Hola bona tarda familia.
Dons error,avui vaig comentar que esperaba la posibilitat de ruixats cap el pirineu i no a sigut aixis,de tot s'apren,crec que a faltat humitat.
Dons sembla que dema tambe tindrem tranquilitat.
Dissabte,mati tambe amb tranquilitat,pero amb un aument progresiu de la nuvolositat que a la tarda podria deixar algun ruixat cap el pirineu,no espero gran cosa i ja de matinada o mati de Diumenge entrarem amb el moviment de 3 dies,Diumenge,Dilluns i Dimarts.
Diumenge.ja de bon mati podriem tindre ruixats i alguna tempesta repartits per cualsevol punt del pais,a la tarda tornarien a generarse nuvols que podrien ser de forma convectiva i deixar alguna tempesta potent cap a la Catalunya central o ponent,tambe alguna al pirineu o prepirineu, a la costa a la tarda no crec que arribin i si arriban seria a ultimes hores,refrescament notable.
78-574SP_2014-04-17.gif
78-505SP.gif
Dilluna .sembla que seria el dia mes inestable i tindrem ruixats i tempestes foça generals,hi ha la posibilitat de tempestes fortes cap a les terres de ponent i ports de tortosa beseit,tambe cap al pirineu,sobre tot al oriental.
102-574SP_2014-04-17.gif
102-505SP.gif
Dimarts.tambe tindriem moviment pero mes a la tarda,cap a la catalunya central i pirineu central i oriental.
126-574SP_2014-04-17.gif
120-505SP.gif
Tambe vull comentar,que a mitjans o finals de la setmana vinent tots els models,GFS,ECMWF,UKMO,GEM,ESEMBLES,ens posen altes presions cap a Escandinavia o voltants,i aixo es bo,perque tindrem la posibilitat de que les baixes ens pasin mes a prop o fins hi tot que ens afectin directament i tindra bon moviment,de totes maneres queda molt i tot esta molt canviant,pero es bona senyal,deixo mapa del gem.
gem-0-150.png
Bon seguiment i disfruteu de les festes.
Trobo a faltar la entrada de alguns craks amb les seves aportacions que ajudent tant a entrendra la meteo o que els que entren com EL PITO,MARC_RUSI etc....entrin mes sovin,milloraria encara mes la calitat d'aquest forum,anims i salutacions a tots/as.
Joan.