Bon vespre.
Dia de "cru estiu" avui a Lleida amb una mínima de 21,6 i una màxima de 41,6. La màxima s´ha donat cap a les sis de la tarda però ja feia tres hores que el termòmetre superava els 40 graus. Humitat baixa, al voltant del 30%
El dia ha començat serè i blanquinós. Cap a migdia es veien les tempestes situades sobre el Prepirineu. Cap al vespre algunes d´aquestes tempestes, desgastades, s´han traslladat a la plana deixant alguna gotellada i poca cosa més, que no ha estat el cas de Lleida. Ara cada cop hi ha menys núvols, sortosament, i la temperatura podrà baixar amb més facilitat, però encara tenim ara 34,2 graus.
A la vall de Boí l´observatori de Barruera, a 1.100 m. ha donat una màxima de gairebé 36 graus, i si no ha pujat més ha estat a causa dels núvols d´evolució que a la tarda han interromput l´acció solar.
Aquesta nit passada, a la vall de Boí, m´ha tocat a quarts d´onze tancar finestres i abrigar-me.
Sembla que demà les màximes seran un pèl més curtes, però la sensació de calor no crec que baixi gaire, o més aviat gens.