Posts de natrix

    Els xinesos celebren l'any nou xinès a principis de febrer... (per ells febrer marca l'inici de la primavera, de fet li diuen la Festa de la Primavera, escollint el dia de lluna nova més proper al dia equidistant per igual entre el solstici d'hivern i el de primavera per celebrar l'any nou).
    Però també consideren les estacions com a canvi, no com quelcom estàtic: tal dia comença aquella estació i tal dia acaba...Si no com un temps de transició on, sovint, l'estació que marxa i la que arriba es solapen, podent haver-hi dies d'una i dies de l'altre alternativament...i jo, personalment, hi estic força d'acord! no hi ha un tall específic en un determinat dia o setmana...entre el blanc i el negre hi ha infinitat d'escales de grisos! És, només , una opinió :)

    Serinyà actualment plovent des de fa dues horetes, no pas ruixats sino allò na fent (perdoneu, sóc de pagès i poc tècnica jajaaj) 9ºC, 84% d'humitat.

    Avui ple de gripaus per tot arreu, i granotes també n'hem vist, era una odissea intentar no atropellar-ne cap tot baixant de St Miquel de Campmajor!

    Molt bona nit i molt bon seguiment!

    Bon dia des de Serinyà!

    tempe actual 8ºC, núvols trencats...aquesta nit ens hem despertat molts cops per les fortes ràfegues de vent, déu ni do...ja estem acostumats a la tramuntana que, quan bufa fort a l'Empordà , ens arriba. Però aquesta nit crec que ha estat del més fort que hem sentit, i portem 13 anys aquí...! Ara mateix segueix bufant amb moltes ganes, tot i que no és el vendaval d'aquesta nit sembla...

    que tingueu un molt bon dilluns!

    Bon vespre des de Serinyà town!

    actualment 8ºC, 91% d'humitat. La màxima que he vist a les 14h, 16ºC, tot i que fins les 12h del migdia ha fet més aviat fred, una boira que no s'aixecava per res...

    és fascinant veure com llegiu els mapes els entensos...per mi, que no hi entenc massa, és una canya llegir-vos. Encomaneu emoció i passió! Això de l'anticicló a Escandinàvia, que per nosaltres és el millor en quan a possibilitats de fred i precipitacions, no ho sabia!

    Gràcies!

    i merci als moderadors, com no, per la feina que fan. Dóna gust un lloc on regna el bon rotllo. Som molts i si no fos per l'esforç de cadascú segur que no seria tan bonic.

    Bona nit a tothom!

    molta emoció i seguiment a dojo! :)

    Bona tarda!

    12ºC a Serinyà, 62% d'humitat i un sol molt maco amb alguns núvols prims que van passant.
    Per Falgons hi ha un tou d'aigua que baixa per tot arreu...camps inundats que semblen aiguamolls!

    Aquests dies de solei aniran molt bé pq els camps vagin absorvint l'aigua caiguda!

    A veure què tal el febrer! A mi, aquestes pauses de solet i bones temperatures, també m'agraden molt, el dia s'allarga ja, m'encanta!

    Salut i meteo!

    bona tarda des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 12º i cel tapat
    ara depres d´aquest mes tant apasionat, ens tocan uns días de tranquilitat, pero ja veurem quan duran
    perque la 2º quincena de febrer pots ser molt pero que molt profitosa. Es el que m´agradaria.

    gfs-1-384_2017-01-28.png

    Ostres pinta ben entretingut això! tan de bo tinguem un febrer divertit i mogut! Gràcies per comentar pels que no hi entenem massa!

    Serinyà 9ºC actualment, hem tingut ullades de sol al migdia i temperatura agradable, tapat la resta de la tarda però ja sense pluja.

    Salut i meteo!

    Bon vespre!

    Serinyà 4ºC actualment. Hem anat a Olot a tocar neu, estava tot impressionant i preciós. A migdia ha sortit el sol, hem pujat a uns 6-7ºC i s'ha fos pràcticament tot el de ciutat (excepte zones ombrívoles). Un espectacle de Castellfollit de la Roca cap a Olot. Tornant moltes muntanyes que es veien enfarinades ja no ho estaven.
    Ha estat genial poder veure-ho tot tan blanc!

    Salut i bon seguiment d'aquest episodi de pluges que s'espera.!

    Bon dia a tothom!

    Serinyà 1ºC, 76% d'humitat, ben núvol. Ahir neu rodona testimonial en 2 ocasions, 5 minuts de precipitació.
    L'alegria és que tenim Olot a 20minuts de casa, si resisteix la neu allí fins dissabte anirem a jugar-hi una mica!

    Tinc allà la meva sòcia d'empresa i deu ni do el caos que es va viure en moments....cadenes pel túnel Bracons, talls carretera vall den Bas esperant llevaneus...A Riudaura es veu que va ser espectacular la nevada i van haver de tancar l'escola i avisar els pares que anessin a recollir els infants i problemes per arribar fins a Olot.

    felicitats a tots i totes a qui la neu ha visitat!

    Salut, bon seguiment i un mojito a la vostra salut! ;)

    Tots voldriem neu pero ben cert es que l'hivern passat haguesim dignat un hivern com aquest, mai estém contents, repeteixo que tots voldriem neu, pero jo estic disfrutant mes que prenen MOHITOS, la veritat es que aquest ambient hinvernal es fantastic i de ben segur que el día que nevó ho disfrutarem encara mes, o pensarem que há nevat poc? A disfrutar del que tenim que a mes tením pendents els MOHITOS.
    Bon seguiment a tots !

    que gran que ets... m'apunto als MOHITOS!!!!

    Després d'una estona de pausa torna a precipitar amb certes ganes, aiguaneu encara però cada cop amb més neu :woohoo:

    De fet ja es veu la cortina de neu de davant les muntanyes que pràcticament arriba ja " a terra", la cota ara per uns 200-250 m ( jo estic a 160 m).

    2.7ºC , torna a baixar

    Jordi-Besalú, parles de Besalú imagino oi?

    Aquí compi de Serinyà! des de casa veiem cortina neu a muntanyes, direcció Olot etc...ves informant! que xulo!!!!