Posts de runningbeach

    Una llastima, per que som una familia, gracies Alfred per tot, pero quan un no pot mes, no pot, gracies tambe a tots els moderadors, i un gran record per companys com en Tramontana,Txema Pastor, Manel, Guissona, Elpito, Meteosantasussana, jordi roca,congestus,Marc Gasso,gracienc,perdoneu si em deixo algu, passare la darrera temperatura 13,9° i pujant, cel sere,molta sort a tots, i fins a sempre, salut!!

    Bon dia, cel clar i 0,9° ara i amb calma, minima de -1,0°, ahir maxima de 18,1° i minima de -0,6°, com diu en Elpito, contrast termic, en funcio de l'alçada en que hi hagi un sensor termic, a la mateixa zona, mentres a la meva terrasa situat a dalt del edifici de uns vint metres sobre el carrer marca -1°, a peu de carrer -3° marcava lo sensor del cotxe,indexs de nou b tendencia a positivar-se, salut!!

    Bona nit, avui maxima molt agradable amb 16,6° i minima de -1° a la terrassa, el cotxe marcava -3°, mapes cada cop pitjors i indexs mes dolents, es el que hi ha, i trasmitir,sembla que enguany ens toca patir de un febrer pre-primaveral, cal dir, que estaven una mica mal acostumats amb la majoria dels darrers febrers, pero estadisticament hi ha força febrers "dolents",recordo per exemple lo febrer quan va cremar el Liceu, amb aquell dia primaveral de temperatures, o mes lluny febrer del 90, ara que jo pensava o millor dit pronosticava un febrer mogut i sobre tot la segona meitat, i no ha estat aixi, mes aviat lo contrari, potser a llarg plaç, amb la pujada de temperatures, cap a la costa i zones properes, tindrien les tipiques boires primaverals amb temperatures fresques, tot al contrari de la resta del territori, salut!!

    yo si, tenía 6 años, y me acuerdo perfectamente, mis padres tenían la radio puesto todo el día, en aquellos tiempos era primordial, repetian avisos continuamente y nombraban mucho la parte de Rubi y alrededores entre otras zonas. Fue devastador.

    En aquelos tiempos quien no se acuerda de Matilde, Perico y Periquin, Encarna Sanchez, La Fráncis, Radio minuto, Radio Barcelona y tantos y tantos programas radiofonicos que ayudaban a pasar los días en aquella época.

    Buff, el que donaria jo, per viure la gran nevada del 62, probablement no la viure mai, pasetjar per la Rambla amb tanta neu, aixo passa cada ..., mooolts anys, bueno continuem amb aquest monoton hivern, "de moment ",avui baixant la temperatura amb ganes, ara 3,7°, salut txema!!

    Bona nit, cel sere i fresca amb 5,3°, maxima avui continguda malgrat el sol, amb 13,3° i minima de 0,8°, dema al mati tindrem una minima sobre els -2°, si segueix baixant a aquest ritme, pel que fa a la previsio, segons la tendencia dels indexs NAO, potser tindriem gresca de la que ens agrada cap finals de mes o principis de març, confio i si no, ja a esperar una situacio de plujes de principi de primavera que bona falta ens fa,salut!!

    Bona tarda, temperatura a la baixa clarament ara 11,4° i maxima de 13,8°, he tret dos imatges del gfs, per comparar la enorme disparitat sobre el que pot passar a finals de febrer, per exemple un ens fot primavera total, amb un horroros escenari de sud i sudoest anticiclonics, i l'altra una bomba de rellotgeria amb una clasica retrograda, que donaria gresca,adjunto imatges, salut!!
    gfs-0-288.png

    cfs-0-330.png

    Hola, cel gairebe sere i lleuger ponent-mestral amb 13° la maxima fa una hora 13,8°, aquest mati-migdia cap Manresa, la sensacio era de molta bonança, com si aixo s'ha acabat, i enguany un hivern curt, encara que quan arrivi la nit baixi força la temperatura, en els seguents dies fara mes bo, sembla que no tenim sort de moment d'enxampar una bona dosis de inestabilitat i fred acusat, aixo es reflexa tambe al form, aig com anyorem unes bones jornades de fred i neu en llocs poc habituals i els companys transmiten el que passa als seus llocs, en fi de moment ni de lluny es veuen escenaris engrescadors, encara tinc esperança aquest hivern, i si no a gaudir d'aquest temps de bonança,salut!!

    Hola, el que estan mostran les darreres sortides clarament, es l'empenta de Terranova que no decreix, quan les borrasques avorten qualsevol intent de pujada d l'Açoreny, aplanant-lo cap nosaltres, i desviant tot lo fred i inestabilitat cap el est,i aixi no hi ha manera, esperem que les properes jornades es relaxi una mica l'empenta terranovesa, i ens aclari millors escenaris a casa nostra, ara fa sol i 13,3°, salut!!

    Hola, per aqui continua lo vent de ponent i temperatura que s'ha frenat estona amb cel tapat i 12,3° i si sembla que cap la zona dels Balcans al est tindran enrenou del bo novament, i novament nosaltres enguany en un pam de nasos, veiem imatges inedites de neu en llocs calids com Atenes, be de moment toca anar-ho seguint i treurem conclusions mes endavant, en questio de meteo pot variar de una setmana a un altre, radicalment i mes amb els habituals moviments de finals d'hivern, encara que repeteixo avui els models surtin dolents,salut!!

    Bon dia, ja bufa ponent aqui amb ganes i 10° amb minima de 1,8°, encara que surtin avui horribles els models a mig i llarg plaç, confio en que facin un canvi de yendencia tard o d'hora, basant-me en els darrers indexs NAO, negativantse clarament,es el clau roent en el que m'agafo, lo meu total recolçament amb en jordi roca, excelent moderador, salut!!

    Bona tarda,dia avui amb una máxima absolutament primaveral 17° i minima de 2°, ara ja a la baixa 12,7°, indexs NAO acabats de sortir, que van millorant pels nostres interessos,van a la baixa, jo penso que de aqui a una setmana es podran començar a veure escenaris sucossos, espero i dessitjo que sigui aixi, encara hi ha hivern,salut!!

    Bona tarda, ara amb lleuger ponent-mestral i 13,8° amb minima de 1,5° i maxima que ha sigut de 14,1°, cel gairebe seré, avui molta boira cap la zona de Manresa, pero un cop s'aclarit se estava prou be, jo diria potser massa bonança,el cotxe gairebe marcava 17°, esperem que a partir de la segona quinzena es vagin confirmant els canvis de situacio, encara tot molt vetd,salut!!

    Hola, avui ja suavitat ara 8,9° maxima 14,8° i minima 1,9°, vent en calma, enhorabona a jordi roca, nou moderador bona tria, molta sort company, i felicitats a en EduCentelles per la seva paternitat, com tu dius a veure si porta neus el petit, es broma, que creixi amb salut, pel que fa a la meteo, bastant avorridota, si de cas, un petit canvi a destacar amb una devallada termica cap el dia onze, i res mes, de moment pinta un febrer dolent en la questio que ens agrada als meteomaniacs, salut!!

    Bona tarda, cel ras i vent moderat de mestral i 7,2° maxima avui de 10,2°, aveure si encalma una mica i fem aqui una minima "decent" per aqui lo que ha fallat els darrers deu dies de gener han sigut les minimes superiors a les mitjanes, per contra les maximes mes normals, amb sensacio de fred pel vent, en quan a lo vinent setmana anticiclonica amb alt i baixos termics, sempre amb nits mes aviat fredes, els darrers indexs NAO i AO,aquesta tarda no semblen tan dolents,salut!!

    Bon dia, ventat amb temperatures molt agradables per tindre a sobre la -4° a 850hpa, 6,2° i minima de 0,9° en el present hivern hagut dies anticiclonics que ha fet força mes fred, ja sabem les causes, suposo que si encalma una mica el vent, farem alguna mínima mes decent, pel que fa als propers dies, anticiclo i alguna cua de front, i revifada termica, esperem que a partir de mitjans de febrer canvii la cosa, de moment ni plujes i retrogrades,salut!!

    Bona tarda, cel variable i 12,7° amb maxima de 14° i minima de 6,7°, quina manera de començar febrer amb tanta suavitat i un front que gairebe no ha deixat res, si ens atenem als indexs NAO i AO, la cosa pinta malament, i a la darrera sortida gfs gairebe pitjor, ara be i em creia la retrógrada d'aquest mati, per que no em quadraba res i anaba molt sola, ni tampoc la zonal i gairebe finiquitat hivern de la darrera sortida, de moment mirem a veure que depara aquesta situacio que va començar ahir, mes endavant lo que es gairebe segur es anticiclo gairebe tota la setmana amb nits fredes i dies agradables,per la insolacio que ja comença a notar-se, a la que estas en un raco i no bufa ventet,salut!!