Collons! :woohoo: el radar s’ha inflat de cop i ens ve a sobre de pet...crec que aguantaré una estoneta
Posts de Herman
-
-
Igualment, això de les terres de l’ebre estava previst
[Imagen bloqueada: https://s13.postimg.org/rtawu1aqf/B992_EE8_F-4_A6_C-4_B64-999_F-_C4_D61_BC878_E3.png] -
A vegades puja i després torna a baixar quan entra un front càlid...ho he vist vàries vegades, però no sé l’explicació.
Salut -
Molt bona pregunta, jo també m'he preguntat varies vegades aixo. A part de on caigui crec que te que veure mes amb la temperatura i la qualitat de la neu si es mes humida o seca. Pero millor que t'ho digui algu que en sapiga més.
Bàsicament té a veure amb la intensitat i la temperatura.
Salut -
Al 3/24 estan fent un especial sobre la nevada, els camioners queixant-se perquè consideren que ha sigut injust no deixar-los circular quan les carreteres estan totalment practicables.....
Com ahir q per culpa d’un camió creuat molta gent va passar la nit al cotxe a la C25...camió atravessat=calçada tallada=no arriven màquines llevaneus=col-lapse.
-
I per cert...si no ho dic rebento. Tinc grans companys i professionals a la televisió pública del meu Pais.Però cal una reflexió profunda i fer una neteja a fons de "tantsemenfotisme", clientelisme i mitjanies....No pot ser que ahir es pronostiqués una màxima per avui a Barcelona de 9ºC i tots tant pantxos.Es una vergonya que cal denunciar . Ja està bé de silenciar incompetències com la copa d'un pi.I això que la màquina els hi posava 13ºC i la van rectificar :blink: . Per tant imcompetència doble, de les persones i les màquines.
Jajaja, tots al riu home!
-
El dwd-icon,..que es el que porta encertant desde fa dies, marca la pujada de cota pel Bages al voltant de les 17h de demà. Veurem...el millor crec és intentar dormir i llevarse d’horeta demà.
-
S’estan generant taques de precipitacions a Tarragona que apunten caç aquí. Igualment el radar está cegato, prquè aquí segueix floquejant i no marca res.
-
A Manresa segueix nevant de forma moderada.
-
Ahora mismo y según el mapa de precipitaciones, debe estar nevando por toda la zona de Sorsona. ¿Alguien de por ahí puede confirmarlo?
ASolsona neva desde fa hores, a més ja tenien neu al terra d’ahir...o sigui que suma i sigue. -
Ara neva amb ganes...per fi!
-
Vaaaa això no es res home! :lol: :lol:Si home, són molts dies,,,surt a més de 15 dies per mes...no fotem...per sobre la mitja clarament.
Salut
-
Porteu molts dies de neu aquest any a la vall d’aran...i Pirineu en general. Per exemple salardú porta 50 dies de nevada aquesta temporada...50!!!!
-
Treu el cap per la finestra..que està maco ara.
Hola a tots i totes!!
Doncs jo estic més que contenta. Desde les 13:30h aproximadament veient nevar al barri de Sants, Barcelona.
Treballo a l’escola, imagineu com hem gaudit! M’he enterat que nevava xq escoltava molts crits dels infants... era per la neu :woohoo: he sortit corrents a fora, sóc pitjor que els nens.Fins les 16h aprox ha anat fent, neu feble, neu més intensa, flocs petitons.. però una bona sorpresa! No ho esperava per res.
I ara de camí a Manresa, esperant veure una miqueta més si pot ser, o ara o al matí. Perquè allà sembla que tenim un forat negre a sobre i no hi ha manera que arribi la precipitació. Però veient previsions i mapes tinc confiança en que arribarà.
Fred que pela!!! Seguim gaudint que encara queden hores

-
Ara si que està apretant i la nevada ja és moderada...

-
Aquí va nevant...i el radar no marca res. De moment tot molt feble...esperem aconteixements.
Salut
-
Perquè s’entengui, més humit és l’aire...és a dir, com més aigua conté, més capacitat calorífica, i per tant més capacitat de transmetre aquesta calor.
Un aire sec és molt mal conductor de la calor i té molt poca capacitat calorífica i per tant un floc de neu no es fon tan facilment a temperatures positives.
Un exemple d’això, és que a la muntanya fon molta més neu una boira pixanera a 4 graus, que un anticicló amb 10 graus sol i humitats del 20%Salut
Mostrar másUna pregunta que crec que pot ser d'interès pels aficionats com jo.
Perqué a major humitat menys probabilitat de caure neu que amb menor humitat a la mateixa temperatura?
Com va per la part alta de Barcelona?
Seguim

PD: No recordo un hivern amb tres díes de neu a la ciutat de barcelona com el d'aquesta temporada. Jo hem dono per satisfet faci el que faci aquesta nit, potser la última oportunitat de veure neu a la meva estimada barcelona.
-
Comença a nevar a Manresa
-
Els que pregunteu pel perquè de l'elevada reflectivitat al radar podeu trobar la resposta a aquesta explicació del Meteocat, el fenòmen de Banda Brillant: https://www.meteo.cat/wpweb/divulgac…aixes-la-costa/
Tenia entès que això era quan la cota voltava els 1000m.
Salut.
-
No hi soc a Manresa...estic a Esplugues a la feina :whistle:
Ja m'ho trobaré quan torni