Posts de SISCO BELIANES

    Jo només puc dir que es bòrdes per la orientació que té que li dona poquíssim el sol, l' hivern és terrible, i Betrén deixa'l correr per no parlar de Tredòs i ara si que crec que vé el període que ja li toca de nevades maques a la totapoderosa cara nord, a més per llei ja toca, desde el 15 de gener al 15 de febrer aquí es quan cauen les grosses, al menys es el que jo he viscut aquests darrers 7 anys

    Doncs si ara torna a ser el torn de la cara nord, que sembla ques si, malament rai per tots els altres, ja sabem que les situacions que són bones per la cara nord no ho són per la resta del país. No sé pas quan serà el nostre torn, ja fa anys que l'esperem i no acaba d'arribar mai, portser enguany tampoc ho faci.

    Bon seguiment.

    Bona tarda.

    A Belianes dia fred i gris avui, al matí boira ben espessa i ara a la tarda boira alta o núvols baixos, com vulgueu, poca variació de temperatura, mínima de 5,4ºC i màxima de 6,0ºC, ara mateix 5,7ºC, bufa un lleuger ventet de mestral, poca cosa.

    I en referència a lo que diuen el Pakotas i l'Elias Terrasa, és veritat, per que plogui bé jo diria que necessitem molt més que una conjunció de planetes, hi podríem afegir la biblia en vers i el sursum corda.
    Això només per la pluja, ara afegim-hi la neu, imagineus el que necessitem perquè nevi a cotes baixes o cota zero, nevada decent com ha dit en runnigbeach, no quatre volves, la veritat és que cada vegada sembla més difícil de veure a casa nostra.

    Bon seguiment.

    BONDIA

    deu n'hi do 16 litres sisco,estas segur? tots els observatoris del voltant donen entre 5 i 10?

    aquí rondant els 10,la veritat no s'esperava massa més.El que vec es que costa molt tenir una situació de hores de durada de precipitacions generals,quan temps fa que no passa? va plovent aquí allà,pero a estones, i amb patacs,inclus a l'hivern,no es massa normal i últimament passa sovint.

    ara inclús surt el sol amb nuvolades, al final variabilitat i res de coses continuades .

    I tant si n'estic segur de que ha fet 16 litres, mesurats en dos pluviòmetres diferents. A més a més he parlat amb gent del poble que també ho miren i els registres que han mesurat estan entre els 16 i els 17 litres.

    Bon seguiment.

    Bon dia.

    A Belianes tenim el cel ennuvolat i una temperatura de 9,2ºC, una pressió de 997 hPa i bufa vent de llevant entre fluix i moderat.

    Durant la nit ens han afectat alguns ruixats intermitents i hem recollit 16 litres que aniran molt bé, en faria falta molts més però de moment haurem de continuar esperant, sembla que tot es va desplaçant més cap al nord per lo que poca cosa més podem esperar ja per aquí.

    Felicitats Cesar, al menys tu estas disfrutant de veritat, me n'alegro molt.

    Bon seguiment.

    Bona nit.

    No és a l'únic lloc que res de res, aquí ara ens ha fet dos mini-ruixats que han durat 1 minut cada un i de moment res més, de la manera que evoluciona jo no sé si podem esperar gran cosa més aquesta nit i matinada.

    Bon seguiment.

    Sabia que a molta gent no li agradaria el meu commentari, no es la meva intencio ofendre a ningu, torno a repetir que jo soc el primer que vol pluja, es primordial que plogui, ara be , jo diferencio el que el que fa falta urgentment que estem tots d'acord que es la pluja amb el que a mi m'agrada i gaudeixo com un nen petit que es la neu, i si ja em faig la idea de que caura una señora nevada perque donen cota 700 i al dia seguent tot canvia doncs em fot una mica, i si digues que estic molt content estaria enganyant

    Entenc perfectament el teu punt de vista i no crec que hagi molestat a gaire gent. A mi m'hauria passat exactament el mateix que a tu, ara no és el cas perquè a on visc jo aquesta vegada ja no hem tingut en cap moment la possibiltat de veure neu.

    El que no puc entendre de cap manera són les crítiques d'alguns companys cap a la gent que li agradaria tenir una situació de nevades a cotes baixes, que crec que som la inmensa majoria, i que estic segur que aquesta majoria s'alegrarà i gaudirà com ningú si tenim una regada general i generosa encara que no puguem veure nevar que és el que més desitjaríem.

    No ens enganyem, la neu és el fet diferencial, el que fa que esperem l'hivern tot l'any, el que fa que vulguem onades de fred per tenir la possibilitat de veure neu, el que ens fa disfrutar més que cap altre fenòmen meteorològic.

    Tant estrany és que en ple hivern, en ple mes de gener n'hi ha que vulguem veure neu a cotes baixes? Si, ja sé que és molt necessari que plogui i ara toca pluja i tant de bo en tinguem molta a tot arreu, també sé que tenim per devant molt hivern, que podem tenir altres ocasions i tot el que vulgueu, però com cada any darrerament l'hivern es va consumint i les ocasions per veure neu a cotes baixes brillent per la seva absència.
    Llegint alguns comentaris em dona la sensació de que els que desitjaríem una situació de nevades som gent d'un altre planeta, que hem d'esperar doncs? que nevi al juliol, a l'agost o al setembre? No ho sé, potser si que estem equivocats.


    Bon seguiment i tant de bo tinguem aquest cap de setmana pluges generals i generoses.

    Bona tarda.

    Per aquí a Belianes un altre dia ventat i amb temperatura primaveral, màxima de 19ºC, ara tenim 16,2ºC i el cel enterenyinat per núvols alts, el vent ha anat bastant a la baixa.

    Al matí el GFS ja ens havia tret bastanta precipitació en comparació a ahir, ara encara en treu més i la fa passar molt més ràpid, ja veurem el que quedarà finalment.

    Bon seguiment.

    Bon dia.

    A Belianes tenim el cel seré amb alguna pinzellada de núvols alts, una temperatura altissíma de 11,2ºC que de moment és la mínima, 1018 hPa de pressió i bufa vent moderat.
    Per la nostra zona cada vegada ens posen menys precipitació, ja veurem finalment si el que podria haber sigut una bona regada, que fa molta falta, es quedarà amb poca cosa.

    Bon seguiment.

    Bona tarda.

    Temperatura totalment desbocada avui, fent la màxima ara mateix amb 19,2ºC i això si no puja més, déu n'hi do per ser un 3 de gener. I déu n'hi do també la ventada de mestral que tenim, bufa realment fort amb amb cops molt forts.
    Esperant amb candeletes el canvi del cap de setmana i que s'acabi aquest horror de temps que tenim ara.

    Bon seguiment.