Bona tarda.
Ja torno a escoltar tronar desde les Franqueses del Valles, quina ratxa!!
Bona tarda.
Ja torno a escoltar tronar desde les Franqueses del Valles, quina ratxa!!
Bona tarda!
Desde les Franqueses del Valles, s'escolten els trons de la tempesta que tenim a pocs quilometres al nord.
Bon dia a tothom!
Gràcies Alfred per aquests 9 mesos de programes!!!!
Felicitats i bones i merescudes vacances..., espero que tornis amb mes programes...
Bona tarda!!
IMPRRESSIONANT tempesta he enxampat a Ripoll, amb molta calamarsa i pedra als vols de les 6!
Molt bon dia a tothom.
Felicitats pel programa i gràcies Alfred!
Bon dia a tothom!
Gràcies pel programa Alfred.
Si no recordo malament avui fà 20 anys el panorama aqui al Vallès Oriental era moooolt diferent a avui....
Gràcies i felicitats pel programs Alfred!!!
Bon dia a tothom, i felicitats a tots els Joans!
Gràcies també, la veritat és que no recordo un Sant Joan com aquest, meteorologicament parlant, a veure si regem força el país avanç no arribi l'estiu de veritat.
Per cert quines tempestes ahir!! Quines encluses!!! Sort a tothom.
A les franqueses plou amb ganes ,gotes molt grosses i calamarsa
Bon dia a tothom.
Desde el Vallès oriental, ja s'observen les tempestes, estem envoltats, que tingueu sort companys i companyes!!!
Molt bon dia.
Ahir finalment varem tenir un ruixadet, a veure avui com evolucionen les tempestes, esperem que no siguin tant violentes com la de dimecres, aquí a les Franqueses encara estem reparant nombrosos danys soferts, per cert felicitats Alfred i gràcies pel programa, vaig trobar faltar que comentesis sobre la tempesta que ens va afectar.
Bona tarda.
Día molt mes tranquil que ahir aquí a les Franqueses, tot i això comencem a tenir un cel amenaçador.
Bon dia a tothom.
Donç aquí a les Franqueses del Vallès, varem tenir una de les tempestes mes fortes que jo recordi. No m'estranyaria que haguessim arribat als 100 litres, els carrers eren autentics rius i molts cotxes va arribar a entrari l'aigua, espectacular.
Impresionant lo que cau aquí a les Franqueses del Vallès. Brutal!!!!
Bon dia a tothom!
Gràcies pel programa Alfred, fantàstica previsió i molt entenedora, gran gran Alfred.
Bon dia a tothom.
Gràcies pel programa Alfred!
Bona diada de Sant Jordi a tothom! Desde les Franqueses.
Ahir finalment bona regada pel Vallès, amb el pas de diverses tempestes al llarg de la jornada. Per cert, magnífics celatges els d'ahir.
Molt bon dia.
Aqui a les Franqueses, molt poca pluja i ara comença a sortir el sol
Bona tarda, a Vic comença a ploure amb gotes grosses
Bon dia!
Moltíssimes gràcies per tot Alfred!!!