SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014

  • Bona tarda des de Fornells de la Selva (feina)

    Déu n'hi do quin matí hem tingut. No ha parat de ploure fins el migdia (F2-F3).
    Sembla que per la zona de St. Feliu de Guíxols ha passat el mateix, doncs l'estació em marca 17mm!!!

    Ara, després de la pausa del migdia i primeres hores de la tarda, amb una mica de sol i tot, es comença a carregar de nou el cel a Fornells. Sembla ser que no trigarà gaire a ploure de nou. El radar així ho indica.

    Bon i interessant seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Notícia:

    https://www.elconfidencial.com/espana/2014-05…privada_134438/

    La informació que dona és molt bona, però quan faci les "Memòries" ja us explicaré...

    Pausa en les precipitacions...però pausa. Girona i Barcelona aquesta tarda hi tornarà la festa.

    Bon seguiment!

    Ufff!! Se m'ha caigut un mite!! Sempre m'havia agradat aquesta dona i he admirat com ha renovat l'apartat del temps a TVE. Tant de bo no sigui certa aquesta informació, però.. "Cuando el río suena..."

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda despres.d.un migdia asolellat torna a començar a ploure f2 a prop de Sant Feliu de Buixalleu amb forçes tronades . A Sant Celoni al migdia duiem uns 16 mm aprox.... Acumulats.

    Enviado desde mi ST21i mediante Tapatalk

  • Notícia:

    https://www.elconfidencial.com/espana/2014-05…privada_134438/

    La informació que dona és molt bona, però quan faci les "Memòries" ja us explicaré...

    Pausa en les precipitacions...però pausa. Girona i Barcelona aquesta tarda hi tornarà la festa.

    Bon seguiment!

    Quina llàstima , aquestes notícies!!! Ojala no fossin veritat.
    Segurament podríem escriure un llibre, amb els trapicheos d' uns quants.

  • Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 16.4ºc y cada vez el cielo se pone más y más oscuro, como se puede ver en esta foto de la webcam, no creo que tarde mucho en volver a llover otra vez. Buen seguimiento.
    Son las 17.42 horas.

    camera_2014-05-26.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • buenas tardes desde el barri del coll, temperatura actual 17,5º y cielo con cumulos por detras del Tibidabo.
    esta mañana en Molins de Rei sobre las 9,15 h. a caído una impresionante.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • foto tomada de Barcelona Desapareguda del las Ramblas año 1930.
    Ref. ACM-9-5721 Colecc. Roisin
    como si fuera esta mañana :P :P :P
    1475939_541109169317221_844394599_n.png
    espero que sea legal lo que he hecho.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona tarda, ja des de casa!

    Ha estat una tornada espectacular!! La pluja ens ha anat "seguint" per la carretera, cap a la costa. Avui, per motius personals, hem passat per Caldes de Malavella i el celatge era impressionant mirant cap el que deixàvem enrere. M'ham comentat que ha caigut pedra per Girona (a veure si es confirma).
    Ara, a St. Feliu de Guíxols, comença a animar-se (F3), m´ha semblat sentir trons llunyans. La mínima del dia s'ha donat, curiosament, al migdia; mentre que la màxima s'ha donat a mitjanit)

    Dades actuals:
    Temperatura: 15,6ºC
    Humitat: 85%
    Vent: Fluix, ONO (10Km/h)
    Punt de rosada: 13,1ºC
    Pressió: 1018 hPa. (pujant)
    Temperatura mínima: 13,2ºC (12:21h)
    Temperatura màxima: 16,2ºC (00:14h)
    Estat del cel: Cobert. Plou F3-F4

    Són les 18:38h.

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • I seguim !!! Festival de tronades plovent f4!!!! Tenim la tempesta a sobre !!!! entre sant feliu de Buixalleu i Hostalric!!!!!! Ja era hora!!!! Disfrutant cm un nen !!!!! De nit segur que es veuria un espectacle xulissim de llamps !! A veure cm ha anat la cosa x sant celoni a sobre aquest mati esmorzant m han robat el paraigues aish la crisis!!
    uploadfromtaptalk1401122485223.jpg

  • Por Terrassa ya pasó todo! Lo hizo un poco de refilón, con un aguacero muy pasajero y poco mas pero fué entretenido!! Ahora ya luce el sol y voy a aprovechar para salir a caminar. Temperatura 20,9°!
    Segun la aplicación de AEMET, el miércoles tambien será interesante!! Jejejeje

    uploadfromtaptalk1401122844443.jpg

    Enviado desde mi ST25i usando Tapatalk 2