Posts de David MB

    Bona tarda!!

    Matí molt fred avui a Bellver, -9,5°C em marcava el cotxe a les 6.45h.
    A la Seu, uns graus més, -6,5°C. Quasi bé no hem vist el sol i la temperatura, ara a les 13.00h, era de 3°C.
    Treballar a l'exterior avui s'està fent durillo, no et treus el fred de les mans i els peus de cap manera!!!

    Que tingueu bona tarda!!

    Bona nit des de Bellver!!

    De nou per la Cerdanya, hem tingut uns dies ben agradables per la costa de l'Azahar. Tot i estar núvol les temperatures eren molt suaus. El diumenge vam arribar als 18ºC!!

    Aquest matí, a la Cerdanya, no feia massa fred, estaem a -3 ºC. Cap a la Seu la temperatura a les 8.00h era una mica més alta, rondant els -0,5 ºC.

    Ara a les 19.00h estaem fent un manteniment a vora el riu Segre, la temperatura era d'1ºC, ens hem quedat ben gelats!! :S :S

    Ara mateix a Queixans (1.100 m) : -3ºC, 68% humitat i 1.015 hPa.

    Que passeu bona nit.

    Bon dia de de Vinaròs!! Quin canvi de temperatura respecte a la Cerdanya.Ahir vam tindre un dia força plàcid, encara que bastant ennuvolat. Avui sembla que el mestral ha fet acte de presència, tot i que encara no he sortit, veig els arbres que es mouen bastant. Ahir per la tarde vam tindre una posta de sol ben rogenca, des del port mirant cap a les atalaies de Peñiscola es veis espectacular.

    Ara mateix aquí :

    12,6°C
    53% Hr
    1.023 hPa

    Que tingueu un bon dissabte!!!

    Bon migdia!! Aquest matí per Bellver -8,5°C marcava el cotxe. També a la Seu hi havia -6°C. El dissabte a la Seu també va fer una enfarinada, de fet, a les zones on menys toca el sol quedava més neu que a Bellver.

    Neufred!!! Haremos camino inverso, yo me escapo a mi tierra. A ver como evolucionan los mapas, no sea caso que el domingo me encuentre un buen follón por la nieve!! Que no me importaria nada ;)

    Hola compi! Si el valle del Ingla es realmente umbrío y frío. Este puente subiré por allá a ver si entre viernes y sábado veo nevar, los mapas pintan bien.

    Bona nit!! Avui el vent era quasi inexistent, almenys per Bellver. Tot i això, la temperatura era força frescota, 2ºC pels voltants de Bellver, sempre segons marcava el cotxe, i la veritat que, com que feia poc sol, no venia gaire de gust passejar avui.
    Això sí, hem aprofitat per anar a buscar aigua a la font, i les restes de l'enfarinada de l'altre dia eren molt minses. Ara, a la Vall de l'Ingla el fred era ben viu, 0,5ºC.

    Bé estava intentant penjar alguna foto però no me'n surto. Hi ha algun lloc del forum on explica com es pengen??

    Salutacions!!

    Bona tarde!! Aquest matí a Bellver menys fred que ahir, -8° vora Prullans. Cap a les 7.20h, tot despuntant el dia, el cel estava ben ras. Cap a les 9 ja estava nevant. Finalment una enfarinadeta.

    A la Seu la neu no ha fet acte de presència, tot s'ha quedat a Andorra. Encara que, hi ha hagut un moment que queia alguna volva, però de seguida s'ha enretirat la nuvolositat.

    Bona nit des de Cerdanya!!

    A veure si demà al matí estrenem les rodes de neu!!

    Aquest matí cap a les 7.30h a l'alçada de Prullans el cotxe em marcava -11ºC. He contrastat amb dos companys més que han passat una mitja hora abans que jo i, m'han dit tots dos, -10,5ºC. No sé quina fiabilitat tenen aquestes lectures però la son se'n va ràpidament! :S :S

    Ara mateix :

    - Queixans 1.100 m : -4,7 ºC, 56% HR i 1010 hPa (meteoqueixnas.com)
    - Cap del Bosc, La Tosa 2.150 m : -8,3 ºC (masella.com )

    Bon dia!!! Gràcies neufred!!! Espero que puguem xafar les primeres neus a la plana. Actualment estic vivint a Bellver, i els benicarlando, molt bona gent. Com tots els d'allà baix!! :lol: :lol:

    Queixans 1.100m : -5,4°C, 58%HR i 1005 hPa. (Font : meteoqueixans.com)
    Cap del Bosc 2.150m : -10,1°C (font : masella.com)

    Bon dijous!!

    Bona nit familia del fòrum!!!!! Després de molt de temps de seguir-vos, i inclús d'estar registrat, m'he decidit per fi a participar una mica, doncs la situació bé s'ho val.

    Sóc valencià, concretament de Vinaròs, però des de fa uns anys visc a la Cerdanya. Per a un mediterrani com jo, és un regal!!!! Tot i que treballo a la Seu. Aquí dalt se m'ha despertat la curiositat per la meteo, encara que des de ben petit el mal temps i el fred em fan posar content!!! Així que fruit d'aquesta curiositat, vaig arribar a aquest forum, i ara no hi ha dia que no hi entri un minim de dos vegades. Disfruto amb les previs dels craks del forum, i quan hi ha una situació així i tarden massa en comentar els mapes, ja em poso nerviós!!!

    Bé, no vos dono més la tabarra que hi ha coses més emocionants aquesta setamana. Espero poder anar participant sovint, tot i que no tinc estació (ja arribarà), us posaré dades d'alguna estació propera.

    Ara mateix

    - Queixans : -0,5 °C (-3,5 wind chill), 68% HR, 1005 hPa (font : meteoqueixans.com)
    - Cap del bosc (la Tosa) 2.150m : -7,7°

    Bona nit i bon seguiment.