Ensopiment meteorològic total, amb 26,3 de máxima i 10,5 de mínima i sol. :dry:
Posts de Segre
-
-
9,2 de mínima i 23,6 de máxima. Sol durant tota la jornada i bona visibilitat.
-
17,2 graus a Lleida i una mica de mestral. Ambient de tardor.
Màxima de 24,6 i mínima de 14,2. Sol amb alguna estona de núvols alts a la tarda.
Setembre per oblidar amb només sis litres de pluja i cap fenomen meteorològic digne de recordar.
Ahir vaig ser al Priorat. El pantà de Siurana fa pena, tot i que allà hi ha degut ploure poc o molt perquè hi ha herba verda tendra als marges. En canvi, a les Garrigues, ametllers amb les fulles assecades.
-
Bona nit.
Un dia més d´ensopiment metereològic.
28,8 de màxima i 12,1 de mínima amb sol.
-
Bona nit,
13,3 de mínima i 26,9 de máxima. Fresca als matins i caloreta a la tarda. Sol i vent en calma.
-
27,2 de máxima i 15,3 de mínima. Per tant, clara pujada de máxima i sobretot de mínima. Dia molt semblant al d´ahir, amb predomini del sol però també alguns episodis de nebulositat variable.
-
Quin canvi de masses d´aire! Després de tres dies amb màximes de 32 i 33 graus i mínimes de 18, amb sensació de retorn a l´estiu, avui máxima de 24,5 i mínima de 9,9. Feia mesos que no tenia una mínima tan Baixa. Avui tothom al matí de màniga llarga. El cel, al contrari d´aquest dies, tot i el predomini del sol, s´ha mostrat més variable.
-
Ha tornat l´estiu. 32,7 de máxima i 18,5 de mínima. Sol amb alguns nuvols alts. Una mica de xafogor i visibilitat moderada. Sensació d´un dia de ple estiu suau.
-
32,4 de máxima i 18,2 de mínima. Sol durant tota la jornada. A darrera hora s´ha vist una enclusa cap a la Ribagorça.
-
30,3 de máxima i 16,2 de mínima. Cel clar i absència de vent.
Ahir i abans d´ahir hi va haver moments per l´esperança. Cels plens de cabretes, xafogor, vent de llevant…. però finalment tot fou un desengany. Només una petita roina al matí que ni va mullar la vorera d´on treballo. Hauré d´esperar a una altra ocasió.
El cap de setmana vaig anar amb la bicicleta pel sud de Lleida i la veritat és que tot fa pena. Cal pluja ja! Tot marronós i els arbres patint. I sense parlar dels arbres urbans i de la gespa dels parcs que també pateix, però en aquest cas per mal manteniment, perquè no hi ha restriccions perquè els embassaments de moment estan en bons nivells.
Però bé, el nostre clima és així, potser d´aquí deu o dotze dies es gira la truita, cauen 45 litres de patac i setembre queda com un mes plujós quan no haurà estat així. :dry:
-
Bona nit.
31,1 de máxima i 17,6 de mínima. Matí més núvol i tarda més asolellada.
-
Bona dia.
17,2 de mínima. Ha començat el dia amb cel força ennovolat però ara lluu el sol sense gairebé cap núvol, amb el vent en calma, mala visibilitat i 20,3 graus.
-
Bona tarda.
Estic tan enfeinat que gairebé no us puc ni llegir.
Vam tenir un dijous assoleiat, un divendres dominat pels núvols alts i un dissabte lletjot, marcat pel cel cobert, amb alguna estona de ressol. La visibilitat avui és dolenta i la xafogor present.
Ara 26,2 graus amb máxima de 26,7 i mínima de 18,8.
-
28,9 de máxima i 18,3 de mínima amb 22,2 graus ara i dècimes a la matinada. Més sol que núvols i ens hem hagut de conformar del gaudi de la visió de potents cumulonimbus cap al Priorat i la Conca de Barberà.
Espero que la truita es giri aviat perquè això ja comença a ser desesperant.
He estat aquest pont per la Maladeta. No hi feia fred, força boira arrossegant-se per les muntanyes com és normal en aquesta època i pluja diumenge i dilluns cap a les set però de manera feble: un o dos litres com a molt.
-
Bona nit.
Per aquí tranquil·litat total. Dia asolellat molt agradable, deixant enrere xafogors i malestars típics de l´estiu. Mínima de 15,8 i máxima de 28,5. El cel s´ha mostrat serè durant tota la jornada.
Marxo aquest pont cap a la Maladeta, i com és lògic, desitjo bon temps. No voldria pas que m´agafés una tempesta a aquelles alçades :ohmy: A partir del dotze que plogui el que vulgui, però almenys per ponent també.
-
Bona nit.
Màxima de 29,0 i mínima de 16,8. Avui dia molt més tranquil. El matí ha tingut, però, estones de cel núvol, però la tarda ha estat assolellada amb núvols decoratius. Els cumulunimbus, ben lluny.Ara tenim 22,2 graus.
-
Bona nit. Màxima de 31,2 i mínima de 17,8. Xafogor moderada. A les quatre de la nit, un reguitzell de llamps i trons m´ha despertat. Han caigut 6 litres amb vent.
Al matí ha fet més aviat sol, amb alguna franja nebulosa, però encabat de dinar les encluses i els cúmuls han guanyat terreny. A les quatre tocades, a la feina, dos trons i un llamp, però no ha plogut. Tot i això, el cel ha estat fosc i amenaçador força estona, i just quan una gran clariana guanyava protagonisme de nordoest a sudest, ha fet un ruixat per mullar el terra.
-
Ahir máxima de 32,2 i mínima de 19,4 amb molta xafogor. Cel brut i molt variable, amb estones de cel molt térbol i sol apagat. Cap al vespre una tempesta es va apropar des de l´Aragó, i com va passar a molts indrets, finalment espectacle de llamp i pluja inferior al litre.
Avui 32,1 de máxima i 19,3 de mínima. El matí ha estat més serè, gairebé clar del tot. A la tarda, quan anava a treballar, m´ha cridat l´atenció una nuvolada desenvolupada sobre la serralada prelitoral, però no li he donat cap importancia perquè ho haig atribuït a les típiques tempestes que apareixen a la serralada. Però el núvol s´ha anat unflant i finalment la negror s´ha atansat i s´han començat a sentir trons. Era a la feina i no h´he pogut fer gaire seguiment. A més, estic encarat cap a ponent i aquesta, curiosament venia de llevant. Finalment, ni una gota. :angry: Aquest estiu no hi ha manera.
A la vall de Boí, el cap de setmana, res a comentar. Nuvolades a les tardes inofensives. Cal aigua. Ha plogut però poc. Veïns meus van anar a buscar bolets i van tornar amb els cistells buits. No hi ha humitat al bosc encara.
-
Bona nit.
31,2 de máxima i 18,5 de mínima.
No ha caigut ni una gota però tampoc s´esperava :angry:
El matí ha estat ennuvolat però ha acabat fent una tarda excel·lent, amb caloreta, però cap exageració.
Aviam si el setembre ens porta pluges per aquí per de moment l´agost ha fet figa.

-
32,6 de máxima i 18,4 de mínima. Al matí, estona de cel ben cobert. A la resta, sol enteranyinat, mala visibilitat i xafogor moderada.