SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013

  • Bona tarda.

    A Barcelona, barri del Fort Pienc, cel assolellat amb núvols alts que enteranyinen el cel.

    Tenim 13,2ºC i un 44% d'humitat.

    Demà front poc actiu que deixarà neu al Pirineu per sobre d'uns 1200 metres i a la resta algun plugim no gaire destacable a algunes comarques catalanes. Dimecres ja entraria el vent de nord, amb tramontana i mestral als dos extrems del territori amb una transitòria baixada de temperatures.

    Salutacions i bon any 2013! :)

    Barcelona - Fort Pienc. Alçada: 13,7 metres.

  • Una pregunta: En Madrid las temperaturas son de 1 a 5 grados por lo que veo en meteoclimatic, son tan bajas como consecuencia de la niebla. Es posible que al llegar el frente esta noche, la precipitación fuese en forma de nieve como consecuencia de estas temperaturas tan bajas? esque está prevista un cota de nieve de 1300 metros para aquella zona. A ver si alguien me resuelve esta duda. Gracias.

  • Bona tarda a tothom desde Masquefa.

    Avui hem tingut una mínima de 2ºC i 82% d'humitat. Ara mateix tenim 13ºC. El sol es va esmorteïnt amb l'arribada de núvols alts per ponent, sintoma del petit front de demà.

    Bona entreda d'any a tothom.

  • Hola JaviBesos !. Si la temperatura fuese inferior a cero grados se podria dar el fenomeno de lluvia engelante,pero la masa de aire frio que llega esta a mas altura donde ahora hay una masa mas calida producto de la inversion termica,en todo caso la cota de nieve se mantendria en las cotas citadas y se mantenga la temperatura en los mismos valores positivos en la meseta.Por lo menos eso es lo que puedo aportar edesde mis basicos conocimientos.

    Girona.

  • Javi besos no podrien ser en forma de neu ja que a capes mitges hi hauran temperatures positives que transformaran els flocs en aigua i posteriorment en arribar al terra si la temp arriba a 0 graus o inferior es glaçaria per tant seria pluja engelant, toi que crec que no arribara a produir-se si es produeix embolicar-se la troca seria poc jeje.

  • poble sec (BCN)

    Temp. 12,2 ºC
    Humitat. 62%
    pressio atms. 1.023 hpa


    Ahir,vaig anar al turo de l´home i les agudes. Vam anar d´excursio a les agudes a 1703 mts i a les 17 h, teniem...

    temperatura. 1ºC
    temperatura sensacio. -5,5 ºC
    vent. nord-est
    vent veloc. 17 km/h

  • Avui a Vallmoll mínima de 3,4ºC! Força més alta que la mínima de Valls de -0,6ºC!
    A veure que ens porta aquest pròxim Gener! Amb ganes de tindre coses interessants d'una vegada aquest hivern!

    Observant el cel des de Vallmoll (160msnm)

  • Bona tarda des d'Almoster,
    Temperatura mínima avui de 6.3ºC. El cel, al matí estava serè, ara a la tarda, el cel, va cobrint-se de núvols alts. La temperatura màxima s'ha quedat amb 12.1ºC. Actualment tenim 10.3ºC. La pressió va baixant, ja es situa als 1022,5 hPa. Vent de mestral dèbil, amb una mitjana deuminutal de 8 km/h, i un cop màxim, fins ara, de 29 km/h.

    Us deixo l'enllaç per veure les dades de la meva estació a meteoclimatic:
    Almoster-Picarany

    Que tiri endavant el fòrum!
    Molt bona estrena, si senyor.

    Una abraçada.

  • Bona tarde a tots ;)

    12,7°C (-0,1°C/hr)
    67% HR
    ºt sensacio: 12,7°C
    1022,22 hPa (-0,97 hPa/hr)
    94º E @ 2,9 km/h
    2/8 As, Cs
    77 W/m²

    0,0 mm (0,0 mm/hora)

    Temperatura Màxima: 15,0°C a les 12:53 UTC
    Temperatura Mínima: 3,2°C a les 07:07 UTC

    Velocitat del Vent: 5,8 km/h a les 11:34 UTC
    Ràfega Màxima: 16,1 km/h a les 14:36 UTC

  • Molt bona tarda desde Castries amb 11,3 graus ara mateix.
    Nomes dos linies per desitjarvos una bona entrada d'any a tots i tantdebo el nou forum tiri endavant com el d'abans.
    Molta sort a tots en 2013!!!!!

    Castries, Herault, França

  • Hola de nou. Perdoneu per si s'ha dit abans pero jo m'he donat de baixa dels avisos i segueixo rebent mails dels comentaris de tothom. Tinc el email colapsat. que mes puc fer? GRACIES

  • A mi també em passa. Aquest matí, quan he entrat a mirar el correu, he rebut 67 mails. He hagut de canviar l'adreça, per una altra que no faig servir massa...

  • Hola bona tarda,teniu d'anar al perfil i alla on posa susbcripcions cliqueu la pestanya i una vegada esteu alla marqueu al costat dret i mes abaix apareix la opcio d'invalida la susbcripció aixis es com o vaig fer jo ahir.

  • Hola bona tarda,teniu d'anar al perfil i alla on posa susbcripcions cliqueu la pestanya i una vegada esteu alla marqueu al costat dret i mes abaix apareix la opcio d'invalida la susbcripció aixis es com o vaig fer jo ahir.

    Exacte, jo ho he fet i ja no rebo més correus :)

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Hola!!! Soy nuevo en este foro, aunque en el antiguo ya hacia más de un año que os llevaba siguiendo. Os iré informando de lo que acontezca en el Centro de Cerdanyola del Vallés.
    El termometro lo tengo situado en una ventana a una altura de un 6º piso. Esta mañana la mínima en la ventana ha sido de 4.1ºC aunque los coches y la vegetación parque que tengo delante de casa presentaban una buena escarcha. Al lado de casa tengo un termometro de una farmacia que es muy fiable (cuando no le da el sol) marcaba 2.5ºC y cuando llegaba a Mollet a las 8h (lugar donde trabajo) el coche marcaba 1ºC. Actualmente en Cerdanyola 12.5ºC.
    Os iré informando tanto de los datos de mi estación meteorologica, lo que marca el termometro de la farmacia y el del coche cuando llego al trabajo, ya que Mollet suele dar temperaturas mínimas más bajas que Cerdanyola. Lo se ya que llevo más de 5 años trabajando allí y muchas veces cuando en Cerdanyola no hay escarcha en Mollet está todo blanco o cuando en Cerdanyola no hay niebla, en Mollet no se ve a más de 100 metros.

    Feliz Año 2013.

    Cerdanyola del Vallés (Vallés Occidental)