Mes caloreta avui a Lleida amb 28,6 de máxima, però la mínima movent-se en el mateix nivell que els darrers dies. Ara 26,1. Matí més asolellat i tarda més ennuvolada pels núvols alts.
Posts de Segre
-
-
Màxima de 24,8 i mínima de 12,7 a Lleida, amb un cel més cobert de núvols d´alts al matí i més serè a la tarda amb algun llegany. Ambient molt agradable.
-
Dia d´abril a Lleida amb máxima de 23,3 i mínima d´11,9. Matí asolellat i tarda amb núvols alts que han mig amagat el sol. Vent en calma.
Aquest cap de setmana, a la Vall de Boí mínimes de 3-5 graus i màximes de 16-18. Diumenge bàsicament asolellat i dissabte els núvols s´arrossegaven per les muntanyes, estampa típica del mes de setembre.
-
Dia cobert a Lleida durant sense gaírebé veure el sol. Ambient de tardor. Pluja intermitent que ha deixat dos litres. Màxima de 19,9 i mínima de 15,8. Primer dia des de la primavera que no s´atenyen els 20 graus i només quatre graus entre la máxima i la mínima. Estranya és aquesta poca variació térmica, que només se sol donar en dies boirosos de l´hivern.
-
1 litre ha caigut a Lleida en dos xàfecs aquesta matinada un i l´altre a primera hora del matí. Decebut certament perquè n´esperava més, però que hi farem, per sort la meteo és així i la natura mana.
24,3 graus de máxima i 17,4 de mínima i fins quarts de sis del vespre no s´ha vist el sol. -
16,9 de mínima i 29,3 de máxima a Lleida amb molta xafogor. Mig litre ha caigut a primera hora del matí. Després ha quedat el cel força serè, i a partir de migdia han alternat les clarianes amb les estones de cel completament cobert. Ara 26,8 graus.
-
A Lleida ara 28,2 graus amb una máxima de 30,3 i una mínima de 16,8. Dia bàsicament asolellat amb lleuger mestral, alguns cirrus i cúmuls.
Finalment l´agost diu adéu amb 15 litres recollits i unes temperatures molt més suportables que al juliol, amb pics de calor però no gaire llargs.
-
Sis litres han caigut a Lleida en una tempesta amb força aparell elèctric.
-
A Lleida hem tingut una ventada molt forta amb una gran polseguera i quatre gotes que no han mullat el terra.
-
Bona tarda.
He passat el cap de setmana a la vall de Boí. Cap de setmana caracteritzat per la calor,amb màximes al fons de la vall de 30 grau i alguns nuvolets decoratius a la tarda.
El dissabte vaig fer un 3.000, la Punta alta i vaig poder veure com els núvols creixien amb més força per la banda d´Aragó que pel costat català i no vaig necessitar, ni a la hora de sortida, a les set del matí, roba d´abric. I ni tant sols al pic feia vent frescot com sol passar en ple estiu.A Lleida dia xafogós amb una máxima de 35,0 graus i una mínima de 19,2. Ara 32,8 i una xafogor molt insuportable. Fins a les cinc de la tarda el cel ha estat bàsicament serè amb bandes de núvols mitjans no gaire extensos que passaven de tant en tant. Després les encluses han tapat el cel donat-li un color ben fosc i fins i tot ha fet alguna gota. Semblava que es volia obrir una clariana, però només es una escletxa que hi ha entre dues encluses.
-
31,1 graus a Lleida.
Màxima de 34,4 i mínima de 19,8. Mínimes i màximes en ascens com s´havia previst i retorn a l´ambient plenament estiuenc.
Cel amb cirrus abundants sobre tot a la tarda. -
A Lleida avui la calor s´ha fet notar més, sense ser res exagerat. Ara 31,2 graus amb una máxima de 33,3 i una mínima encara prou fresca de 17,1. Cel serè amb a partir de primera hora de la tarda amb alguns núvols tipus cúmuls plans d´aquells que segons els llibres bàsics de meteorología anuncien bon temps i temperatures en augment que només feien bonic i no arribaven a tapar ni l´1/10 del cel. Visibilitat prou bona per ser a l´estiu.
-
30,9 de máxima a Lleida i mínima de 13,4, la més baixa des del mes de juny. Ara 27,2. El sol protagonista durant tota la jornada.
-
26,8 graus a Lleida. Màxima de 28,7 i mínima de 18,6. Dia asolellat però s´han vist núvols mitjans a estones. Des de migdia bufa el mestral feblement, i a l´ombra s´hi està molt bé.
Aquest cap de setmana, a la Vall de Boí, inestabilitat amb estones de sol, de núvols i unes quantes tempestes (quatre o cinc) que han deixat pluja, però cap destacable per fenomens dignes de recordar. No crec que en total s´hagi arribat als 15 litres. Ara bé, aquest agost, més aviat plujós i fresc, ha fet retornar la verdor arreu excepte a aquells llocs on l´herba que hi creix es posa groga a l´agost encara que plogui cada dia perquè la planta té aquest comportament.
-
Màxima de 32,7 i mínima de 16,2 a Lleida. Ara 25,8. Cel clar i vent en calma. Només s´han vist núvols cap a la serralada prelitoral, poc importants.
-
Màxima de 29,6 i mínima de 14,3 a Lleida. Ara 24,9. Lleuger o moderat mestral segons les hores. Cel serè durant tota la jornada.
-
Màxima de 26,8 i mínima de 16,9 a Lleida. Ara 24,8. El matí ennnuvolat amb quatre litres que han caigut en dos tongades, una sobre les quatre de la matinada i l´altra sobre les deu del matí. A partir de les dues han començat a aparèixer clarianes i a partir de les cinc el cel ha quedat serè del tot.
-
29,4 graus a Lleida amb una máxima de 30,4 i una mínima de 17,6. Estones de núvols i estones de clarianes. Presencia de núvols de diferents menes, amb cúmuls inclosos. Ara es veu sobre el Montsec un cumulonimbus molt fotogènic.
Les meues vacances a la Vall de Boí s´han acabat. He gaudit de dies a la muntanya, fent excursions i gaudint de la natura i de la frescor. No han estat dies plujosos però vaig gaudir de dues tempestes, una a primera hora del matí amb pedregada inclosa que em va despertar i vaig patir dues tempestes que em van agafar a la muntanya. Els darrers dies han estat massa frescos amb temperatures mínimes al voltant dels 5 graus.
-
S´atansa una altra tempesta a Lleida. Llamps i remor de trons llunyans. Ara fa una hora que no plou.
-
Ara plou feblement a Lleida. La temperatura és fresqueta. Ja tocava: 17,1. Han caigut 6 litres més.