Posts de aleixipau

    Això de "vieja'l visillo" m'ha agradat molt!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
    realment quan esperem la neu mirant per la finestra ho devem semblar!!!

    Algú sap si aquest vespre al Telenoticies de tv3 també hi serà en Dani Ramirez? o hi haurà un altre meteoròleg?

    El que comenteu de la diferència que hi ha entre uns models i els altres és el que deu donar confusió també a n'en Dani Ramirez que ha vingut a dir que no es pot dir què passarà segur ni d'aquí 24 hores.

    Veurem què acabarà passant aquesta setmana. :whistle:

    Buf; quins nervis!! :huh: ja podría ser dimecres, no estíc preparat per soportar una sortida dolenta del GFS :side:
    A mí també m'ha extranyat molt que en ramirez es mullés tant a tantes hores vista. Potser si hagués sigut el molina o mauri no ho haguessin fet? Esperem que tingui raó i poguem veure nevar a cotes baixes. :lol:

    Sabeu si ells tenen algun altre model que sigui més fiable i que sigui pagant?


    Jo crec que mires massa lluny!
    A demés jo no tinc ganes de esperar els rebufs per veure nevar, un dia laborable a les 4 del matí... :( jajajajaj l'any passat ja va passar amb un front que es va quedar a Llavaneres, segons alguns per culpa d'unes avionetes :P

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ja ho recordo!!!! Quins tips de riure que ens varem fer!!!! Però aquella nit mentre algú parlava d'avionetes jo vaig veure nevar!!!! :woohoo: Estava malalta però vaig haver de sortir al carrer a tocar la neu!!! :whistle:

    alexipau:

    Perdona però amb això de tv3 no hi estic pas d'acord! El dia 7 de març en el Telenoticies Migdia hi havia en Dani Ramirez a l'espai El Temps i ja va anunciar nevades!! Però la gent no s'ho va creure!!! Si no ho recordeu buscarem l'enllaç!!! Però jo vaig entrar en aquest forum per primera vegada perquè en Dani Ramirez el diumenge 7 de març va anunciar nevades a cotes baixes!!! i just al final va dir: En aquests moments els forums de meteorologia treuen fum!!! Vaig buscar un forum del temps i aquí estic des d'aquell dia!!!
    Girona m'enamora...

    respuesta:
    me gustaria ver ese video donde dices que anuncian nieve en cota 0 y con la intensidad que precipito...(en mi comentario no digo que no se anunciase nevadas hablo de la cota y la intensidad, ni ellos lo esperaban)
    si no recuerdo mal amimciaron nevadas por encima de 300 m y esporadicamente por debajo.
    cuelga el video ese que dices que tienes o manda un link donde lo pueda ver
    gracias

    A veure...ja a l'altre forum varem parlar d'aquest tema i la veritat és que any rere any es fa una mica pesat tornar-ne a parlar. Aquella vegada fins i tot el Mestre Picó deia que en Dani Ramirez havia avisat.
    Tu parles de cotes...., crec que el telenoticies d'aquell dia era molt clar. Jo treballo al Baix Empordà i el diumenge vaig trucar a l'equip directiu i vaig dir: demà tindrem problemes!! Jo ho vaig dir perquè m'ho havien dit per la televisió. Sincerament penso que aquell dia el pronòstic va ser molt encertat.
    El video del temps del 7 de març del 2010 ja no el trobo, però per si et serveix et passo l'enllaç del programa Divendres de tv3 on un any després parlaven del tema i en algun tall es veuen les prediccions.
    https://www.tv3.cat/videos/3412230…e-marc-del-2010

    Salutacions i bon seguiment!

    En febrero del año pasado se avisó horas antes de una gran nevada (cerrando colegios) y saliendo el conseller de interior por la tv dando consejos...PASTANAGAZO Y DEL GORDO.
    No se como a 5-6 días vista pueden hacer semejantes aproximaciones de areas donde puede nevar si con unas horas antes hace un año solo se vieron 4 copos... no lo entiendo.
    EN TV3 NUNCA APRENDERAN... YA LA CAGARON TMB EL 8 DE MARZO 2010

    Perdona però amb això de tv3 no hi estic pas d'acord! El dia 7 de març en el Telenoticies Migdia hi havia en Dani Ramirez a l'espai El Temps i ja va anunciar nevades!! Però la gent no s'ho va creure!!! Si no ho recordeu buscarem l'enllaç!!! Però jo vaig entrar en aquest forum per primera vegada perquè en Dani Ramirez el diumenge 7 de març va anunciar nevades a cotes baixes!!! i just al final va dir: En aquests moments els forums de meteorologia treuen fum!!! Vaig buscar un forum del temps i aquí estic des d'aquell dia!!!