Posts de BaixLlobregat

    Es lo normal de que equipo hay más gente es de lógica. Madrid o Barça. Hay cada comentario...
    Sobre lo del colapso cada uno que haga lo que quiera o es delito que te guste el fútbol y el tiempo.Hay otros que van a pescar y tampoco estan por el forum no?.Otros es viendo fútbol y hoy en dia con los móviles las 2 cosas a la vez.

    A ver la llevantada que hace ,tiene pinta que en el litoral centro pillaremos bastante.En el interior parece que será de 600 metros.El aire más cálido le costará entrar en esas zonas.Está interesante ,parece que no acaba aqui Jejeje. Saludos.

    El GFS no és el jefe que quedi clar,l'europeu ha sigut el que veia la situació de la setmana que ve.En referència a "mode Rombo".
    Recordo lo que posava el GFS fa 3 dies ANTICICLÓ al damunt,quina poca memòria.Que consti que a mi m'agrada força però no és sempre el millor.Altre cosa, els que saben bastant, no jo,no utilitzen el GFS per alguna cosa serà.
    I el GFS ho veiem més, per el tema de actualitzacions, cada 6 hores,com va dir un altre forero.

    850.0 1334 -4.5 -5.9 90 2.91 45 24 281.4 289.8 281.9

    500.0 5330 -29.9 -69.9 1 0.01 245 8 296.5 296.6 296.5

    Lo que va haver el 8 de Març era això,no amb una -25 m'ha semblat llegir.Altura 1334 metres,5330 respectivament hi havia lo que possa adalt.Parlo de Barcelona.

    Ja veurem hi haurà més fred a 500HPA, per mi més important però ja veurem...De moment a veure que no sigui una sortida boja,no em fio res.Cota zero no crec,però tibidabo sembla que si.Jo em conformo.

    Vagi bé nois.

    :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:

    El Vigorro es muy bueno,a mi parecer.Siempre me ha gustado.Sabe explicarlo todo bien.

    A ver el Europeo de momento va bien.Este siempre me ha gustado más.LLeva días poniendo lo que ahora el GFS ahora a ver como sale.

    Como apunte aunque sea "corto" lo del Lunes o no jejejeje.No siempre tenemos estas temperaturas en altura y superficie.Lo interesante es que coincida la lluvia con el frío.Aunque sólo sea un día,que más da.

    Saludos cracks!!!

    Veritat, l'any passat va ser Italià per culpa de l'azorià, que sempre estava allà,fins i tot no ens va deixar ,solament una mica ,durant la fredorada de Febrer.Esperem que ara no ho faci.

    La pluja deixeu de fer cabales,sempre serà seca en un principi,ja veurem com es modelitza l'Europeu,per mi molt bó.

    Vinga nois,qui dorm avui,demà,passat.....jajajajaja

    Quins nervis,però queda molt.Ja veurem...

    Mestre Picó si ho diu vosté jejeje.Estem esperant a que aparegui jajajaja.Si pot...

    Molt bona explicació Congestus,és així,més aire fred menys condensació,menys humitat.La convecció poca feina fa amb molt aire fred,sol de Gener tampoc ajuda etc.Ara bé, si tot ve, amb molt d'aire fred però amb formació de pertorbació, any 62, tot conjuga perfecte,però és tant difícilllllll!!!!!!!!Quan més justets millor però sense passar-nos jejeje.

    Vagi bé.Sou collonuts!!!!

    Recordeu dies abans del 8 de Març els mapes que feien,possaven fred amb neu a la següent no,a l'altre seca etc.És normal que passi aixó ,de moment anem bé.
    Una petita porta perqué entri una pertorbació sense que vingui de sud,ja ens va bé,que agafi cos al mediterrani ,tot va perfecte,amb molt aire fred a Europa i que encara ens possaràn més tal i com estan les peçes.

    Quins nervis mare meva!!!!! :silly: :blink: :silly: :blink: :side: :evil:

    Ximenis que gran ets,m'agrada molt les teves explicacions,ja et seguia fa molt de temps a l'altre forum,porto des de que es va obrir.

    Vagi bé.

    Jo ja firmo un mapa com el de dalt,més que res que les altes pressions vagin cap amunt.Després mirar a on va a petar tot això.Ara bé, de moment no està clar que els mapes, deixín a l'oest les borrasques ,falta potència en posteriors díes de l'anticicló.Si és així anem bé,si ho diu el mestre millor jejejeje.

    Vagi bé,espero que aquesta tarda els mapes possin anticicló pujant i lo més potent possible :woohoo: :woohoo:

    Molt bona Blacko :silly: :silly: :silly:

    Ens queda molt per dir encara,la clau és veure com diu Congestus si es forma altes pressions ben amunt,jo fins que no quedin 7-6 díes no m'ho crec.Jo he vist a els mapes marcar freds forts a casa nostre 11,10,9,8,7 ,dies abans amb fluctuacions clar està i al 6 dia veure Zonal em vaig quedar de pedra.Suposso que a vegades el patró de tot canvia i els mapes ho fan també.No vull dir que sigui així,però es per dir que està molt verd,es fa etern aixó jejeje.De moment anem bé...però a moltes hores :sick: .A mi m'agrada seguir l'Europeu confio molt més a llarg plaç.Jo clar està.

    Ara ja amb impaciència per veure els mapes de totes hores jajajaaj.

    Vagi bé.

    Quin nivell que hi ha!!!

    De moment l'europeu marca el mateix que ahir aquesta hora.Ara falta que el Gfs també ho marqui,més models també.Lo que jo no crec, és que sigui tot el mes de Gener,encara menys amb zonal,no ho veig.Lo important són aquests anticiclons Europeus que si es mouen al final ens dónen alegries.Però és de mal dir,tenim que esperar como molt bé dieu el mestre.Sobretot que a l'Est hi hagi aire ben fred esperant venir cap aqui.

    Molt bona Picó!!!!!Un crack de tots,el millor per mi!!!!

    Molt bé Congestus ,Joan cadascú amb la seva exposició.Tots en general sou collonuts!!!!!

    Vagi bé i esperarem.

    Bon any 2013!!!!