Molt bon dia des de Malgrat de Mar:
Tal i com s'intuïa des de fa dies, finalment sembla que tot quadrarà i possiblement més del que ens esperàvem fa unes jornades.
MovimentBaixa.png
Pel que fa a demà dissabte, el dia començarà ja amb moviment cap a l'extrem Sud i a Ponent. A mesura que avanci el dia, les pluges afectaran de manera més extensa i intensa a d'altres comarques de la Catalunya Central i Prelitoral. Passat el Migdia, a hores d'ara, és quan veiem que les pluges arribin a la façana litoral i a les Comarques de Girona.
Temperatures en descens a totes les alçades.
A 5500m avui tenim -16ºC, de cara al cap de setmana, uns -20ºC // -22ºC.
A 1500m avui tenim 12 - 13ºC, el dissabte a la tarda 7 - 8ºC.
Maximes avui entre els 20ºC i els 28ºC. De cara al cap de setmana, descens d'uns 3 a 5ºC de les màximes.
S'haurà de seguir, però...
Pel que fa a les acumulacions de pluja. A hores d'ara i esperant les sortides de la tarda i demà al matí, serien de fns a 10 l/m2 a la façana litoral, entre els 11 i els 20 l/m2 a la captalunya central i Pla de Lleida i valors superiors als 25 l/m2 a la zona de Pirineus.
A veure com va tot plegat.
Moltíssima salut i molt bon seguiment a tothom!!
Eneko, Sarai i Joan.