Posts de Temps Albatarrec

    Hola companys:

    A quina hora s'ha d'estar a Albàtarrec el proper 6 d'abril?. Ho dic per planificar-me el dia.

    Salutacions,

    José

    Hola company, no se a l'hora que vulgueu, hi ha companys que arribaran mes tard i d'altres mes aviat, enviaré privats als que veniu amb el meu numero de mòbil, així al arribar sigui l'hora que sigui, em feu un truc i us vinc a buscar al poble per dur-vos fins on es fa el dinar.

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +13.9 graus
    Temperatura mínima de +8.4 graus
    Humitat del 49%
    Pluja d'ahir: 3 l/m2
    Cel núvol
    Vent de mestral moderat amb alguns cops forts


    Feia un dies que no intervenia al fòrum per assumptes de feina, avui dia fred, ventos i ennuvolat, de moment sense precipitació, el vent i la falta d'insolacio intensifica la sensació de fred, aquesta tarda s'esperen alguns ruixats per aquí a ponent, sembla que poca cosa en principi, lo del cap de setmana si que fa pinta a temporal de pluges generoses i generals, amb vents de llevant i gregal, fa molta falta que plogui.

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +19.9 graus
    Temperatura mínima de +9.4 graus
    Humitat del 49%
    Cel serè
    Vent en calma


    Ambient tranquil a l'espera dels importants canvis de cara al cap de setmana, sembla que tindrem una destacable baixada de les temperatures amb precipitacions mes o menys generals, s'ha de concretar la intensitat de les mateixes, amb tant aire fred a capes mitjes-altes les tempestes poden fer acte de presencia a molts indrets, ho anirem seguint, fa molta falta que faci una bona regada general, el terreny esta ben sec.

    Que tingueu un bon dia companys/es!!!!

    Bon vespre des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +19.7 graus
    Temperatura minima de +8.1 graus
    Temperatura màxima de +27.3 graus
    Humitat del 44%
    Vent en calma
    Cel serè


    Avui no a pujat tant la temperatura, pero deu nido tambe la caloreta que a fet. Ara toca esperar que donara de si el canvi del cap de setmana.
    Us deixo un parell d'imatges de la preciosa posta de sol avui a Albatàrrec.


    image_2014-03-18.jpg

    image_2014-03-18-3.jpg

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +21.7 graus
    Temperatura mínima de +7.9 graus
    Humitat del 43%
    Vent molt fluix
    Cel serè

    Fa calor, la temperatura continua enfilant-se amb ganes, avui com ahir crec que també arribarem als 26 graus, les mínimes també altíssimes, ahir +9.3 de mínima i avui +7.9.
    A veure que dona de si els possibles canvis de finals de setmana, queda massa encara per concretar res, el que esta clar es que si no plou aviat els sembrats les passaran magres aquí, ja comencen a patir sequera, encara no s greu però si no plou en els propers 15 dies ja hi haurà mal.

    Que acabeu de passar un bon dia!!!

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)


    Temperatura actual de +15.4 graus
    Temperatura màxima de +22.9 graus
    Temperatura mínima de +6.2 graus
    Humitat del 44%
    Cel serè
    Vent en calma

    Primer de tot vull felicitar al Sisco Belianes i a J.C. pel seu aniversari, MOLTES FELICITATS COMPANYS!!!!


    Res a comentar en quant a canvis, tot segueix igual, calma total, a l'espera d'algun canvi que porti les tant desitjades precipitacions, de moment aquest mes de març a la meva zona nomes e recollit 4 l/m2.

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +18.2 graus
    Temperatura mínima de +5.1 graus
    Humitat del 41%
    Cel serè
    Vent fluix

    Continuen les temperatures plenament primaverals, molta bonança i absència total de glaçades. La primavera avança amb ganes, alguns fruiters ja fa dies que estant florits, presseguers, nectarines, albercoquers, ametllers, i d'altres estant a punt de fer-ho, perers, cirerers, pomeres..., encara que quedin 9 dies d'hivern astronòmic, metereológicament parlant ja fa dies que estem de ple dins la primavera.

    Molt bon dia a tothom.

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +19.8 graus
    Temperatura mínima de +5.2 graus
    Humitat de 43%
    Cel amb núvols prims
    Vent en calma

    Continuem amb temps anticiclònic, temperatures suaus i absències de pluges, l'humitat tant ahir com avui es mol baixa. La possible baixada important de temperatures que alguns comentaveu pels voltants de 20 de març sembla que va perden força dia a dia, en el meu cas ja em va be, el fred fora de temps nomes fa mal, i ara que els fruiters estant florint no convé pas una glaçada perquè ho mataria tot.

    P.D. Per molts anys Josep Maria pastor, que tinguis un molt bon dia!!!!!!

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +19.8 graus
    Temperatura mínima de +4.0 graus
    Humitat del 40%
    Algun nuvolet prim
    Vent fluix

    No hi ha gran cosa a comentar, anticicló ferm alguns dies mes, no es veu cap situació de pluges importants a la vista, aniria be que fes una bona regadeta, els semblats o agrairien molt, si no plou aviat començaran a patir sequera.

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +22.4 graus
    Temperatura màxima de +24.0 graus
    Temperatura mínima de +3.9 graus
    Humitat de 36%
    Cel serè
    Vent en calma


    Deu ni do com s´ha enfilat avui la temperatura, no m'esperava una màxima tant alta, cel totalment serè i així seguirà uns quants dies, canvi de patró, adeu a la zonal i hola al anticicló, ens esperen uns quants dies de tranquil·litat atmosfèrica, la veritat es que prefereixo això que pot donar un tomb en qualsevol moment amb un petit moviment de l'anticicló, que no pas la situació de zonal interminable que hem tingut tot l'hivern, ara a esperar que tinguem una bona primavera amb força pluges.

    P.D. Molt bon programa Alfred.

    Bona tarda des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +14.9 graus
    Temperatura mínima de +5.8 graus
    Humitat del 45%
    Cel amb intervals de núvols
    Vent fort de mestral
    Pluja d'ahir: 2 l/m2


    Ahir al vespre van caure dos litrets amb molt de vent, avui a primera hora del mati des de la meva zona es veia tot el Prepirineu ben nevat, a hores d'ara ja quasi no en queda, el sol escalfa bastant.
    Ara mateix el vent bufa amb molta força tal i com ho fa fer tot el dia d'ahir i tota la nit, sembla que a partir de dijous sens tira l'anticicló a sobre, prefereixo anticicló que aquestes ventades que ho deixen tot ben ressecat.

    P.D. Deixaré a calaix de sastre, en l'apartat punt de trobada, unes fotos del lloc on anirem a dinar el dia de la trobada.

    Doncs falta un mes, companys!!

    Em fa molta il·lusió aquesta trobada.... Passejada amb la família, Dinar amb bona carn, bona companyia i bona conversació, i guinda amb conferència amb el mestre Picó, al que ara sí, per fi, espero conèixer....
    A veure si s'anima més gent!!!

    Encara queda temps, però Temps Albatarrenc, podríes indicar coordenades d'on serà el dinar, o potser enganxar un link al google maps??
    Gràcies!


    Ostras, pues la veritat no tinc ni idea com es fa lo del link, o sento, la informatica i els ordinadors no son el meu fort, pero tranquil que un cop al poble ja us vindre a buscar i acompanyar fins al lloc on dinarem, mes endavant ja deixare el meu numero de mobil perque els que vingueu us pogueu ficar en contacte amb mi al arribar al poble.

    No cal que digui que estic molt content de compartir una estona amb vosaltres. No sé si podré arribar a la hora de dinar, però a la del cafè segur que si. I després la xerrada que la farem força entretinguda.

    Moltes gràcies!

    Tant debò poguessis assistir al dinar, seria perfecte, i si no pots venir al dinar, el caferet el tens assegurat jejejeje!!!
    Ja ens posarem en contacte mes endavant per quedar en un lloc quant arribis al poble i anar fins on fem el dinar. Aquí al poble la gent esta molt entusiasmada amb la conferencia.

    Salut.