Posts de SISCO BELIANES

    Bon dia.

    Avui tenim el cel que poc a poc es va enterenyinant de núvols alts i mitjos, amb alguns altocúmuls lenticulars, tornarà a fer vent, de fet ja fa una estona que ha començat a bufar de nou, després d'encalmar durant la matinada, la temperatura actual es de 5°C (mínima de 1°C) i 1005 hPa de pressió.

    Espectaculars les fotos que vau anar posant ahir a la tarda, moltes gràcies a tots, aquí a ponent vam quedar totalment al marge d'aquest gran espectacle, només ens va tocar una ventada impressionant, hi va haver moments que bufava amb cops realment violents.

    Bon seguiment.

    Bon dia.

    Per aquí després d'un matí amb força clarianes s'anat tapant i ara ja tenim el cel practicament cobert, bufa vent de mestral i la temperatura és de 10ºC, la mínima ha sigut de 3ºC, pressió mab tendència a baixar, 1006 hPa.

    Bon programa el d'ahir, molt guapos els efectes òptics, alguns del quals desconeixia, en quan a la previsió, hi ha el que hi ha, queda pendent ja per l'hivern vinent la previsió que tots voldríem veure, onada de fred i nevades generals, enguany no ha pogut ser.

    Bon seguiment.

    Bona tarda.

    Per aquí continuem amb el cel ennuvolat, abans de migdia han caigut quatre gotes que ni han mullat el terra, la temperatura avui una mica més a ratlla sense ser baixa ni molt menys, 9ºC ara mateix, bufaa una mica de mestral.
    Per aquí aquests propers dies l'únic que espero es bastant més de vent, de precipitacions si cauen quatre gotes més ja farem prou, res, misèria i companyia, hi ha llocs que és molt difícil disfrutar de la méteo.

    Bon seguiment.

    Bon dia.

    Cel mig ennuvolat mes tapat cap a l'oest, temperatura positiva un dia més, 1ºC actual i mínima, 1022 hPa de pressió i vent totalment en calma.

    El febrer acabarà com va començar i amb la mateixa línea de tot l'hivern, el que es veu de març no pinta gaire més bé, més aviat tot el contrari, continuarem esperant no sé que peró val més que ho fem ben asseguts perquè drets ens podríem cansar.

    Bon seguiment.

    Bon dia.

    Cel practicament seré, només alguns núvols decoratius, 4ºC de temperatura actual (2,5ºc de mínima), 1015 hPa de pressió. Per aquí tampoc ha fet res, quatre gotes mal comptades ahir al vespre quan ja bufava amb ganes el mestral, tampoc espero res per aquí els propers dies a part del vent, amb aquestes situacions aquí al pla de Lleida ja sabem el que ens toca.

    Bon seguiment.

    Bon dia.

    Cel amb alguns núvols alts i mitjos no massa importants, 6ºC de temperatura actual (5ºC de mínima), 1014 hPa de pressió i vent fluix de mestral, poca cosa.

    Mirant els models, tots s'han posat d'acord i van en la mateixa direcció, sembla ser que lo que s'esperava a partir de divendres i en dies posteriors s'ha diluït practicament del tot, bé, de vent sembla que encara ens en tocarà poc o molt. Enguany no hi ha manera d'enganxar una bona situació ni de casualitat.

    Bon seguiment.

    Una cosa Gracienc, ¿sabes algo del ajuste en el contador de mensajes?

    Gracias

    El company Meteosantasusanna que és el que s'encarrega de tot aixó, dijous passat a la nit responent a un comentari meu que havia fet en aquest sentit va dir que miraria de solventar-ho en els propers dies, suposo que per diferents motius encara ni si ha pogut posar, però no dubtis que quan pugui ja ho solucionarà, fins ara tots els problemes s'han solucionat amb eficiència, aquest no a de ser pas la excepció.

    Sault i bon seguiment.

    Bon dia.

    Cel completament seré i una temperatura de 8°C (mínima de 1°C), una pressió de 1020 hPa i vent en calma.

    Realment mirar models a més de 4 o 5 dies vista no serveix per gran cosa, per anar passant el temps i entretindre al personal, ja veuerm com s'acaba de configurar a partir de dijous-divendres, en aquesta sortida del GFS pinta maco, però en tot cas la cota de neu no es veu excesivament baixa, ho anirem seguint.

    Bon seguiment.

    Parlem de coses serioses.... d'aquí poca estona entrarem a 23 de febrer.Us recorda a alguna cosa aquesta data?....la meva foto del avatar és d'aquell dia al Tibidabo.

    La veritat és que va nevar molt més a Barcelona que no pas a molts llocs de ponent, per aquí va estar plovent tot el vespre i bona part de la nit quan les previsions eren que cap les 10 o les 11 ens podria començar a nevar, la neu ens va començar a caure cap a les 3 de la matinada i ben just va durar un parell d'hores, només va fer una emblanquinadeta sobre les superficies més fredes i l'endema a mig matí ja no quedava res, no en tinc especialment un massa bon record d'aquell dia.
    Per bons records pel que respecta a la neu he d'anar quatre anys enrere, fins l'hivern 2009-2010, en que vam tindre unes quantes situacions guapes, especialment la dels dies 7 i 8 de gener i la del 8 de març, entre algunes altres menys intenses. Després de qatre hiverns practicament en blanc ja començaria a tocar una nevadeta amb cara i ulls, però la natura no hi entent del que ens sembla que tocaria o no tocaria.

    Bona nit i bon seguiment.

    Jo també sóc dels que considerent l'hivern des del dia 1 de desembre fins al 28 de febrer, i posats a puntuar aquest hivern li dono un "SUSPENSO TOTAL", segurament que amb els fronts que han anat creuant no hem tingut l'avorriment d'un anticicló etern i sense precipitacions, però el que hem tingut no és pas l'idea que jo tinc d'un bon hivern o com a mínim acceptable, no hem tingut ni una sola possibilitat de gaudir ni de una mica de fred ni de poder veure una trista volva de neu.

    Per descomptat respecto totalment als que teniu una visió diferent d'aquest hivern i us agradat el comportament que ha tingut, per això hi ha gustos de tota manera.

    Bon seguiment.

    Cada salida del gfs da menos frío y nada de precipitaciones para el próximo fin de semana, me diréis que soy negativo pero es lo que veo. :angry:

    Tramontana, amb la situació que ens han anat marcant des del principi jo no l'he vist mai la possibilitat de precipitacions, fora del Pirineu es clar, i d'alguns ruixats cap al nord-est i el litoral (rebuf), no és una situació de precipitacions generals, més aviat vents de nord-oest al començar que anirien girant a nord i després a nord-est, de moment és el que hi ha, falten dies i encara pot canviar, tot i que veient cada sortida dels models no sembla pas que hagi de canviar gaire, al menys cap a bé.

    Salut i bon seguiment.

    Bona tarda.

    Jo com ja he comentat en un parell d'ocasions aquests dies els mapes que ens van mostrant els models per primers de març des de fa ja unes quantes sortides no m'acaben d'agradar, de fet no m'agraden gens, jo el que voldria es fred i neu, no fred i vent, i això es el que veig a hores d'ara, de totes maneres com que encara queda lluny i no em vull fer pesat procuro comentar el menys possible sobre aquesta situació.
    Tant de bo tingueu raó els que ho veieu d'una altra manera i acabem tenint el que tots desitjem.

    Bon seguiment.