Bona nit des de Palazuelos, vaaaaa que això sembla que s'anima, i el que és millor, plourà poco o molt a tota la Península, que bona falta fa.
Per aquí avui les temperatures s'han normalitzat força, la mínima força fresca, que fins i tot m'he hagut de posar un jersei, 6,2ºC tot i que de seguida que ha sortit el sol ja sobrava. La màxima ha arribat a 18,2ºC. Durant tot el dia el cel s'ha mantingut seré.
Ara tenim 12,3ºC 55% d'humitat vent en calma 1018 hPa.
Demà sembla que la màxima serà una mica més alta que avui però dimecres sembla que es girarà la truita completament, temperatures ben baixes (per aquí posen máxima de 12ºC) i precipitacions començant ja la matinada de dimarts a dimecres. Dimecres i dijous, sembla, passats per aigua. Quines ganes! ![]()
Us poso unes fotos d'aquesta tarda de molt mala qualitat :blush: