33,7 de máxima i 20,4 de mínima. Sol un dia més i visibilitat dolenta. Reculada com era previst de les màximes que caldrà aprofitar perquè el pronòstic no és gaire afalagador. Ara la calor ja s´ha ficat a l´interior de les cases. Aquesta nit dormir se m´ha fet molt pesat.
El cap de setmana, a la Vall de Boí, marcat per la calor. El dissabte el temps fou excel·lent, amb el cel ras, d´un blau intens i cap núvol i un lleuger vent de port. El diumenge van apareixèr núvols a la tarda, tot i que inofensius.
La verdor als vessants i prats es manté. Però hi ha detalls preocupants, que denoten la migradesa de les pluges i la calor per sobre del que és normal. Pel que fa a la neu, les congestes han retrocedit força respecte a la setmana passada. Les que es veien corresponien a les que es veuen els primers dies de juliol. Per altra banda, el terra, malgrat la verdor, està molt sec, i llocs on hi sol haver aiguamolls estan ara secs del tot i es molt fácil de caminar-hi. Per altra banda, alguns torrents que de vegades a l´agost ho passen magre, presentent ara al juny una migradesa preocupant com no plogui aviat.