Bona tarda.
Per a quí continuem amb el cel mig ennuvolat i el vent de mestral que ja bufa moderat, ha provat de fer gotes dos o tres vegades, res de res, no ha mullat ni el terra, la temperatura continua suau, 16ºC ara mateix i la pressió que continua baixant, 1003 hPa.
Llegint comentaris doncs el que aneu dient alguns, panorama desolador, per posar-se a plorar i com no podia ser d'una altra manera, molta enveja dels llocs on i plou amb ganes.
Al voltant del 22-23 d'octubre només per dir que no es veia pluja durant dies o setmanes vaig rebre crítiques de l'Alfred, que si mal rotllo, que si negativitat, el cert es que no se'n veia fa dos setmanes i no se'n veu ara, tant de bo la situació canviï ben aviat i puguem gaudir d'un temps totalment diferent.
No voldria pas que aquest comentari s'interpretés negativament, sóc el primer al qui no li agrada el mal rotllo,però la situació és la que és i no podem dir el contrari.
Bon seguiment