Sense intenció de molestar però, els ametllers floreixen de Gener a l'Abril, és normal, doncs, que es vegi algun de florit. Be, no ho se si ho deies pel bon temps que fan florir els atmetllers, no te res a veure.
salut
Hola bona nit familia.
La veritat que aquest any li costa moltisim arribar el fred,menys mal que tenia que ser un hivern CRU, perque si arriba a ser calid ja no se com estariem,deien que este año seria sin VERANO, dons aviam si sera sin INVIERNO,perdoneu pero ja no se que pensar mirant models curt,mig,llarg,extra llarg,no en fa el pes ninguna situacio i mira que intento no ser pessimista pero noi ja estic desesperat,situacions que es presentan bastant prometedores i zasss cop a la mandivula i noquejat i aixis una d'arrera l'altra,que estem tenin situacions de ruixats i vent i baixada de temperatures amb algunes nevades o calamarsades si estic d'acord pero tot puntual,podriem dir anecdotic.
Be, sento tot aquest negativisme,ja se que queda tot febrer i pot donar un tomb important,pero veig alguna cosa que crec que aquest any no sera aixis,per cert vull comentar que els atmetllers ja estan florin per el MASNOU.
bona nit i dema sera un altre dia,aviam si ho veig de diferent color.
Per cert excel.lent seguiment companys,FELICITATS.
Joan.