Bon dia des de Gràcia!
Ara mateix:
14,6ºC (Mín: 10,3ºC).
66%
1033,6 hPa.
0,0 mm.
4,3 km/h deuminutals de ENE.
I....
170 mg/m3 de NO.
120 mg/m3 de NO2.
51 mg/m3 de PM10
Ahir vam quatriplicar els limits de la OMS a BCN arribant a superar els 400 mg/m3 de NO2, BRUTAL... Jo no se pas a que esperen a activar el protocol a l'AMB... La Colau es hippie i li agrada el fum? És l'únic que se'm passa pel cap, estan jugant amb la salut de tothom.
DibujYYYYYYo.jpg
ARTICLE DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA...
– Llindar 1: quan es preveu arribar als 140 micrograms/m3
Situació “pre-avís” que ens posarà en activació interna, en estat de seguiment a l’hora de l’evolució dels gràfics de les estacions, per saber si anem a més o es tornen a estabilitzar els nivells
– Llindar 2: quan es preveu arribar als 160 micrograms/m3
Situació “avís”. En aquest cas es planteja emetre alguna comunicació a la ciutadania advertint que els nivells estan pujant, facilitant consells i activant accions més específiques a nivell municipal, lligada a la sensibilització i mobilitat. Cal fer un seguiment molt actiu de l’evolució per saber si va més i tendim a Episodi o s’estabilitza la situació.
– Episodi: a partir dels 200 micrograms/m3 o quan el declara la Generalitat
Situació “d’Episodi”. Caldrà fer una comunicació activa a la població reforçant els continguts dels consells, plantejar comunicats més directes a població més vulnerable i activar mesures molt més contundents lligades a la mobilitat, promoció del transport públic, etc.
Doncs ni llindar 1 amb 140, ni llindar 2 amb 160 ni episodi amb 200..... Arribem a 400 mg/m3 i tothom mut i a la gàbia.. :dry:
Bon seguiment!!!!