Bon dia.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 17,2º i 82% d'humitat. Cel 7/8 d'estrats, estratocúmuls, cúmuls i els cumulonimbus de torn cap el mar. La pluja d'aquesta nit inapreciable. Vent del sud-oest de 5 km/h.
Ambient fresc que es mantindrà els propers dies. Atenció a la bossa freda a partir de dijous. Pot reactivar la inestabilitat però el més interessant, a part de la baixada de temperatures que comportarà serà, segons comencen a insinuar alguns models, la reactivació de baixes atlàntiques a mesura que s'aproximin a la Península Ibèrica. Falten massa dies però s'haurà d'anar seguint ja que per fi es podria parlar de pluges més generals. Però anem a pams i de moment tenim la fresca de tardor assegurada i la nova depressió a partir de dijous.
Fantàstiques les imatges i comentaris que haveu penjat un dia més!
Ja que hem pogut veure mànegues, us deixo un dibuix del llibre "L'atmosfera" de Camille Flammarion (1842-1925). Ja us en parlaré d'aquest fantàstic llibre que tinc la sort de tenir ben cuidadet.
Flammarion.jpg
Bon seguiment!