Bona nit.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 19,8 deliciosos graus, humitat 80% i vent de llevant de 12 km/h. Cel que s'ha tapat de núvols baixos amb base a uns 550 metres snm (sobre el nivell del mar). Màxima força curta de 21,4º. A Maçanet de la Selva màxima que s'ha enfilat fins 25,3.
Bona línia de ruixats i tempestes destacant, a part dels comentats aquí, els 11 litres a Rellinars, 15 a Maials i Cervera, 14 Vacarisses, 14 a Terrassa zona Serra de l'Obac o 16 Matadepera.
Aquesta nit abans de mitja nit i fins les dues de la matinada més o menys pas d'una línia de ruixats i alguna tempesta que escombrarà Catalunya, desgastant-se a mesura que viatgi cap a l'est i nord-est. Demà baixarà més la temperatura a l'interior i Pirineu però el vent de ponent que bufarà després d'aquesta línia de ruixats farà pujar les màximes a la costa, especialment la Costa Central. Durarà poc ja que el vespre començarà a embolicar-se la troca amb alguns ruixats divendres i atenció dissabte amb ruixats, tempestes i temperatura més pròpia d'abril. Sembla que diumenge la millora serà notable.
Entretinguts segur que ho estarem. Bon seguiment!