Bon día
Aquest matí a les 5,50 temperatura de -6,5º a les 7,00 -3,1º, tot gelat i encara molta neu
Passeu bon día
Quina sort!..aquí ni ha glaçat..la festa va per barris no falla!
Bon día
Aquest matí a les 5,50 temperatura de -6,5º a les 7,00 -3,1º, tot gelat i encara molta neu
Passeu bon día
Quina sort!..aquí ni ha glaçat..la festa va per barris no falla!
Com es nota la manca de RADIACIÓ SOLAR!..ara tinc 6ºC..molt baixa..però per l,aire fred tant sols si no per la falta de SOL..ahir amb sol vaig arrivar a 10ºC...enfi fa bastant de fred.
L,altre cara es que per la NIT no baixa massa la temperatura..enfi.. ![]()
Apa salut per tots/es.
I a veure si es cumpleix els avisos que hi ha por ahi!..tant de l,aemet com del meteocat per NEVADES.
Tal com molt b´e diu i pronostica en congestus.
D1.
Bon dia!
Avui la temperatura no ha estat negativa..+ 0,5ºC
Degut segurament als cirrus està núvol.
Vent calma.
Pressió 1016 hPa.
Salut.
Millor que façin VAGA a tv3..així no veig el temps de tv3..jajaj...
Ni parlu al forum ni..no segueixo..xd!
Apa Adeu..increible! :silly: :side:
Canvi radical de situació..per d,aquí moolts dies..adeu fred i potser pluges! ![]()
Rtavn2161_2013-02-24.png
Mostrar más[size=18]NEVADA DEMÀ A LA COSTA CENTRAL?[/size]
Models en mà (i pendents d'actualització, compte!) així ho indiquen. Situació d'inestabilitat força més clara que no pas la d'avui, amb més elements al nostre favor... la que els models ens indiquen per demà a partir del migdia, sobre tot. Les nuvolades, s'esperen al triangle clàssic Baix Llobregat - Montseny - Maresme. Agafant també part del Vallès.
De forma esporàdica, pot nevar a d'altres punts del país. Sobre tot: del nord, i est. De núvols se n'esperen a una majoria de comarques. Amb més o menys freqüència.
Demà la cota de neu seria 0, sense discussió. Això si: si cauen quatre gotes només ... doncs pot ser és aigua per sota dels 300 metres. Si precipita amb un mínim de ganes, la neu arribarà a la platja i amb tot: a la mateixa ciutat de Barcelona.
També hem de tenir en compte que, com avui: pot haver un alt % de virgues, és a dir: de precipitació que no arribi al terra. El factor humitat en aquest aspecte jugarà un paper secundari, tot i que estaria bé situar-se per sobre del 60% en superfície. A les capes més altes, hi hauria de sobres.
Per tant, demà: un ull posat a la finestra! Perquè pot ser d'allò més engrescador. Localment 1-5 cm podria haver.
Aquesta nit, comentaré com van els mapes actualitzats en aquest sentit. Per ara, us deixo els mapes de símbols per demà, i un mapa de precipitació prevista per de
Mapa d'acumulació de neu prevista per demà a les 18 hores,
acumulacineu1.jpg
Ho anirem seguint,
Bona tarda!
Ja l,he vist al twiter..o facebook!..no se quin..la meva dona m,ha dit..mira en congestus!..jajaj
Exelent previ!..
Salut.
PLEASE!..deixeu de posar fotos!..com diu l,alfred!..son realment guapíssimes..però nois es que no es pot comentar res al forum!
Jo vaig deixar de escriure el dijous sencer..per no agobiar al forum..era eldia abans de la nevada.
Bé!.ara tinc 4ºC..el cel amb cirrus i no bufa veent!
Avui ha sigut el primer dia en que he baixat de zero graus..inclús s,ha glaçat la piscina..ooohh!.
Una altre coseta..es la primera vegada que veig el radar de color VERMELL I DE NEVADES I FREDS N,HE VIST DE MOT MES POTENTS!..COM ES QUE TINGUÉS O TE A HORES D,HARA EL COLOR VERMELL?..JA L,HI HAN CANVIAT EL COLOR..JAJAJ.
Salut..i..gràcies a tots.
El vent es un veritable DEVORADOR DE NEU! :ohmy: ..se l,ha mengat totaa!
Sort als del sant REBUUF!..
Bona tarda,
El Molinasol deu ni dò com escalfa! hem arribat ja a 8ºc i això que ara s'ha tapat el cel, per tant el Molinasol esta tapat. Aviam si torna a caure la temperatura, sino aigua
Evolucio2013022415.JPG
EL MOLINASOL.,.NOO!.PER FAVOR..EL SOOL SI!
QUE JA SOM A ÚLTIMS DE FEBRER...ARA MATEIX TINC 10ºC..
l,aire fred ara amb sol ja no es tant efectiu com si foçim per cap d,any.
-5ºC de mínima, gens malament per estar a finals de febrer B) . Els pobres fruiters estaràn ressentits, però ja va bé. Ara ja s'enfila cap als -3,5ºC.
Alfred per mi la rapidesa del fòrum és bona, el problem és que es necessiten molts missatges perquè es creei una pàgina nova. Per exemple, aquest missatge es mostrarà d'aquí bastant temps fins que uns 10 missatges més es publiquin.
BONA DE QUÉ?..SI PER VEURE UN MISSATGE ESTIC SENSE EXGERAR 5 HOREES!
AIGG.
Temperatura a les 12 hores..5ºC
Pressió 1001 hPa
Cel completament serè.
Vent COM SMPRE BUFAANT AMB GANES.
Per cert MÍNIMA DE -1ºC..primera glaçada de l,any.
SEGUIMENT PUR I DUR..com diuen..XD!
Salut.
Rees!,,,això no va...fins dimarts!!,,tampoc no hi ha massa cosa a dir..SOL I FRED.
SALUT!
![]()
Temperatura de 3ºC i com bufa el maleit vent!
Cel estrellat i molt NÍTID.
Vols dir això no MARC-RUSI?..
[Imagen bloqueada: https://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn1441.png]
El millor que podem fer per el FORUM..es NO ESCRIURE fins dillus a la TARDA/NIT.. :unsure:
Temperatura actual a les 19 hores 5ºC
Bufa el MESTRAL DE MARRAS..si no afluixa cosa difícil no baixaran tant les temperatres..no serà fàcil estar per sota de zero graus.
Salut.
Com molt bé posa en congestus..a veure si podeu REPETIR..els del SANT REBUF... ![]()
Cel SERÈ..ningú diria que aquesta nit ha nevat amb ganes!..només la temperatura actual molt baixa de 4ºC.
Ara s,ha fós la neu a la vila..en queda a la serralada.
Salut!
![]()
No se pas quant sortirà aquest missatge..però només vull dir.
QUINA LLUM AMB LA NEU I EL SOL!!..GUAPÍSSIM.
A donar un tomet de rigor i fer algunes fotografies..i amb tranqulitat un altre dia es pengen. ![]()