Bona nit,
Dades actuals des de BCN-Sarrià: 13.9ºC i 64% d'humitat
Continuem amb un temps ensopit i gens propi pel que tocaria per la època que ens trobem, però no per això hem de llençar la tovallola i tinguem sequera, vent o altres tipus de meteors formen part de la méteo. Si bé és veritat que amb aquesta bonança que està fent certes espècies animals i vegetals deuen estar patint d'allò més.
I demà el dia de la marmota i de la candelera! :woohoo: Encara que per nosaltres portem un temps que gairebé cada dia és el dia de la marmota meteorològicament parlant però bé estarem atents a veure que pronostica :lol:
Phil.jpg
https://lentejasdefrankfurt.blogspot.com.es/2011/02/curios…la-marmota.html
I pel que fa a tornados, l'any passat va haver un total de 548 tornados a Europa
CZ_6mbRWkAAhh2x.jpg
Per últim us poso una foto que fet aquest matí d'aquests cirrus que presentaven aquestes iridiscències tan fotogèniques. La veritat és que mai havia contemplat tanta extensió. La qualitat de la imatge no és gaire bona per això.
Irisdiscencies.01-02-16.png
Bon seguiment! 