Bon dia,
Encara no he mirat cap model, però per als post, sembla que anem bé.
Temperatura 4,2ºC
Humitat 56%
Vent en calma.
Posts de Perpetuenc
-
-
Bona nit a tots,
Ara mateix a Santa Perpètua tenim 6.7ºC i 49% d'humitat.
Va que això s'anima!!! -
Bon dia
Ara estem fent la mínima per aquí amb 4,1ºC i 62% d'humitat.
Teulades gebrades. -
Bona nit gent,
Dades actuals Temp. 9ºC
Humitat 65%La cosa es comença a posar interessant...
-
Bon dia, ara a Santa Perpètua 5.1ºC i 59% d'Humitat.
El bo d'aquesta sortida, és que el GFS va bastant per lliure a partir del dia 14 en comparació amb tots els ensembles, crec que això és bo per que a la següent sortida acostuma a fer un tomb. Esperem que sigui així.graphe_ens3_yjw1.png
-
Bona nit des de Santa Perpètua,
Ara mateix 7,5ºC i una humitat del 54%
A veure com s'actualitza el GFS... -
hey company! oi que la teva foto es de l'antic surtidor del passeig de la plaça major de sabadell? i el campanar del fons sinó m'equivoco es la purissima?
Avui a sabadell sud minima de 2,2 i maxima, per ara de 14,2

(Ho sento per la repetició)
Si és així, l'he tret de l'arxiu històric de Sabadell.
-
Bon dia a tothom, avui a Santa Perpètua mínima de 3,5 ºC però amb camps i teulades ben gebrats a causa del fred concentrat a ran de terra.
-
Bon dia i bon any a tots.
Dia típic d'hivern per aquestes contrades, però clar, tots voldríem més. Els mapes, de moment no acompanyen a mig i llarg termini exceptuant algun de secundari com el CFS daily, que deu n´hi do.
Voldria fer una pregunta, mirant els ensembles del GFS, per exemple, de les 20 perturbacions + el de control i el general, tots ells tenen la mateixa probabilitat de complir-se o no? -
Bon dia a tothom,
Mati fresc al vallès, a quarts de nou, cotxes i camps gebrats tot i que el termòmetre de casa no ha baixat dels 4.5 C.
Fa molt temps que us segueixo i al obrir el nou foro m'he decidit a ser més actiu.