Bona tarda. 20,8° ara mateix, un altre dia de màniga curta. I els propers dies vent per acabar d'assecar més el terreny si no ho està prou, quin desastre.
Posts de gebrada*
-
-
Cita de "Hawnu post=275206 userid=1015"
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,6ºC con 82% de humedad, viento del NE a 2 km/h y 1017,4 Hpa con 76 W/m2, mínima de 17,5ºC, volvemos al horrible horario de invierno hasta Marzo...
Bona nit. Si, es horroroso el cambio horario, a las 6 ya oscuro uff, podrian dejar el de verano todo el año. Ara 16,7° i 23,4° de maxima, dia molt càlid novament. Salut
No funciona la opció citar -
Cita de "NeuNiDo post=275070 userid=1297"
Només una mica elevades?? :dry: Portem setmanes amb un promitg molt i molt elevat, fins i tot ahir en Dani Ramirez paralava que en alguns indrets ens hem d´anar a 50 anys enrera per ternir una situaciò similar; les desviacions aquest mes s´apropen a +3C o mes, i parlem de tempes una mica elevades??, crec que hem perdut els criteris a base de calorades; Si es compleixen els models el que podriem tenir, i ja veurem, es un anticiclò calid per després de la castanyada, un anticiclò que no arreplegaria aire fred ans el contrari isos calides magatzemades, per tant les nits no serien tan calides, fresques pero encara per damunt el promitg, no ens equivoquem en els criteris, i amb dies massa suaus per l´epoca. Només en el cas, i amb molta sort, que l´anticiclò agafes una mica d´aire fred, que de moment no es veu, podría esdevenir el que comentes.
No li treiem fusta a una situaciò molt dificil de trencar i completament excepcional, que ni de bon troç passa tots els anys tal i com va dir ahir en Dani Ramirez.Bon dia. Aquesta es la nova normalitat. I més calor que farà en el futur, ja ens podem acostumar. Mirar dades de fa 40 es fustigarse, són altres temps. Ara 22,1° i 15,7" de mínima. Salut.
-
Bona nit. 22,4° ara mateix aquí a mollet i em recollit 27,7 mm, a estones caien uns bons pedrots. Salut
-
Bona tarda. 4 gotes per aquí, un desastre, 30,8° ja. Qui vulgui veure ploure cap a la cerdanya o ripolles, alla cada tarda aigua per donar I vendre, i ja surten bastants ceps. Salut.
-
Bona nit. Ara estem a 21,8° i 8,1mm recollits, bona refrescada i anem regant el territori. Salut.
-
Bona tarda. Ara tenim 24,1° i han caigut 18,1mm, bona regada per fi. Bones pluges a bastants llocs el dia d'avui. Salut.
-
Bon dia. Ara estem a 27,3° I una mínima de 22,8°. La setmana que ve sembla que afluixara la calor I amb algunes precipitacions, a veure si reguem una mica. I per comen¢ar agost es veu un altra calorada pota negra. Salut
-
Bon dia desde Barruera. Ara tronant for¢a, ha plogut una mica i 15°, bona fresca fa, es presenta animat el dia. Aquí juguen a la champions, al 80% del territori a regional. Salut.
-
A la vall de Boí la tarda xafogosa, dins dels barems Pirinencs, I ara amb el cel tapat. Des de les onze que passen núvols mitgencs barrejats amb cúmuls, però a partir de les tres han guanyat la partida a les clarianes.
Bona tarda. Jo aquí a Barruera tambe, cauen gotes ara, a veure si aguanta per les falles. Salut
-
Bona tarda. Ara estem a 29,2°, un altre dia de la marmota. Don¢s a gran part de Catalunya anem pel cami del 2003. I a la costa Juliol /agost cuan l'aigua del mar sigui un bon caldet.. Promet aquest estiu. I amb la sequera que hi ha..
-
Bona nit. Ara estem a 10,9° i em recollit 38 mm avui. Ha nevat a la part alta del montseny? Salut
-
Bon dia. Ara estem a 11,9° i em fet una mínima 1,7°. A veure dissabte si aguanta el temps per gaudir de la fira de la candelera de Molins, fira molt maca. Salut
-
Bona nit. Mirant el mapa a 10 dies vista de l'europeu ( americà,... ja ni els miro ) em pregunto, que passa l 'Atlàntic nord, que passa a la circulació general? és fruit d'una mala "ratxa" meteo, o com molts de vosaltres penseu no és casual, sino causal, però perquè. Tant ràpid pot actuar el canvi climàtic. Ventilar-se tot un hivern meteorològic amb anticicicló?
Per cert a l'hemisferi sud s'estan batent records de calor a Austràlia, Sudafrica, Amèrica,...a59169d94b96182d68e68594dd1acede
No es per ser catastrofista, però pot passar que febrer sigui igual que gener, o pitjor amb anticiclons més càlids o més al damunt, i fins a l'Abril no es canvi la truita amb irrupcionetes meridionals fresquetes, fora d'hora.
Bona nit. Ara estem a 3,9°. Bueno ben mirat aquí on estem el normal a l'hivern es tindre temps anticiclonic i tranquilitat. A mida que s'acosta la primavera el temps ja es torna mes mogut. I aquests dies que portem amb gelades a gran part de Catalunya estan prou be, fan hivern. Millor que no pas vent del nord que nomes porta neu a la cara nord del pirineu i a la resta vent i secarral absolut. Salut.
-
Bon dia. 18,3° ara mateix i 6,7° de mínima, dia primaveral. Bon any nou a tothom.
-
Doncs les zones altes com Sant Ramon, Viver, el Portell... Avui ja estava blanc, demà ho serà molt mes
gracies, hi fare una escapada dema, son bonics aquests paisatges glacials. Salut.
-
al final la màxima ha quedat en - 0.2ºC ...la mes baixa del territori " de menys de 2500 mtres d'alçada " ,l'any passat no vem arribar,.. temperatura actual : -0.4ºC ,mitjana d'avui a aquesta hora: -1.5ºC ...rostida general de qualsevol herba verda que encara ressistia...,per que demà pinta igual...i
Bona tarda. Ara estem a 10,9° i em fet una mínima de 1,8°. Per quina zona pinta millor dema Xavier per gaudir una bona boira gebradora? Salut
-
Temperatura mitjana de Girona-Hortes 1950-2021 segons SMC: 14,2ºC, temperatura mitjana 1950-2021 segons dades del centre de Girona: 16,3º. Mitjana de les mínimes de Lleida al gener:1,2º, Girona-Hortes -1,3ºC, Deveses de Salt, -2,1ºC. No hi ha color. Per favor, la veritat davant de tot. Clar, al centre de Girona tenen entre 2,5º i 3,2º, però no hi ha cap estació al centre de Lleida i no la posen. Sempre la més baixa, ja estic cansat. Sembla que no glaci mai a Girona i si veiessiu els camps ben glaçats dels afores de Girona. A més hi ha estudis de l'illa de calor molt pitjors que la meva tesi que diuen que les temperatures de les Deveses són semblants a Girona, per favor, agafen 2 dies, jo he fet 1357 transsectes. No hi ha color, la meva tesi és molt millor que els seus estudis amb imatges d'infraroig, si només són 2 dies, i a sobre consideren estacions suburbanes com les Hortes de Santa Eugènia que són rurals, fa molta més fred a les Hortes que a l'aeroport, mitjana de les mínimes del gener de -1,7ºC i a l'aeroport d'1,3ºC. Per favor, una mica de serietat si us plau!!
Bon dia. Aixo de les temperatures bastant mes baixes als afores o zones amb vegetació ho pots trobar a qualsevol ciutat, a bcn mateix al revolt de les monges o be a la banda besos tocant al riu, tens temperatures molt baixes pero que no son representatives de la propia ciutat. Ara mateix tenim 16,8°, a partir de diumenge entra l'anticiclo per bastants dies sembla. Salut.
-
Jo et recomanaría Dimecres ab venti fred peró sense precipitacions ja que de cara a Dijous i sobretot Divendres les condicions seríen més desfavorables per la probabilitat de neu.Gracies. Si, millor sense precipitació.
-
Bona nit, ara estem a 7,8°. Quin dia veieu millor per pujar a port del comte a fer una caminata? Dimecres, dijous o divendres? Uns posen mes vent, altres una mica de neu.. Salut