[size=18]PRONÒSTIC DIMARTS dia 8 d'octubre;[/size]
Domini del sol al llarg del matí -o de les grans clarianes en general- a bona part del país. Podrem trobar algun núvol cap al Pirineu de Lleida, cap al litoral central i del Maresme, alts i mitjos a primeres hores cap al nord-est ... Poc important tot plegat.
DIMARTS8-10a_2013-10-07.jpg
De cara a la tarda les nuvolades tornaran a fer acte de presència a bona part de les comarques de Barcelona, Girona i nord de Lleida. Així com a algun punt de muntanya de l'interior de Tarragona i els Ports. No es descarta algun ruixat puntual cap al Pirineu oriental, especialment, així com a l'extrem sud del país.
DIMARTS8-10b.jpg
A tocar de la nit, les nuvolades podran agafar cos a punts del litoral del Garraf, Baix Llobregat, Costa daurada nord ... Especialment. En aquest sentit no es descarta, al llarg de la nit, algun xàfec o tronada puntual. Fenòmens esporàdics i, en majoria: mar endins. Davant de la costa,
Vents en conjunt febles, amb predomini de la component sud,
Temperatures amb poques variacions. S'esperen màximes, en general, al voltant dels 20 i fins als 24ºC en general.
Salutacions!