bona tarda confinada des de Santa Coloma de Cervelló, com a curiositat segons la meva estació portem pràcticament 22 hores amb la temperatura clavada als 16 graus, ni puja ni baixa res, recollits 30mm durant el dia d´avui, probablement uns quants més perque no tinc la estació ben ubicada per la pluja.
dia de meteo fantàstic per aquí.
Posts de marcus40
-
-
Bona nit des de Santa Coloma e Cervelló, baix llobregat, 14 graus ara mateix temperatura suau amb molta humitat.
Aquests dies per aquí ambient suau sense calor ni pantalons curts:whistle: :whistle: :whistle:
Una mica de calma si us plau, estem inmersos en una situació inusual que no ens agrada als afeccionats a la meteo dinàmica, amb molts dies d' estabilitat, temperatures suaus i absència de canvis, però no cal perdre els nervis ni desesperar- se.
Hivern nefast? ja no recordem Gloria o les boires gebradores a ponent al Nadal o les plujes de desembre?
Si hivern només és neu i fred a dojo aleshores si.
Obrim una mica el prisma i gaudirem més, com es diu molts cops la natura farà el que li roti, ho podem patir o mirar de veure els punts d'interés a cada situació.[instagram];) [/instagram] -
bon dia
temperatura suau de nou a Santa Coloma de Cervelló, superior a la mitjana tot i que desconec quan per sobre.
de calor gens
no entenc les lamentacions d'aquests dies, vivim en una zona de clima mediterrani,on els hiverns mai han estat ni rigorosament freds ni variables metereologicament parlant.
de que ens queixem? de no tenir el clima que volem? un altre cosa es que tendim progresivament a un clima més cálid i sec, peró sempre idins dels parámetres del clima mediterrani. Per que tantes lamentacions doncs? -
bona tarda i Bon Nadal
De calor res, parlem amb una mica de semtit comú....
Suavitat de temperatures: ok
Temperatures amb valors de 3 a 5 graus per sobre de la mitjana: ok
Monotonia garantida a 10 dies vista amb mapes actuals? ok
Calor?? ni parlar- neEs una opinió,eh...
-
es la gosseta que sortia molts cops a les fotos de les teves excursions ?
era molt maca, i segur que ha gaudit molt per aquestes muntanyes, em sap greu, s'arriven a estimar com a les persones. -
bona nit des de Santa Coloma de Cervelló... i quina nit ens espera , ara mateix cau el cel.
fa estona que ja no hi ha plors i lamentacions, sembla que estem tots enfeinats ara... :whistle: :woohoo: -
bon dia des de Santa Coloma de Cervelló, amb calor moderada molt confortable i nits fresquetes.
el meteograma per la propera setmana confirma la entrada càlida, persistent i sense pluja, almenys a la meva zona, i els models cada cop més alinears, o sigui que afrontem la primera calorada seriosa d'aquest any.
es el que hi ha... -
:whistle: us sona un mantra que repeteix l’Alfred cada cop que entreu en una discusió com aquesta sobre si m’agrada aquest temps o aquest altre?
La natura fa el que li rota i a nosaltres ens toca gaudir el millor que poguem del temps que ens faci cada dia, observant i aprenent de la natura, independentment de les nostres preferencies.
El temps que faci no serà ni el que ens agradi ni el que toqui per experiència prèvia, es important assumir això per gaudir i aprendre de la meteo. -
bona tarda, jo soc dels que segueix el fòrum des de fa molts anys però escriu poc.
sap molt greu però es respecta la decisió com no podria ser d'altre manera.
n hi ha que no n'aprenen mai per més que s'insiteixi i adverteixi, i a sobre et toca sentir collonades sobre la llibertat
d'expresió....per favormolta sort a tots,excepte als veritables responsables d'aquest tancament, si realment ens acomiadem avui.
marc
-
bona tarda des de Collbatò.
plovent fort en aquests moments amb fresca (17 grauets), un cap de setmana més amb aigua, hivern i primavera per recordar molts anys els que estem gaudint ( o patint, tot depèn del punt de vista). :whistle: -
bona nit
Ha fet un mini ruixat fa una estona, ara a esperar a veure que cau demà.
Pel que diuen les prediccions i els experts del fòrum pinta bé. -
no començem amb les desqualificacions personals,el que us estem fent notar alguns, es que hi ha participamts en aquest fòrum que avorreixen amb el seu catastrofisme i pesimisme quan toca una situació que no agrada.
no tinc no idea de les implicacions que pot tenir una precipitació líquida abundant puntual a alta muntanya en ple hivern, com no tinc ni idea d'altres fenòmens de meteo, per això escolto molt i parlo poc, però em sembla que a alguns els hi falta una mica més de rigorositat i menys plors i lamentacions. -
Bona nit
Tarda tranquila i sense pluja ,si el que cau a la Vall d Aran estigues
caient a la resta del territori estaríem saltant d alegria,
enlloc de parlar de hecatombe i extermini.....
Torno a repetir el que vaig dir l ‘altre dia:
Alguns us feu molt pesats amb el vostre malviure
meteorològic. -
bona nit
fa anys que segueixo el fòrum
es esgotador escoltar els plors i lamentacions, sempre dels mateixos, cada vegada que les prediccions no agraden.
vivim a una zona geogràfica de caire mediterrani: poc fred, poca pluja, neu anecdòtica fora de les muntanyes i calor i sol a dojo.
al que no li agradi que s' en vagi al nord d'Europa, però per favor prou de queixes, sou esgotadors. -
bona nit desde Santa Coloma de Cervelló, plovent moderadament desde fa 1h aproximadament!
-
Es deia William Henry Harrison .
-
Arnold Franz Walter Schönberg
-
bona tarda
tempesta a santa coloma de cervellò
plou cada cop més fort , llamps i trons i temperatura baixant -
-
Bona tarda desde Collbatò
Cel carregat de tant en tant es sent trons llunyans xafogor i esperant la pluja.
La negror s acosta desde Igualada