bona nit des de cabrils(baix maresme) temperatura actual 5.7º humitat de 75% vent de N molt feble i alguns núvols prims lliscan pel Nord avui hem assolit una màxima de 13.7º (des de el dia 12 no pujava tant) la mínima 3.6º.
Neguitosos per demà ja que es pot liar parda, veurem perque tot penja d'un fil i podem passar de quatre flocs anecdòtics a un pam de neu a 100/200 metres i no és broma, ja que la convectivitat pot jugar un paper fonamental i com li doni per descarregar, la cota de neu (sobre els 400/500) pot desplomar-se 300 metres.
vivint entre terrassa i matadepera a 370msnm durant 14 anys, vaig veure quest fet l'abril de 1999, el març de 2004 i octubre de 2008, el tema és que és un fet que no acostuma a passar a ple hivern, si no cap a primavera o tardor.
vents a nivell de mar,i humitats i vents a 850 hPa poden jugar un paper fonamental i efectes palanca considerables, sobretot atenció al prelitoral central. :ohmy: :ohmy:
en aquests minutets hem baixat a 5.2º segurament els núvols han marxat.
bon seguiment i a gaudir d'aquesta situació :woohoo: :woohoo: :woohoo: ,
pd, ALgú ha penjat una foto/video d'un meteoroleg alemany... als que no tingueu memòria dir-vos que la setmana passada aquest home per aquesta setmana preveia grans zonals de l'oest i caram .... casi bien.
bona nit i com deia aquell bona sort.