Hola! Finalment avui hem fet una màxima a Palamós de 10ºC clavats. Dia tranquil amb cel clar i vent en calma, actualment la temperatura ja baixa i el termòmetre marca 5,7ºC. La propera matinada promet pel que a temperatures mínimes...
Posts de meteopalamós
-
-
Bon dia,
A Palamós avui hem fet una temperatura mínima de 2,9ºC. Actualment tenim 3,7ºC i un 65% d'humitat amb vent fluix de gregal i cel més clar que ennuvolat.
Si fem un petit resum d'aquests 11 primers dies de 2021 observem com a Palamós només hem passat 2 dies dels 10ºC i les mínimes s'han mogut entre els 2 i els 4ºC (tret del dia 4 que vam fer una mínima de -0,8ºC). A més, ahir diumenge vam fer la temperatura màxima més baixa amb tan sols 6,3ºC. Sens dubte, inici d'any fred amb temperatures ben baixes a la Costa Brava centre.
Segons el meteograma, ara toca pujada de les temperatures, per després, sembla, tornar a baixar. Ho anirem seguint.
-
Bon vespre,
Primer de tot, m'agradaria felicitar als qui feu el seguiment amb explicacions, dades, mapes, etc. Sou uns veritables mestres, no dire noms perque me'n deixaria algun pero des d'aqui us animo a que seguiu aixi i no pareu mai, perque som molts qui entrem a llegir-vos diariament.
Parlant purament de meteo, doncs a Palamos hem tingut una maxima de 7.3°C i una minima de 2.3. Ha plogut tot el dia, de fet, fins i tot ha caigut una mica d'aigua-neu cap a la matinada, tot molt anecdotic, tampoc esperava res...On si que ha nevat ha sigut a Les Gavarres. A Palamos fins ara portem 24 litres molt ben caiguts, aixo si, amb molt de vent del NE de gregal i una temperatura de sensacio molt baixa. Temporal maritim a la costa, tret de la badia de Palamos que esta encarada al sud-oest i aqui ni ens n'hem adonat, pero per exemple, a Platja d'Aro, si.
PD: Estic amb un ordinador que no te accents i per aixo veureu que no n'he posat cap. -
3,2ºC de mínima a Palamós avui, més "alta" del normal degut a que el cel ha estat força tapat i ha anat bufant ventet de gregal. Actualment 4,5ºC amb cel serè.
Aviam què dóna de sí aquesta nevada. A la Costa Brava, per part meva, espero ben poc, tant de pluja com de neu. La grossa se l'emportarà Lleida, interior de Tarragona i Catalunya central, crec.
Us deixo el Twitter que gestiono amb les dades meteorològiques de Palamós per si em voleu anar seguint: @meteopalamos
Salut i bon seguiment.
-
Bon dia, mínima a Palamós de 2,6ºC. Actualment 4ºC amb cel ennuvolat, vent en calma i mar com una bassa d'oli. Ja s'acosten els dies més interessants d'aquest llarg episodi! Veurem què donen de sí.
-
Bon dia,
A Palamós avui hem fet una mínima de 1,8ºC a les 07:00h. Imagino que no hem baixat dels 0 perquè ha bufat un lleuger vent en alçada que no ha deixat baixar bé la temperatura com ahir (-0,8ºC). Actualment tenim 2,8ºC i un 80% d'humitat.
Veurem què dóna la situació en sí... si la massa càlida guanya a la freda, o al revés... Dies de méteo bona!
-
Fa molta fred!!! Feia anys que no teníem temperatures tan baixes. La mínima a Palamós avui ha estat de -0,8ºC a tocar de platja. Actualment només tenim 0,5ºC amb cel clar i vent en calma.
-
Crec que és bo pel fòrum tenir debats, això sí, sempre amb respecte al capdavant. Tots vivim en llocs diferents i tenim opinions diferents i alguns potser no hi estaran d'acord, però així som la societat. Que continuïi el bon rotllo i el bon ambient!
Tema méteo... a Palamós fa un dia d'hivern total. La màxima s'ha quedat només amb 8,3ºC a les 14:00h. Actualment tenim 7,8ºC i cel ennuvolat. Pel Cap de Creus sembla que vulgui entrar una mica de precipitació... aviam què acaba fent. Jo crec (i vull) que els propers dies acabarà nevant a 200/400 metres, dubto que nevi a primera línia de mar... en fi, la méteo farà el que voldrà, com sempre, per això mola!
Bon seguiment i quin goig veure el fòrum amb tanta gent participant!
-
Bon dia,
A Palamós hem fet una mínima de 3.8ºC, actualment tenim el cel ennuvolat i 4,5ºC amb vent en calma. Dia d'hivern total! Cap a Marsella hi ha una bona taca de precipitació movent-se de NE a SW però no crec que arribem al seu radi d'acció, ja que al mateix temps la borrasca se'n va cap a Itàlia. Aviam què acaba fent els pròxims dies... el que és evident, és que tindrem fred de rigurós hivern amb màximes ben curtes. -
Bon vespre,
Despedim el 2020 amb una maxima a Palamos de 13°C i una minima de 3,6°C. Actualment tenim 9°C. Aquest 2020 a Palamos han caigut 603 litres, mes o menys, dins de la mitjana.
Bona entrada de 2021 i que tinguem fredorades, calorades, tempestes, nevades, llevantades, etc.
Salut, que es el mes important!
-
Bon dia,
Ambient gelid a Palamos amb una minima de -0,1°C. Feia 2 anys que no teniem una temperatura negativa aqui a la costa. Actualment tenim 7,4°C amb cel sere. Hi ha previsio que entri una bona garbinada a partir de migdia i com que Palamos estem encarats a sud-oest fa pensar que tindrem un bon temporal aquesta tarda/nit i dema amb una bona mar de fons. Aquest 2020 portem acumulats 603 litres... gens malament.
Salut i meteo! -
Quan en TodoPc es torni a queixar de que no li plou, el pelo (per enèsima vegada). És broma eh?
Per Palamós ambient ben saturat amb molta humitat i vent en calma amb 24ºC actualment.
-
Hola!
Per aquí a Palamós hem tingut una màxima de 28º amb cel enterenyinat i vent en calma, portem dies amb mar totalment pla, no bufa res de vent... cosa rara per aquí.
Sembla que cap el 25 de setembre les temperatures voldrien baixar i estariem amb anomàlies per sota de la mitjana. Veurem!
-
Sí, pero desde Junio que no llueve apenas y los efectos se empiezan a notar en el terreno y la vegetación... , está todo ya sequísimo de tantos mestrales este verano, a la que sopla aire se levanta polvo, todo lo que llevó anual a sido entre Enero, Abril y Mayo, en todas partes tenéis movimiento y en otras llevamos meses que no olemos nada, ya nos toca también disfrutar a los demás, pero por desgracia no es así y tenemos que verlo todo de lejos.
Pero bueno, lo dejo ya porqué por quejarme no va cambiar la inercia...
Ya lo sé Todopc, ya te entiendo. Pero piensa que por aquí a la Costa Brava también hemos tenido muy poca lluvia este verano. Han tenido más agua de Blanes hacia Barcelona. En cambio, de Blanes hasta Portbou nada, o casi nada. O sea, estamos en las mismas, y aquí no tenemos mestral, pero tenemos la tramuntana, que son vientos hermanos. Cuando menos lo esperes, la inercia va a cambiar!
-
Todopc, com carai et queixes si portes aquest any 665 mm!!!!!!! Jo a Palamós en porto només 470 mm!!!
-
Bones des de Palamós,
Per aquí hem tingut un dia plenament estiuenc amb una màxima de 31.3ºC a les 11:30h del migdia.
A partir de les 18h s'ha anat tapant i ara tenim cel ennuvolat i 21.4ºC amb 65% d'humitat i vent de tramuntana. Baixada contundent de la temperatura!
Tant de bo per aquí la Costa Brava ens caigui algo... però ho ben dubto! Espero equivocar-me.
Salut!
-
Bona nit des de Palamós,
Dia plenament estival amb una màxima de 28.1ºC i una mínima de 21ºC. Actualment (22:00h) tenim 26ºC i un 86% d'humitat, xafogor acusada.
Queden només 24 hores per l'esperat canvi de temps, esperem que per aquestes contrades de la Costa Brava reguem força!
Salut
-
Bon vespre des de Palamós,
Avui hem tingut la temperatura mínima més alta d'aquest any amb 24.3ºC. La màxima també molt alta, de 32.6ºC degut al vent de tramuntana reescalfat. Per contra, avui la humitat ha estat baixa, no hem passat del 50%. Com n'és de curiosa la humitat, avui hem estat a 32ºC amb humitat baixa i ahir a 28ºC però amb 90% d'humitat... i prefereixo mil vegades estar a 32ºC i sense humitat que amb 28ºC i amb humitat elevada.
Actualment a les 22:00h tenim 27.4ºC i 49% d'humitat amb cel serè i vent de nord.
-
Bon vespre des de Palamós,
Quina xafogor avui amb una mínima de 23ºC i una màxima de 28ºC. Potser direu que no és gaire, però li heu d'afegir una humitat que no ha baixat del 85% en tot el dia.
Ara que escric aquest post tenim 25ºC amb un 93% d'humitat, podeu imaginar l'ambient... totalment saturat.
-
Bon vespre des de Palamós,
Jornada plenament estival amb una màxima de 28.1ºC, per contra, la mínima ha estat "fresqueta" amb 19.7ºC.
Es nota la pujada del termòmetre avui... a les 22:00h tenim 26ºC i un 86% d'humitat amb vent de garbí a 10/15 km/h. Sensació de xafogor molt elevada.
Aviam si a partir de dilluns respirem una mica més... per cert, aquest mes d'agost a Palamós només portem acumulats 0.2 mm.