Posts de AlfredRodriguezPico

    Al cap d'un any llegint-vos em decideixo a participar.

    Ha estat una jornada increïble, una baixa que ningú en donava 4 duros feia un parell de dies i gairebé porta un dia sencer donant precipitació.

    Us volia formular una pregunta: A Reus ha tornat a NO nevar, la temperatura era 2-3 graus superior als voltants. Mirant el mapa de temperatures s'observava com hi havia una bombolla càlida per la zona de Tarragona ciutat i Reus. ¿Creieu que les petroquímiques poden tenir alguna cosa a veure? No és normal quedar-se un altre cop sense neu.

    Gràcies a tots!

    Benvingut!

    Ja et puc assegurar que no hi tenen res a veure.

    Recordo d'anar amb cura amb la quantitat de missatges i fotos que s'envien per que no torni a passar com ahir i es torni a penjar el fòrum.

    Gràcies!

    Atenció comarques gironines, especialment meitat est i algunes de Barcelonines, meitat est, caiguda de temperatures i precipitacions que novament baixen de cota. Torna a nevar feblement al Tibidabo.

    Per la Costa Brava estan entrant precipitacions amb una massa d'aire més freda. I atenció també a la tramuntana molt forta i gèlida a partir del vespre/nit.

    El color del cel és preciós: de neu!

    Bona tarda.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 5,2º i 61% d'humitat. Cel tapas amb estratocúmuls, altostratus i nimbostratus cap el nord i est. Vent del nord-oest de 23 km/h amb cops de 47 km/h. Màxima 6,3º a les 00 h oo min.
    La faixa de precipitacions que va avançant de nord a sud o de nord-est a sud-oest és una línia de separació de masses d'aire. Darrera d'ella hi ha una massa més fred amb vents molt forts del nord, una patacada gèlida! va provocant algunes precipitacions que acabaran essent de neu a qualsevol cota, d'entrada poc importants, afavorides per les humitats relativament baixes. Aquest és l'aspecte de la massa nuvolosa des de plaça Kennedy:

    4feb2015.jpg

    Moltes gràcies pel seguiment!

    ATENCIÓ: altre cop el fòrum comença a fallar. Si això continua així, novament ens quedarem sense fòrum d'aquí a poca estona.

    SI US PLAU, NO REPETIU FOTOS O MAPES, MÀXIMA RIGUROSITAT I INFORMACIÓ. NO FEU PREGUNTES, ABSTINGUEU-VOS DE SER REITERARIUS. NO XATEGEU Estem començant a esborrar missatges. Ahir va petar la web del SMC i altres, no tentem al servidor...

    Gràcies!

    A veure "Victor-Horta", espera't a que acabi el dia i llavors fers valoracions.

    Recordatori: De 23:15 a 00:15 el fòrum va petar. Estem veient un increment molt ràpid d'usuaris. Si això continua així, novament ens quedarem sense fòrum d'aquí a poca estona.

    SI US PLAU, NO REPETIU FOTOS O MAPES, MÀXIM RIGUROSITAT I INFORMACIÓ. NO FEU PREGUNTES, ABSTINGUEU-VOS DE SER REITERARIUS. Gràcies!

    Hola bon dia, em sap greu fer aquesta pregunta, però necessito fer-la ja que es molt important per mi, estic a Sallent i aquest matí enterren la meva tieta a Berga, crec que lo millor seria no anar-hi per prudència, però, si hi vaig sabeu si a Berga ha nevat, o bé si alhora de tornar trobarem bé loes carreteres. Perdoneu la parrafada però necessito una resposta.

    Gràcies

    Difícil de dir. Ha nevat i neva al Berguedà. Contacteu amb trànsit. Per si un cas, cadenes. Suposo que les carreteres principals estan netes. No ho sé.

    Bon dia,

    1,9gr termom. Decathlom a Corró d'Avall, no ha nevat i no plou.

    Alfred... crec que diumenge va haver molt mes volum de posts i fotos que ahir... no sembla qur ahir el motiu fos excés de posts/hora. He fet una ullada... potser m'equivoco... es la meva humil opinio. Crec que ahir comparat amb diumenge la gent ems hem portat i contingut molt en els posts.

    Potser el pey del servidor es deu a un altre motiu...

    Bon seguiment

    Feu cas. L'informàtic en sap un munt. Si no veieu més posts és per que estem eliminant tots aquells que xategen o no aporten info.

    Bon dia.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 2,4º i 71% d'humitat. Fins ara nevada feble i ara convertint-se en nevada moderadament intensa. Comença a agafar. Vent del nord-est de 26 km/h amb cops de 45 km/h. Les cortines de neu espectaculars.

    I ara toca ser pesat: De 23:15 a 00:15 el fòrum va petar. Estem veient un increment molt ràpid d'usuaris. Si això continua així, novament ens quedarem sense fòrum d'aquí a poca estona.

    SI US PLAU, NO REPETIU FOTOS O MAPES, MÀXIM RIGUROSITAT I INFORMACIÓ. NO FEU PREGUNTES, ABSTINGUEU-VOS DE SER REITERARIUS. Gràcies!

    Bona nit.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona temperatura estancada als 6,8º i 80% d'humitat. Cel tapat d'altocúmuls, altostratus i força núvols baixos amb cúmuls de notable dimensió vertical. Vent del sud-est de 4 km/h.

    Gràcies per no "xatejar", ara hi ha 1036 connectats, som molts! i el servidor va aguantant bé però recordeu de postejar per donar informacions i intenteu no posar massa fotografies. Quan s'acabi aquesta situació excepcional ja no caldran aquestes mesures de precaució.

    Uiii que poc dormirem avui. Quina situació més maca! Segur que la recordarem!

    Bon seguiment!

    Entenc que hem d'intentar restringir una mica els comentaris, però ara veig el fòrum molt apagat per la situació que se'ns presenta (com ha dit ja "litonevada"). Mirem de no posar gaires fotos, sobretot quan citem, però comentem la jugada que estem a un fòrum de seguiment meteorològic!!

    Ara és un moment d'espera, de relax. Ningú diu que no es comenti la situació però no xatejar ;) Els que estem darrera del fòrum sabem per què ho diem.

    Ja ho hem comentat darrerament. Es tracta d'episodis puntuals i de moment preferim focalitzar-ho tot en una mateixa entrada i es pot gestionar millor. El que sí hem d'aconseguir és que això no sigui un xat i parlar exclusivament de meteo amb dades i informacions.