Bon dia.
A Belianes tenim el cel completament seré i una temperatura de -0,8ºC (mínima de -2,4ºC), una pressió de 1016 hPa i bufa una mica de mestral, de moment fluix.
Bon seguiment.
Bon dia.
A Belianes tenim el cel completament seré i una temperatura de -0,8ºC (mínima de -2,4ºC), una pressió de 1016 hPa i bufa una mica de mestral, de moment fluix.
Bon seguiment.
Bon dia.
A Belianes tenim el cel seré, una temperatura de -4,9ºC que de moment també és la mínima i 1015 hPa de pressió.
Bon seguiment.
Bon dia.
A Belianes tenim el cel completament seré i una temperatura de -4,1ºC que de moment és la minima, una pressió de 1013 hPa i vent practicament en calma.
Bon seguiment.
bon dia
dia assolellat però fred,lo que dèiem quan fa fred no plou i viceversa :cheer:demà pot ser diferent ,fred i potser neu.veient algun mapa,però sembla que pot donar mes que si a l'interior que no pas a la costa,com dieu per aquí,no se..
Joan, no crec que sigui una situació de neu a l'interior, de fet no crec ni que s'arribi a ennuvolar per aquí i encara està per veure si al litoral i pre-litot serà una nevada anecdòtica o bé tindrà més entitad.
Bon seguiment.
Ya lo comente el otro día, me tiene preocupadillo.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
No va dir l'altre dia que no comentaria fins a veure el Carmel ben nevat? Si no és això ja no ho sé.
Bon seguiment.
Bon dia.
A Belianes tenim el cel seré i una temperatura de -0,5ºC, una pressió de 1006 hPa i bufa vent de mestral entre fluix i moderat.
Bon seguiment.
Bona nit, a vielha avui -0,5°C de màxima i -3,5°C i això no es res amb el que ha de venir, ens abrigarem bé, i ojalá dijous us nevi a bcn, rodalies, a belianes sobretot i més llocs on no ha nevat, per la meva part no m' importa gens que aquí estigui uns quants dies sense nevar, una mica de solet també va bé B) el paisatge es veurá espectacular
Carles, tinc bastant clar que a Belianes no en veurem de neu tret que hi hagi una sorpresa majúscula, zona litoral i pre-litoral sobre tot central es possible que si. Això ho tinc assumit, la llàstima és que aquest episodi que acabem de finalitzar ha sigut una bona oportunitat perduda en aquest sentit i ja sabem que no serà fàcil que se'n presenti una altra el que queda d'hivern.
Bon seguiment.
Pel que veig ets un crack en psicologia inversa :woohoo: . Està be utilitzar-la de tant en tant, però no estaria de més fer algun comentari també de tant en tant intentant veure el got mig ple.Entenc que a vegades funciona....t'han acabat caient més de 30 litres. I ara ja assegures que està clar que fred i precipitacions son incompatibles...miedo me da la gran nevada a Belianes
.
Home, aviat no es podrà dir res. No veig pas que hagi dit cap disbarat, crec que de normal és un fet força evident que a casa nostra precipitacions i fred per produir nevades a cotes baixes o molt baixes no van casi mai de la ma, costa moltíssim de coincidir les dos coses, o no?
I en quan a si funcionat la psicologia inversa o no, doncs no ho sé, jo si a tot arreu està plovent o nevant amb generositat i a la meva zona no ha caigut res no puc dir pas el contrari, tampoc crec que m'hagués fet massa pesat, van ser dos o tres comentaris passant les dades i el temps que teníem en aquells moments i això si, dient que semblava que no hi havia manera de que plogués.
Res més, si he molestat a algú ho sento, ha sigut sense cap mala intenció i sense ser conscient de que aquests comentaris poguessin tenir aquest efecte.
Salut i bon seguiment.
Bona tarda.
A Belianes continuem amb el cel tapat però avui ja sense precipitació i amb temperatura a la baixa, ara mateix estem fent la mínima del dia amb 3,9ºC, a més a més amb vent de mestral moderat que accentua força la sensació de fredor.
Ara que s'han acabat les precipitacions comença el fred, cap sorpresa, és el que s'esperava, es veu que les dos coses a l'hora són impossibles a casa nostra.
Bon seguiment.
Bon dia.
A Belianes tenim el cel tapat amb una temperatura de 4,2ºC, una pressió de 1002 hPa i vent en calma. Fins ara portem acumulats en tot l'episodi 30 litres.
Bon seguiment.
Bona nit des de Belianes.
A partir d'aquest migdia i durant la tarda la pluja ha anat caient amb més continuitat, pluja d'anar fent sense una intensitat massa alta, fins ara portem acumulats 25 litres en tot l'episodi.
En aquest moment no plou i tenim una temperatura de 4,9ºC, esperem que només sigui una pausa i que fins demà puguem recollir uns quants litres més.
Bon seguiment.
Es increible, a tot arreu plou amb ganes i hi ha bones acumulacions i aquí no hi ha manera, en tot el matí han caigut 2 litres i en tot l'episodi només 8. Encara que sigui per equivocació sembla que un moment o altre ens hauria de tocar alguna cosa més, però van passant les hores i tot continua igual.
Bon seguiment.
Bon dia.
Aquí a Belianes tenim el cel tapat i una temperatura de 4ºC (mínima de 3,6ºC), 1002 hPa de pressió i bufa una mica de llevant, fluix de moment.
Fins ara portem 6 miserables litres recollits, si fins i tot amb les situacions que en teoria ens són més favorables perquè ens plogui no arrepleguem practicament res no sé pas quan ho farem.
Bon seguiment.
Bona nit des de Belianes.
Quin goig que fa veure com està casi tot el país i que trist que aquí no li doni la gana ni tant sols de ploure una mica, de nevar ja ni hem parlem, però es que ni ploure. Tot plegat molt decepcionant el dia d'avui per aquí una vegada més.
Us deixo les dades actuals, 3,9ºC, 1007 hpa de pressió i continua bufant una mica de llevant, 2,5 litres recollits fins ara.
Bona nit i bon seguiment.
Bon nit.
Aquí a Belianes ben just hem aconseguit mullar el terra, ni un litre recollit i això que casi totes les previsions ens donaven bastants litres per les comarques del sud de Lleida, de moment no és aixì.
Ara mateix tenim 4,2ºC, 1006 hPa de pressió i de tant en tant s'escapa alguna gota, bufa vent de llevant moderat.
Bon seguiment.
Bona tarda, per Salardú es va animant la nevada, foto d' ara al refugi Juli Soler
20180204_152459.jpg
Aquí si que esteu de sort i en ratxa, a la vall d'Aran rebeu ja vingui de nord o de sud, de llevant o de ponent. Això si que es drisfrutar de la méteo, enhorabona.
Salut i bon seguiment.
Bones nevades a la meitat nord peninsular i el sudest de França.
com sempre, mas de los mismo. nosaltras a la part calida o temperada
![]()
![]()
de moment. suposo.
Com molt bé dius ara nosaltres som a la part càlida, les nevades toquen als que són a la part freda, el problema és que quan nosaltres som a la part freda gairebé mai tenim precipitacions. Aquesta setmana crec que això ho veurem prou clar, quan tindrem fred de sobres per a veure nevar el cel el tindrem més net que una patena i evidentment sense precipitació.
Bon seguiment.
Bona tarda.
A Belianes tenim el cel tapat i una temperatura de 7,2ºC, de tant en tant prova de fer quatre gotes, a poc a poc potser en sortirem de mullar el terra. Bufa vent de llevant moderat i la pressió bastant estable al voltant dels 1006 hPa.
Bon seguiment.
Bon dia.
A Belianes tenim el cel ennuvolat i una temperatura de 4,2,ºC (mínima de 4,0ºC), 1007 hPa de pressió i bufa un lleuger llevantet.
Bon seguiment.
Bona nit.
Per aquí a Belianes no baixa gaire la temperatura avui, ara mateix tenim 5,7ºC (màxima de 9,8ºC), una pressió de 1008 hPa i el vent de mestral que ha bufat tot el dia ha anat clarament a la baixa.
Finalment ja descartat que puguem veure neu a cotes baixes (sembla estrany que costi tant) al menys a veure si tenim una bona regada. També és una mica increïble que amb els mitjans, l'informació, les dades i la tecnologia actuals, que a menys de de 24 hores encara es tinguin tants dubtes de com ens afectarà tot plegat.
Ja sabem que aquí per diversos factors que tots coneixem es força més complicat que a altres llocs de fer previsions i de clavar-les, però que cada vegada hi hagi tanta incertesa fins a última hora no sé si això passa a cap més altre lloc del món.
Que quedi clar que això no és cap crítica a ningú i menys a ningú d'aquest forum.
Bon seguiment.