Malgrat de Mar SMC
3.7º Òrrius
3.8º Vallromanes
4.0º Dosrius SMC (El Corredor - Can Bosc)
5.0º Caldes d'Estrac
5.2º Pineda de Mar
6.7º Cabrils SMC
7.3º MataróSalutacions!
Bon dia, afegir els 3ºC entre Tordera-Palafolls, amb les sortides darreres afegir que l´anticiclo azoria no puja tant com voldriem i de momento serien entrades fredes de curta durada, i es que continúen els desallotjament freds cap els EE.UU, i Terranova de momento no cedeix,salut companys, B)
-
Bona tarda, es el que ens faltava aquest no-hivern, menos aveccions fredes,pols en suspensio que ho ha deixat tot brut, esperem que potser i sembla que si amb permis de Terranova, canvii la situacio coincidint amb final de mes, i hi hagi remember 1 març 1993,l´esperança es lo darrer que es perd, a veure que diu l´europeu,salut companys, B)
-
Bona tarda, els models avui mostren apartir de la semana vinent una certa relaxacio en Terranova, interesant per els nostres interessos, per altra banda donar-li anims i que vagi tot be al company Manel i a la seva mare, salut, B)
-
Bon dia.
Cel practicament seré cap l'oest i el nord i amb núvols alts que van arribant pel sud, la temperatura més baixa però sense arribar a glaçar, 1ºC, pressió estable de 1011 hPa i vent en calma.
Com aneu comentant alguns tot continua si fa o no fa igual, cada actualització és més de lo mateix, res d'interessant a la vista.
Bon seguiment.
Bon dia, ho has dit en breus paraules, res destacable pels propers dies, sembla que la perturbacio que ens hauria d´afectar dimarts-dimecres passara molt al sud, per aqui el dia s´ha llevat amb boira i amb 1,7ºC de minima, ara aixecat la boira, i 4ºC, ahir van caure 12mm, amb maxima de 11ºC a les 12:00 de la nit de diumenge i minima de 5,2ºC, abans de mitjanit,salut companys, B)
-
Una nit intensa a l'interior de Catalunya. Des de La Panadella vaig poder fotografiar uns quants llamps, molt llunyans, però no em puc queixar... Sort que vaig ben equipat de zoom. La tempesta va deixar de tenir aparell elèctric quan va arribar a la meva posició, em va deixar una bona calamarsada (tinc vídeo de la carretera blanca) amb pedres d'uns 5mm, alguna més contundent. Després reactivació cap al NE amb una densa cortina de precipitació davant que dificultava la fotografia. Tinc més imatges tot i que us deixo les 3 millors, que son les úniques que he revelat.
[Imagen bloqueada: https://farm4.staticflickr.com/3736/12562165473_bc3bdfcb1b_z.jpg]
IMG_0230 por teslaweather, en Flickr[Imagen bloqueada: https://farm8.staticflickr.com/7376/12562051595_483c071770_z.jpg]
IMG_0258 por teslaweather, en Flickr[Imagen bloqueada: https://farm4.staticflickr.com/3686/12562050375_6f002293ba_z.jpg]
IMG_0292 por teslaweather, en FlickrA veure que ens depara aquesta tarda i nit. Jo reconec que he dormit 4h i no pinta que hi hagi de dormir gaire més.
Bon seguiment.Deu de ser la mateixa tempesta que ha passat per aqui i ens ha deixat una mica de calamarsa, aqui plou ara mateix i 8ºC pelats, salut, B)
-
Como Cristemps y otros son optimistas
, pues la última actualización del gfs pone para los días 2 y 3 de marzo esto, ya se que es ciencia ficción y que seguro que en la siguiente actualización todo el gazo en un pozo

Edito, me acaban de telefonear unas amigas de Vic y está lloviendo.Hola, del largo plazo gefesiano no te fies, aparte de la fiabilidad que baja mucho apartir de 90horas, en el segundo panel suelen exagerar las precipitaciones, pero bueno por lo menos alegran la vista, meteo-hablando claro, por aqui dia lluvioso con 8,8ºC ahora mismo, 11 grados menos que ayer, malo para los resfriados estos contrastes, aqui han caido ya 10mm, y esta noche ha tronado y ha caido calamarsa, con una minima de 5,6ºC,saludos, B)
-
Bona tarda, jo personalment i dic sota el meu punt de vista dono per acabada la posibilitat de fredorades i neu a cotes molt baixes fins l´hivern que be, argument:no paren de sortir borrascons a Terranova i fan la guitza al posible unio del Azoria a latituts altes, queda clar, salut, B)
-
Hola, i no tenim que oblidar que enguany no hagut tardor, recordem setembre i octubre molt atipics en quan a temperaturas altes i sobretot sequetat,al menos la part positiva que la factura del gas ha sigut mes fluixa degut a la manca de freds rigurosos, je,je, salut companys, B)
-
Bona tarda, per dir algo, temperatures exagerades mes propies de maig que de mitjans de febrer, com portem dies molt suaus esta fent que es desperti la natura del hivern,al mon agricola, animal, s´ajusten a la primavera, jo sincerament desde el meu punt de vista personal, ja prefereixo que si continuem amb aquesta bonança, que no vinguin fred fins l´hivern que ve, per el mon de la pagesia potser faria molt de mal, i per les persones, jo ja em trec lo xip de l´hivern i encetarem el de la primavera, avui per la zona de Tordera anava amb maniga curta i el cotxe marcava 22ºC, una bestiessa, salut companys, B)
-
Bon dia, decebedors meteogrames gfs els que han sortit aquesta tarda,quasi cap línea baixa dels 0ºC a 850hpa, crec jo que es una sortida insolita i boixa encara que sigui amb radiosondatges no la crec, lo que passa aquest hivern es insolit per manques de situacions fredes, portem gairebe 3 messos, amb situacions d´Oest i sudoest, i a vegades mestrals no tant,salut companys, B)
-
Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 13.1ºc, máxima 14.1ºc, 68% humedad, 1009 hpa, dirección del viento garbí 16 km/h y el cielo enteranyinat. La última actualización del europeo ha hecho llufa como el gfs, por la mañana parecia una cosa y ahora es otra,no hay manera, aunque la esperanza es lo último que se pierde al final la pierdes. Buen seguimiento y hasta mañana.
Hola, pero yo me quedaría con la tendencia y parece que los borrascones atlánticos pierden empenta, si que en esta salida cortan el ascenso de la dorsal en un principio, pero que exista mas adelante la posibilidad de unirse al anticiclón polar y favorecer nuestros intereses, salud company, B)
-
Bona tarda, despres d´aquests dies rufols amb pas de fronts quasi esquifits salvo alguna excepcio, despres dies de suavitat i apartir del cap de semana l´anticiclo sembla que ens tiraría a sobre, pero despres pensant a llarg plaç hi ha algunes sortides que fa pujar l´anticiclo cap al nord i potser fusionar-se amb el A Rus i amb lo que comportaría aixo, anirem seguint-lo,salut companys, B)
-
Bon dia, cel ennuvolat mestral un xic fort i 8ºC amb minima de 3ºC, pluja anit de quasi 15mm, total 2014 50mm, no hi ha manera de que es fusioni l´Açoria amb el Groenlandes sempre surt a darrera hora la tipica borrasca terranovesa que l´impideix, es el que esta fent tot l´hivern, jo donaria ja finiquitat qualsevol posibilitat de entrada freda el que resta d´hivern, espero equivocar-me pero la dinamica no es bona,salut, B)
-
Bona tarda, aqui ara plou amb 6,7ºC, amb maxima avui de 10,1ºC i minima que molt suau a causa del vent 4,1ºC, a veure si arrepleguem pluja i arrivem potser amb sort als 15-20mm per aqui, i que plogui amb generositat arreu sembla que el front te empenta ja veurem que dona de si, despres forta mestralada, que per aqui es fara notar i amb força, i despres fins el cap de setmana temperatures suaus i ambient primaveral sobre tot al centre del dia, i potser per mes endavant hi hagi un canvi de patro, pero com diuen alguns companys hores d´ara ho veig força magre, i esperarem a altre hivern si pot ser, salut, B)
-
Bona nit avui máxima de 11ºC i minima de -2ºC,ahir va pujar fins els 10,7ºC, continuem amb zonal in eternum, amb algunes regadetes i al menys amb temperaturas contingudes pero sense veure res de posible entrada freda i neu a cotes baixes ni a llarg plaç, a sobre el mestre posa mapes dels EE.UU per posar-nos els dents llargs je,je, salut companys, B)
-
Bon dia aqui bufa mestral i cel sere amb 1,4ºC, minima de 1,0ºC pelat, ahir s´en van recollir 3mm de pluja amb una maxima de 7,2ºC i minima de 0,6ºC, curios com la setmana vinent de moment per tenir ponents,garbins i alguna mestralada sembla que divendres-dissabte seria forta les isos no es dispararian molt, potser deu de ser que les borrasques terranovesses arroseguen molt d´aire fred i malgrat atravesan tot l´Atlantic arriven a Europa amb suficient fred,salut companys, B)