Bona nit
Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l’obaga de Collserola
T.màx. 17.1 a les 15:52 (ahir 13.1)
T.mín. 11.1 a les 7:48 (ahir 11.4)
T.actual 11.1 (s'ha igualat la mínima del dia), humitat 94%
La precipitació d'ahir va ser de 20.8mm i la d'avui 3.8, menys mal!, en tot el mes duia recollits uns 3mm; esperem que a partir d'ara arribin més pluges, que bona falta fan! ja no compto amb que arribi fred, que faria més mal que bé a hores d'ara.

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014
-
-
Mireu com ha quedat el terra de la meva terrasa, a les lloses on s'hi acumulat una mica d'aigua..esta ple de pols del Sahara!!
Viam si les possibles pluges de Dijous son mes netes jeje -
Bona nit des del carrer Major de Dalt de Sant Celoni ara mateix esten a 12,4ºC 88% i 1014mb
Pobres aneguets del video jeje quines revolcades jeje
ahir em vaig comprar un mando per fer timelapses quant l aprenguia fer servir intentare penjarvosen de tant en quant -
-
Lo de dimecres-dijous cada cop m'agrada més
. Però son situacions que amb petits moviments dels centres d'acció t'ho poden canviar tot com un mitjó.Per tant caldrà esperar.
-
Bona nit minima 10,5 i maxima 17,7 amb una temperatura actual 11,9 estat del cel nuvols i clarianes, la previsio per dema, transitoria millora que de cara a dimecres i dijous tornarem a tindre plujes que podrien ser abundants de cara a dijous, la temperaturas sense grans canvis.
Faig un recordatoria en aquesta pagina de cara a que el dia 6 de Abril, el Alfred fa una conferencia de meteo i salud al poble de Albatarrec que esta a uns 5 km de lleida.
Tambe fem un dinar, que seria abans de la conferencia, es pot apuntar qui vulgui, el preu aniri sobre el 9 euros i seria menjar a la brassa amb butifarra, cansalada, llangonissa, carxofas i patatas al caliu, amb la beguda i les postres que seria amb un gelat de terrina o una peça de fruita.
Tambe es pasara el Alfred a pendre el cafeto i fer xerrada de sobre taula per despres anar a la conferencia que comensaria a les 18:00 i 19:00 mes o menys.
Qui es vulgui apuntar tenia de anar al apartat del calaix de sastre i despres buscar el punt de trobada i si voleu en podeu envia un missatge privat, tot aixo tindria de ser com a molt tard el dimecres dia 2, mes que res per comensar a fer el preparatius.Gracies.
Albert. :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
PD.Perdoneu per la parrafada.
-
Bona nit ara amb 13,2 Cº i 82 % d'humitat i 5,5 mm recollits avui, en total aquest mes 18 mm ,forca miserable avore si labril es comporta millor, salut i bon seguiment
-
-
Tanquem l'entrada del mes de març, que ja hem obert abril. Gràcies!
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!