Bona tarda desde S Fost. Mínima de ple hivern 0´6ºC i máxima de mitjans de Març amb 15´6ºC. Avui podrá baixar la tempe d´alló mes bè.
Els models diuen"donde digo digo no digo digo si no que digo Diego"; sorpren? gens ni mica. Comenteu que a tan llarg termini els revolts son normals i que es veuen ja a partir de 120 hrs, doncs fins i tot molt avans es poden veure ja les petites diferencies que determinaran els camvis entre actus.
No es tracta ni de finiquitar res ni de començar a calcular cm de neu a porta de casa (aixó ho dic en broma enteneu-me :whistle: ). A tans dies, sortides maques es útil veure-les amb cautela i curiositat, pot ser un miratge segurament. A partir d´aquí cal observar si aquestes sortides freqüenten o eren puntuals; si comencen a frequentar en diversos models es quan ja ens hem de començar a movilitzar; i quan ja tots els models coincideixen, i hi ha prou indicis, llavors te sentit començar a posar-nos nerviosos.
Com veieu, per no caure en un patiment excesiu bipolar, es útil anar pas a pas de manera coherent amb el que mostren les diferents sortides. Reconeg que en una época tan excesivament perllongada de sequera meteorológica es ben difícil no caure en el procés d´ilusionarse i pal després.
A partir d´aquí que cadascu faci el que vulgui, que disfruti com vulgui i del que li agradi. Per que tambè es veritat que no cal que vingui algu recordant continuament que el que surt a tants dies no es fiable; ho savem tots molt sobradament i si algú no pot evitar ilusionar-se doncs tampoc es questió de llençar-se a la seva yugular no?; a la fí, com ja s´ha dit, pot ser no pateixi tan com pensem alguns i tingui aquesta persona el seu propi sistema per no sentir-se massa "bipolaritzat".
Dit això el que es segur es que les tempes anirant pujant al llarg d´aquest setmana fins valors massa alts, de nou, per l´epoca. I mentre anirem mirant el que he dit, ha estat un miratge o be augmentará la freqüencia d´aqueste sortides bones?
BON SEGUIMENT