Bona tarda,
Avui el vent del sud agafa el relleu en el garbí, de nou cops de 50 kmh a Pineda i alt maresme especialment arran de mar, ambient suau i molt humit voltant el 90%.
Avanç de previsió pel cap de setmana que ve a travès del model ECMWF ENSEMBLE, Hemisferi Nord Geopotencial a 500hpa Anomalies.
Sembla que estarem entre dues grans zones de baixes pressions, situades en el Atlàntic i Centre-nord Europa, tornarem a estar dominats per la NAO Negativa a Atlàntic Nord , ja que es gestarà un gran bloqueig a Groenlàndia amb pressions voltant els 1035hpa, marcades anomalies positives en aquesta zona.
En dies posteriors les baixes pressions es podríen fusionar i complicar notablement la situació meteorològica a l'Europa Occidental inclosa la península Ibèrica.
ecmwfens.jpg
Ho anirem seguint ja que estem comentant a molts dies vista :unsure: