Posts de boixosmeteo

    Ara mateix a sant boi de llobregat 2,4 graus y 37% d'humitat porto miran el radar 2h i sembla que ve cao aqui molt i molt lent sembla que es desfara avans darrivar segons la meva opinio pero em poseu aquets mapes i aixi no hi ha qui dormi quines nits que porto!!! Pero com disfruto al mateix cop visca la meteo i avere si veig aquesta nit la neu a la porta de casa encara que sigui una enfarinadeta!! Una pregunta que volia fer lo de retrogeda segueix fins dema perque dema de matinada e llegit que tambe hi havia posibilitats mencanta mirar el forum i veure que hi ha gent al peu del cano!! I gent de la meva edad com el marc gasso que encara es mes dificil!!! Bon seguiment companys!!

    Hola molt bon dia desfe sant boi de llobregat ara mateix tenim una temperatura de 8.8 graus 31% d'humitat i pressio pujant 1001hpa. Despres d'aquest episodi tan bonic i per a l'historia si esque ja a dit l'ultima paraula.. Volia donar les gracies a tots totes per el gran seguiment que vau fer durant tot l'episodi. Jo personalment vaig estar tota la nit mullant-me i passant fred a l'hermita de sant ramon, llastima que es va colapsar el forum i nomes em podia guiar pel que veien els ulls i el radar pero molt molt content perque alfinal vaig tenir recompensa que gran es la meteo me nalegro pels que eu vist neu pels que no ja vindran d'altres ibesperem que ven d'hora bon seguiment!!!
    IMG-20150204-WA0037.jpeg

    IMG-20150204-WA0046.jpg

    IMG-20150204-WA0072.jpg

    IMG-20150204-WA0050.jpg

    IMG-20150204-WA0089.jpg

    IMG-20150204-WA0073.jpg

    quina emocio de setmana que be estic dels nervis aixo pot ser per la metorologia tan tranquila que vam tenir l'hivern passat aquesta l'em agaffat amb ganes i sembla que porta lo de l'any passat i aquest i res dir que molte sort als vostres pobles i que nevi en tots!! ara mateix no puc possar les dades de sant boi de llobregat perque no em trovo a casa.
    tambe volia donar-li l'enhorabona a marc gasso que disfruti molt del hotel
    i al mestre alfred m'agradat molt tornarlo a veure donan prediccions en video i donar-li anims un altre cop per que torni el pico tv dit aixo bon seguiment companys
    i salud

    Molt bona nit a sant boi de llobregat estem ara a 1.9 graus 78% d'humitat i 1019 hpa primera gebrada del 2015 quina ilusio i emocio possant que aquest fenomem no va ocurrir en tot el 2014 quina emocio me baixat del cotxe y tot per fer fotografies no es formes una borrasqueta ara rapida a la costa central improvisada jejeje visca la meteo senyors com et pot fer tan feliç aquest petit fenomen? Coses que nomes entenem entre nosaltres i els amics em traten de boig molt bona sort a tothom i avere si pesquem algu fins dijous divendres ni ha esperança!!!
    DSC_5234.jpg

    DSC_5234.jpg

    DSC_5235.jpg

    DSC_5236.jpg

    Bona tarda a tothom ara mateix a sant boi de llobrehay barometre cap aball 1013 hpa temperatura suau 13'4 graus i amb una humitat de 74% volia deixar una foto del telenoticies migdia ft per el tomas molina no pinta gens malament la setmana que be i volia donar la benvinguda a aquest camvi de temps a disfrutar companys i que tingem tots molta sort als nostres pobles meteorologicament parlant¡¡

    Screenshot_2015-01-15-16-15-09.png

    Ara mateix a sant boi de llobregat desitjant que hi arrivi la segona quinzena de gener es a di el cap de setmana que be!!! Amb molta ilusio ara mateix a sant boi estem a 6'5 graus temperatura molt suau amb el que portem d'ivern 73% d'humitat y la pressio baixant a arribat a 1041 hpa i ara estem ja a 1033 desijo sort i esperança i anims al mestre perque continui el pico tv ALFRED PENSA TOT AIXO ES PER TU SENSE TU NO HI AURIA RES ANIMS MESTRE!!!!

    Hola molt bon dia desde sant boi de llobregat ara mateix tenim una temperatura de
    10,7 graus
    61% d'humitat
    i una pressio de 1011hpa
    Bon episodi de llevantada increible!! quin cap de setmana mes emocionant.
    dit aixo volia agrair-vos a tots per les aportacions i prediccions diaries que feu.
    Ara sembla que els dies que venen segueixen mogudets,no ens podem queixard'aquest final de novembre principi de desembre aveure com l'acabem.
    i res voldria tornar a donarvos gracies desde el mestre alfred, bartu fins els que arriveu de nou ara que feu possible aquest forum, que per mi i tots nosaltres es mes que un forum, es poder seguir al mestre diariament i tenir ilusio dia a dia per veure totes les vostres aportacions CREC QUE AIXONO ES POT PERDRE MAI!
    Be per acabar vui deixar un vídeo de ara el dia 14 de decembre fara 13 anys se que donara anims y a mes d'un li treure un somriure de la cara!!! :P
    BON SEGUIMENTS COMPANYS!!

    Contenido externo www.youtube.com
    El contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.
    Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.

    Bonanit desde sant boi de llobregat ara mateix tenim una temperatura de 14.9 graus i una pressio que comença a baixar ara mateix continua sent alta 1012hpa bueno i volia comentar veient aquest mapes i amb el zonal de l'any passat tinc un molt bon presentiment

    AQUESTA TEMPORADA D'HIVERN TINDREM UN TEMPORAL IGUAL O INCLUS FENT RECORD AMB EL DE BARCELONA DEL 25 DE DECEMBRE DE L'ANY 1962

    QUEDA ESCRIT!!!
    Bon seguiments i que gaudim molt aquest cap de setmana!

    Molt bon dia o molt bona nit ja tornem a ser aqui os he estat seguint pero ara crec que ja es temps de tornar a escriure primer de tot cuan tornara (PICO TV) vuy tornar a somiar setmana darrere setmana amb la seva ciencia ficcio
    Dit aixo al gra!! Ara mateix esta plovent cosa que no m'esperava a sant boi de llobregat increible
    Ara mateix:
    12,5 graus
    80% d'humitat
    1014hpa
    Salutacions a tots hi ha veure si aquest hivern dona mes que parlar que el any passat
    Bon seguiment nois!!!!

    Hola nois a tots!!! Ho sento molt pero no e pogut estar per la meteo aquets dies e estat treballant a la fira del movil a hospitalet 12 i 13 hores diaries es mes ara estic al camio pero tenia que comentar que ara fara ums deu minuts estava a 25 metres d'alçada penjant dues senyeres ibma caigut una pedregada i un aiguat força moderat suposo que ni ha força fred en alçada
    Com picava la pedra als dots i al cap,el dilluns espero poder estar al dia amb el seguiment fins aviat noos!!

    Bon dia desde sant boi de llobregat

    Ara mateix tenim un tenperatura de 14.0 graus una humitat del 57% i una pressió de 1012 hpa

    Avui la minima s'ha quedat en 6.3 graus
    I aqui estem esperant l'evolucio d'aquets vens huracanats per diumenge/dilluns esperem que tot quedi en res que amb l'hivern que portem nomes faltaven mes desgracies!!! Aviam si es confirma aquest canvi de temps a mitjans de febrer i a gaudir de la meteo!!

    Molt bon dia a tothom!

    hola molt bon dia desde sant boi de llobregat

    ara mateix tenim una temperatura de 12,3 graus una humitat del 44% i una pressió de 1013hpa
    aquest demati la minima a quedat un parelle grausmes alta que ahir 4,6 graus

    i ja que estem melancolics mirant nevades del passat no podia faltar la gran nevada a barcelona del 1962 i a sobre va ser a unes dates molt emotives 25/12/1962 el dia de nadal!!! va caure a barcelona un gruix de neu de 50 a 80cm espectacular.
    aviam si nosaltres podem gaudir de una nevada historica com aquesta!!!

    de moment a gaudir del que tenim,pero sempre mirant capalfutur amb ilusió!!

    aqui deixo uns mapes d'aquell dia i fotografies de barcelona molt bon dia a tothom!!


    500hpa.gif

    850hpa.gif


    https://www.elperiodico.com/es/sociedad/gr…barcelona.shtml

    Bon dia desde sant boi de llobregat

    Un bon dia d'hivern ara mateix tenim una temperatura de 7.8 graus se esta escalfant el termometre a una velocitat terrible la minima de avui a sigut de 2.4 graus tenim una humitat del 58% i la pressió que va baixant de moment 1010 hpa
    Ara cada dos dies passa un front aviam sibmica en mica va canviant tot una i podem gaudir de la segona meitat de l'hivern perque aquest any no a fet fred riguros pero alla on hi ha hagut fred ho ha fet d'una manera espectacular aveure si es gira la troca i be tot cap aqui!!

    Bon dilluns a tothom i a gaudir del que tenim que no es poc!!

    Mare meva mai pensava que diria aixo pero quines ganes de que arrivi dema dilluns!!!
    Gran setmana la que ens espera mes d'un agafarem torticulis de tant mirar al cel!

    Ara mateix desde sant boi de llobregat tenim una temperatura de 13.2°C humitat del 73% y una pressió de 1012 hpa avui em tingut una minima de 8.5°C i una maxima de 17.1°C

    Que disfruteu tots i totes d'aquesta gran setmana!!