Posts de meteoboig

    Hola deixo alguna foto mes de les meves vacances.
    La ombra d'una estela de condensacio a la Mancha.
    fotos3113.jpg
    Cel ras i camps rostits,aquets dies estabem a uns 40ºC,de totes maneres la calor es soporta millor amb baixa humitat que sempre hi ha a la zona.

    fotos3086.jpg

    Tinc una anecdota curiosa.
    A la benzinera del poble hi ha gallines,dons veig que s'apropen al cotxe i al comensen a picotejar i el home de la benzinera en diu que es un renta de cotxes ecologic,es menjen els animalons que es queden anganxats al cotxe,curios oi, mai ho avia vist.
    :cheer:

    Hola bon dia companys/as.

    Avui a Badalona hem tingut una minima de 18,6ºC,ara mateix tenim un cel amb cirrus,altocumulos i cumols que estan creixen cap el valles.

    com vaig comentar ahir, aquesta tarda esperem ruixats o tempestes cap el pirineu i prepirineu Bergueda,Solsones i zones properas.

    Ultimament el mapes son molt canvians d'un dia per l'altre, es nota que ens apropem a la tardo.
    memtre que tot evolucioni al nostre favor ja estic content.

    Bon seguiment i salutacions a tots/as.
    Joan.

    Bona nit companys/as.

    Deixo la meva previsio.
    Aquesta nit temperatures mes baixes per la falta de nuvols,dema minimes mes fresquetes :) .

    Dema.encara tindrem alguns ruixats cap el Solsones,Bergueda i zones proximes.
    Tampoc descarto algun ruixat cap els ports de tortosa beseit o zones proximes pero mes locals que al pirineu.
    Temepratures sense gaires canvis.

    Dissabte i Diumenge.creixament de nuvolades cap el pirineu i no descarto algun ruixat molt feble i molt local cap a zones habituals com el Ripolles o Cerdanya.
    Temperatures sense canvis importants o amb tendencia a pujar per la falta de nuvolositat

    Per la setmana vinent.

    Amb el mapes que tenim avui,com diu el nostre companys MARC_RUSI en principi no hi ha indisis de inestavilitat fins el proper cap de setmana,quant si podriem tindre enrenou,pero queda força lluny i toca esperar,a no ser que tinguem algunes sorpreses entre setmana que ara per ara no es veuen.
    El que tambe es veu es un aument de les temperatures que el cap de setmana baixarien notablement amb la corresponent inestavilitzacio que podria ser acusada a cause del xoc de les dues mases d'aire.

    Ho seguirem com sempre.
    Joan.

    Buenos días, actualmente tenemos 18,1ºC con 94% de humedad, viento del NE a 8 km/h y 1015,9 Hpa con 69 W/m2, estoy feliz , la que ha caído!!! en la central 70 mm y aquí al final 68 mm :o con intensidad máxima de 114 mm/h a las 7:31. :D :D

    Bon dia,Tamt plorar tant plorar i al final fins hi tot has superat la mijana de precipitacio en el mes d'agost, que es de 40 mm,ara tindriem que vindre els de Barcelona i pendret tota l'aigua que per mitjana et sobra :cheer: m'alegro que hagis disfrutat.

    Una salutaciò pER tu marc russi i el teu equip de meteo search...Feu una gran feinada cada dìa..A partìr d'ara estarem mès per aquí per informàr de tot el que pasa a la comarca del baix llobregat.


    Jo tambe crec que teniu un molt bon equip, se com treballa el RAFA que esta amb vosaltre i es de primera qualitat,per a mi es una molt bona noticia que esteu mes per aqui el forum,mes per apendre i compartir a tots,aquesta familia que estem fent es un exenple de convivencia per tots.

    salutacions.
    Joan.

    Deixo mapes de la posible DANA que comenta el mestre.

    gfs-13-102_2013-08-28.png

    gfs-13-108.png

    gfs-13-114.png

    gfs-13-120.png

    El mapa de les precipitacions crec que no li dona molta importancia,perque ens posa molt poca precipitacio a sobre nostre,ho seguirem.
    El que si he vist que en cas de complirse seria bestial es el dia 4 de Septembre entre les illes i tarragona.
    Deixo mapa.

    gfs-2-174.png

    Aviam com finalitza tot plegat,pero no te mala pinta.
    La modelitzacio a llarg plaç esta preciosa,ara falta que es vagin cumplin,ho seguirem com sempre.
    Bon seguiment i a esperar la proxima que no la tenim molt lluny.
    Salut.
    Joan.